۱۶۱۰۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

درآمد از سازمان لیگ، راه فرار باشگاه های بدهکار

استقلال و پرسپولیس حق عقد قرارداد ندارند!

در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر، فدراسیون فوتبال بار دیگر دست باشگاه های بدهکار را در پوست گردو گذاشت.

برترین ها به نقل از تماشا: در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر، فدراسیون فوتبال بار دیگر دست باشگاه های بدهکار را در پوست گردو گذاشت. براساس دستورالعمل کمیته انضباطی باشگاه های پرسپولیس، استقلال، راه آهن، صبا، تراکتورسازی، شاهین و صنعت نفت تا پایان تسویه حساب مالی با طلبکاران خود حق امضای قرارداد با هیچ بازیکنی را ندارند.

این دستور به هیئت های فوتبال استان تهران، تبریز، بوشهر و خوزستان ابلاغ شده است و با وجود گذشت یک هفته از آن هیچ کدام از باشگاه ها برای تسویه حساب کار خاصی انجام نداده اند. در این میان وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا حدودی وخیم تر از دیگر باشگاه های بدهکار است.

پرسپولیس با مصطفی دنیزلی قرارداد امضا کرده است، اما این قرارداد هنوز در هیئت فوتبال و سازمان لیگ اجازه ثبت پیدا نکرده است. استقلال هم یک مهاجم جذب کرده اما هنوز نتوانسته قرارداد او را در هیئت فوتبال ثبت کند.

واکنش علی فتح الله زاده، مدیر باشگاه استقلال نسبت به دستور کمیته انضباطی جالب است. او روز گذشته به تماشا گفت: «فدراسیون فوتبال بدهی های باشگاه استقلال را از محل درآمد ما در سازمان لیگ پرداخت کند». دستورالعمل کمیته انضباطی باعث شد تا حتی صدای محمد رویانیان، مدیر پرسپولیس هم در بیاید و نسبت به این قانون اعتراض کند که بدهی های قبلی باشگاه به او ارتباطی ندارد!

البته قطعا رویانیان هم در روزهای آینده همانند علی فتح الله زاده به درآمدهای باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ متوسل می شود و برای دورزدن قانون کمیته انضباطی آن را یادآوری می کند. مدیران پرسپولیس و استقلال فارغ از اینکه چه میزان بدهی دارند، در چند سال گذشته مدام برای پرداخت آن به درآمدشان در سازمان لیگ پناهنده شده اند. این درحالی است که به نظر می رسد میزان بدهی این دو باشگاه که گاهی به بازیکنان خود در ۱۰ ساله گذشته هم می رسد، بیشتر از درآمدشان در سازمان لیگ باشد.

پرسپولیس در چند سال گذشته به بازیکنان و مربیان زیادی ازجمله وینگادا و دستیارش، سپهر حیدری، رحمان احمدی، اشپیتیم آرفی، میاچ، کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بدهکار بوده و هنوز با آنها تسویه حساب نکرده است. نکته جالب اینکه بازیکنان قدیمی تر مثل ابراهیم اسدی و بهروز رهبری فرد هم هنوز از پرسپولیس طلبکارند!

مدیر استقلال هم در حالی از درآمد این باشگاه در سازمان لیگ به عنوان منبعی برای تسویه سحاب بدهکاری ها یاد می کند که فقط یک نگاه به با زیکنان این تیم در سه سال گذشته نشان می دهد آنها مبالغ زیادی را از باشگاه طلب دارند.

بازیکنانی مثل وحید طالب لو، هادی شکوری، محمد محمدی، امید روانخواه، سیدمهدی سیدصالحی، امیرحسین صادقی، فرزاد آشوبی و فابیو جان واریو که مبالغ زیادی را از باشگاه طلب دارند. حتی با زیکنانی که هم اکنون در استقلال توپ می زنند بخشی از قرارداد سال های گذشته خود را دریافت نکرده اند، مثل محسین یوسفی، حنیف عمران زاده و آرش برهانی.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

استقلال و پرسپولیس حق عقد قرارداد ندارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج