۱۶۱۰۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقدی: بارها وزرا به ما التماس کردند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنده به واسطه مسئولیت های متعددی که در نیروهای مسلح داشتم می توانم به جرات بگویم که بارها وزرا و استانداران دولت های مختلف نزد ما آمدند و ما را واسطه کردند و درخواست و التماس کردند که فلان پروژه ها را در منطقه آنها قرارگاه قرب بپذیرد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اجرای پروژه های بزرگ توسط قرارگاه خاتم الانبیاء بزرگترین افتخار برای نیروهای مسلح و نظام است.

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه بیست و پنجمین سالروز تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون نحوه فعالیت های سپاه و بسیج در حوزه سازندگی اظهار داشت: شاغل کردن جوانان و افزایش تولید بدون اینکه سودی در جیب سازمان بسیج برود آن هم بدون اجر و پاداش، ظلم بزرگی است که بگویند این حضور مضر است، بلکه این حضور سرتاسر فایده بوده و این اقدام یعنی اشتغال و تولید ملی در جهت امنیت غذایی کار بسیار عظیمی است. در ابتدای همین دولت بنده در جلسه مشترکی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتم، آقای حجتی صراحتا گفت که تمام اقدامات شما در حوزه اقتصادی برای کشور مفید بوده است.

وی در ادامه افزود: تمام این کارهای بزرگ را قبل از انقلاب خارجی ها انجام می دادند و از ایرانی ها به عنوان کارگر استفاده می شد که پس از انقلاب بعد از این که کشور وارد این عرصه یعنی کارهای بزرگ شد، مشاهده کرد که در کشور نیرویی که بتواند این اقدامات را انجام دهد وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در همین رابطه نیز قانون اساسی یک خط مشی هوشمندانه ای را تجویز کرده و اعلام می دارد که در زمان صلح، دولت می تواند درصدی از ظرفیت های مهندسی نیروهای مسلح را در حدی که به آمادگی دفاعی کشور لطمه نخورد، برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کند که در همین رابطه نیز میزان تشخیص نیروی مورد استفاده در این مسیر با تشخیص فرمانده کل قواست که این اقدام هوشمندانه را ما انجام دادیم.

برخی در داخل از خارجی ها در تبلیغات علیه فعالیت های مهندسی نیروهای مسلح دنباله روی کردند

سردار نقدی ادامه داد: مهندسان و متخصصانی که در یگان های مهندسی نیروهای مسلح حضور داشتند سرمایه های کشور به شمار می روند، از طرفی خوابیدن این سرمایه های مهندسی نیروهای مسلح ظلم به کشور است. در همین رابطه دولت ها درخواست کردند و این نیروها را به کار گرفتند که این اقدام آنها شیرینی و موفقیت های بسیار بزرگی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: خارجی هایی که به واسطه این اقدام بسیار خوب مهندسی نیروهای مسلح لطمه خوردند و باعث شد پایشان به این کشور دیگر باز نشود، به بهانه اینکه ایرانی ها نمی توانند و ما می توانیم، شروع کردند به تبلیغات علیه این اقدامات و متاسفانه برخی ها در داخل از آنها دنباله روی کردند و این حضور را مایه ضرر دانستند و گفتند اینها بروند کنار.

بعضی از استانداران التماس می کنند برخی پروژه ها را قرارگاه قرب بپذیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بنده به واسطه مسئولیت های متعددی که در نیروهای مسلح داشتم می توانم به جرات بگویم که بارها وزرا و استانداران دولت های مختلف نزد ما آمدند و ما را واسطه کردند و درخواست و التماس کردند که فلان پروژه ها را در منطقه آنها قرارگاه قرب بپذیرد.

سردار نقدی افزود: آنها می دانستند که یک گروه متخصص و مجربی که به دنبال منافع شخصی هم نیستند حاضرند بیایند کار را پیش ببرند و این واقعیت بسیار آشکار و روشنی است لذا اینها افتخار کشور هستند و نباید اقداماتشان زیر سئوال ببریم و به نظر بنده آن تخریب ها و صحبت های این چنینی دنباله روی از تبلیغات غربی است.

اجرای پروژه های بزرگ توسط قرارگاه خاتم الانبیاء بزرگترین افتخار برای نیروهای مسلح و نظام است

وی اظهار داشت: اجرای پروژه های بزرگ کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء بزرگترین افتخار برای نیروهای مسلح و نظام است و این اقدام به نفع کشور و مردم است و اینکه مردم را از چنین نیروهایی بی بهره کنیم و بگوییم بروند در پادگانهایشان بخوابند و هر موقع جنگ شد در صحنه حضور پیدا کنند، ظلم بسیار بزرگی است.

اگر نیروهای مسلح نبودند حتی یک پروژه هم به سرانجام نمی رسید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر نیروهای مسلح را از پروژه های عظیمی که تاکنون در کشور به سرانجام رسیده، حذف می کردیم خیلی از پروژه ها به سرانجام نمی رسید بلکه این اقدامات توسط متخصصان و جوانان همین مملکت و تجربه علمی آنها به ثمر نشسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج