۱۶۱۰۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاهش قیمت نان بربری در تهران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، از کاهش ۵۰۰ ریالی نان سنتی بربری و همچنین آغاز به کار بازرسی از خبازی های پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، از کاهش ۵۰۰ ریالی نان سنتی بربری و همچنین آغاز به کار بازرسی از خبازی های پایتخت خبر داد.

نعمت الله ترکی ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل دولت مبنی بر افزایش حداکثر ۳۰ درصدی قیمت انواع نان سنتی در شهر تهران، افزود: قیمت نان بربری که بیش از ۳۰ درصد گران شده بود از ۷۰۰ به ۶۵۰ تومان کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه شب کارگروه تنظیم بازار استانداری تهران با رویکرد اصلاح قیمت نان، افزود: در بررسی صورت گرفته با اتحادیه نانوایان تهران در خصوص کاهش ۵۰۰ ریالی نان بربری در شهر تهران به توافق رسیدیم و مصوبه مربوطه به منظور اجرا به اتحادیه نانوایان تهران ابلاغ شد.

وی همچنین درباره انتقادات مردمی درخصوص عدم تغییر کیفیت نان با وجود افزایش قیمت، ضمن تائید این موضوع و با بیان اینکه، آسیابانی ها کسری خود را از یارانه گندم و نانوایان نیز با اصلاح قیمت ها تا حدودی منتفع شده اند، گفت: به طور حتم انتقادات مردمی در خصوص عدم تغییر در کیفیت نان با وجود افزایش ۳۰ درصدی قیمت این ماده غذایی منطقی است.

وی تنها راهکار افزایش کیفیت نان را حذف یارانه از صنعت آرد و نان کشور و آزادپز شدن خبازها عنوان کرد و افزود: در همین راستا و مطابق با توافقات صورت گرفته با اتحادیه نانوایان حداقل ۲۰ درصد از نانوایان شهر تهران بصورت آزمایشی و به منظور ارتقاء کیفیت و جلوگیری از دورریز شدن نان تا پایان سال جاری آزادپز خواهند شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران افزود: آزادپزها می توانند انواع نان سنتی را در مناطق مختلف تهران به قیمت آزاد و با کیفیت عرضه کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران با بیان اینکه، بزودی مناطق مختلف شهر تهران به منظور آزادپزی نان مشخص می شود، تاکید کرد: آزادپزها همزمان نمی توانند دو نرخ داشته باشند.

ترکی گفت: براساس ماده ۱۱۰ قانون برنامه پنجم توسعه کشور باید تا پایان سال ۹۴ تکلیف قیمت گذاری و تک نرخی کردن قیمت گندم، نان و آرد روشن شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران از آغاز به کار بازرسی از خبازی های پایتخت از امروز دوشنبه خبر داد و گفت: تیم های بازرسی بصورت ترکیبی از سازمان تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه نانوایان کار بازرسی از خبازی های پایتخت را برعهده خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج