۱۶۱۱۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دیدار رییس‌جمهور با خانواده آیت الله مهدوی

رییس جمهوری، شخصیت والا و جامع آیت الله مهدوی کنی را به عنوان عالمی فرهیخته و هدایتگری سلیم النفس ستود و فقدان آن مرحوم را خسارتی بزرگ ارزیابی کرد.

ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه و در دیداری صمیمی با خانواده حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره)، ضمن بیان خاطراتی از همراهی با ایشان در دوران مبارزه، دستگیری و تبعید افزود: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی بسیار تاثیر گذار در پیروزی، استقرار و تحکیم انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها بود و این ثبات قدم ناشی از مسیر مستقیم و استوار ایشان در پیگیری ارزش‌های نهضت اسلامی بود.

او با یادآوری علاقه زیاد امام راحل و هم‌چنین اعتماد مقام معظم رهبری به آیت الله مهدوی کنی، گفت: ایشان تحلیلگری نافذ، معتدل و دوراندیش در حوزه سیاست بود و حق بزرگی بر انقلاب، نظام و همه ما دارند چرا که در همه مواقع و مواقفِ انقلاب، و در مسیر اهداف انقلاب از خود و خانواده گذشت.

روحانی ضمن بیان ویژگی‌های فردی آن مرحوم و تعلق خاطری که به عنوان یک پدر معنوی نسبت به ایشان وجود داشت، افزود: آیت الله مهدوی کنی همواره متخلق و خوشرو بودند و به دلیل همین سلوک شخصی علاوه بر خانواده، جامعه نیز مجذوب ایشان می‌شدند.

رییس‌جمهور وجود فرزندان صالح به‌ویژه حجت الاسلام و المسلمین محمد سعید مهدوی کنی را از برکات ماندگار آیت الله مهدوی کنی (ره) دانست و در پایان برای علو درجات آن مرحوم دعا کرد.

در این دیدار همسر آیت الله مهدوی کنی نیز، باور قلبی به خداوند متعال و ارزش‌های الهی را مهم‌ترین ویژگی شخصیتی آن مرحوم دانست و گفت: وی با همه توان خود را وقف خدمت به انقلاب و حفظ نظام کرد و چنانچه مشکلی پدید می‌آمد، در اصلاح امور پیشگام بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سعید مهدوی کنی نیز در این دیدار از عیادت، رسیدگی‌ها و دستورات رییس‌جمهور در دوران کسالت و نیز رحلت آیت الله مهدوی کنی تشکر و حضور مستمر مسوولان ارشد دولت در کنار خانواده و هم‌چنین فراهم آوردن امکانات لازم برای رسیدگی‌های پزشکی را موجب دلگرمی و قدردانی دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج