۱۶۱۰۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زمان توزیع کارت‌ هوشمند ملی

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال گفت: از سال ۹۴ توزیع گسترده کارت‌های هوشمند ملی به مدت ۵ سال انجام می‌شود و تا پایان امسال حدود ۲ میلیون نفر این کارت را دریافت کردند.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا پارسایی معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال درباره ارائه کارت هوشمند ملی اظهار داشت: کارت هوشمند ملی در سطح کشور و با استفاده از تجهیزات پایلوت در حال توزیع است.

وی ادامه داد: قرار بود یک میلیون کارت هوشمند در استان قم به صورت پایلوت توزیع شود و پس از آن این کارت‌ها در سراسر کشور ارائه شود ولی به دلیل برخی از مشکلات در سطح کشور تا کنون بیش از یک میلیون کارت هوشمند ملی توزیع شده است و هم اکنون در حال مهیا کردن زیرساخت‌های لازم ارائه کارت هوشمند ملی به آحاد جامعه هستیم.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال بیان داشت: تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قطعاً تا پایان سال انجام می‌شود و می‌توانیم جمعیت بیشتری تحت پوشش کارت‌های هوشمند ملی قرار دهیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی تمام ایرانیان از کارت هوشمند استفاده می‌کنند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی تحریم‌ها و مشکلاتی که در پروژه‌های بزرگ ملی اتفاق می‌افتد نمی‌توان قول قطعی در این خصوص داد.ولی در کشورهایی که قبل از ما این کارت را ارائه کرده‌اند بین ۵ تا ۸ سال زمان برده است و ما نیز سعی می‌کنیم طی ۵ سال این پروژه را به اتمام برسانیم.

پارسایی خاطر نشان کرد: از سال ۹۴ توزیع گسترده کارت‌های هوشمند ملی به مدت ۵ سال انجام می‌شود و تا پایان امسال حدود ۲ میلیون نفر این کارت را دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: کارت‌های ملی که از سال ۱۳۸۰ شروع به توزیع آن شد در سال ۸۷ حدود ۹۰ درصد از جامعه آن کارت را دریافت کردند و این کارت هوشمند ملی به مراتب پیچیده‌تر از کارت‌های دیگر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج