۱۶۱۲۰۷
۶۴ نظر
۵۰۲۹
۶۴ نظر
۵۰۲۹
پ

دست کردن در توالت، تنبیه جدید دانش‌ آموزان!

آن روز درس‌هایشان را نخوانده بودند؛ «حمید» و «مرتضی» و «یاسین» و «محمدرضا». درس نخواندن همان و تنبیه همان. ٤ دانش‌آموز کلاس سوم مدرسه (ح) پاکدشت فکرش را هم نمی‌کردند که قیمت نیاوردن کتاب‌هایشان به مدرسه، چنین عاقبت عجیب و غریبی باشد.

تابناک: یکی از روزنامه‌های کشور ضمن انتشار گزارشی از یک تنبیه عجیب در یکی از مدارس پاکدشت، از وجود تناقض‌هایی در رابطه با اصل ماجرا خبر داد.

روزنامه شهروند در ادامه نوشت: آن روز درس‌هایشان را نخوانده بودند؛ «حمید» و «مرتضی» و «یاسین» و «محمدرضا». درس نخواندن همان و تنبیه همان. ٤ دانش‌آموز کلاس سوم مدرسه (ح) پاکدشت فکرش را هم نمی‌کردند که قیمت نیاوردن کتاب‌هایشان به مدرسه، چنین عاقبت عجیب و غریبی باشد.

دانش‌آموزان افغان مدرسه (ح) پاکدشت ورامین، هفته گذشته را خوب نگذرانده‌اند؛ مدرسه‌ای که ویژه دانش‌آموزان اتباع این شهر است و حالا اتفاقی در آن افتاده که باعث شده دانش‌آموزان آن و پدر و مادرهایشان این مدرسه را دیگر دوست نداشته باشند؛ اتفاقی که مدیرکل اداره آموزش و پرورش پاکدشت آن را به صورت دیگری تأیید می‌کند و مدیر مدرسه آن را از بیخ و بن، تکذیب.

ماجرا هفته گذشته اتفاق افتاد؛ وقتی آقای ر، معلم کلاس سوم دبستان متوجه شد حمید و مرتضی و یاسین و محمدرضا، تکالیفشان را انجام نداده و کتابهایشان را با خود به کلاس نیاورده‌اند. همین کافی بود تا آقای معلم، مبصر کلاس، امیرحسین را مامور کند تا آن ٤ نفر را به سرویس بهداشتی مدرسه ببرد، بالای سر آنها بایستد و آنها را مجبور کند تا دستشان را داخل کاسه توالت ببرند آن روز فقط این «حمید» بود که دستش را کامل داخل کاسه توالت کرد بعد، وقتی که او حالش بد شده بود و در حال استفراغ کردن بود، مبصر کلاس از ترس این‌که معلم او را کتک بزند، بقیه را هم مجبور کرد دستشان را در کاسه توالت فرو ببرند؛ حمید و مرتضی و یاسین و محمدرضا وقتی کارشان در دستشویی مدرسه تمام شده بود، درحال بیرون آمدن از آن بودند که ناظم آنها را دید و وقتی ماجرا را شنید، دانش‌آموزها را به دفتر مدرسه برد.

خبر را سکینه بهره‌مندی، مادر یکی از دانش‌آموزان کلاس سوم مدرسه و عضو سابق انجمن اولیا و مربیان این مدرسه به «شهروند» می‌دهد. او می‌گوید پسرش اتفاقی را که برای همکلاسی‌هایش افتاده برای او تعریف کرده و او هم ماجرا را از طریق دانش‌آموزان و پدر و مادرهایشان پیگیری کرده است.

او می‌گوید: «هفته گذشته بود که پسرم این ماجرا را برای من تعریف کرد. بعد از آن شنیدم مدرسه پدر و مادرها را خواسته، با آنها جلسه گذاشته و مدیر به آنها گفته که معلم خاطی را اخراج کرده و بهتر است که دراین‌باره شکایت نکنند، چرا که اگر به قول او دراین‌باره جار و جنجال راه بیندازند، مدرسه تعطیل می‌شود و فرزندانشان از درس و مشق می‌افتند. پدر و مادرهای این ٤ دانش‌آموز هم ترسیدند و به هیچ‌کس گزارشی دراین‌باره ندادند.

جالب اینجاست که این ٤ بچه از بس ترسیده بودند کلا ماجرا را برای پدر و مادرهایشان تعریف نکرده بودند و این مدیر مدرسه بود که با خانواده‌ها جلسه گذاشته و اتفاق را برای آنها تعریف کرده بود. بعد از آن بود که خانواده بچه‌ها را پیدا کردم و با خود بچه‌ها هم حرف زدم و آنها به من گفتند که چنین اتفاقی افتاده است.»

«حمید» و «مرتضی» و «یاسین» حالا در پاکدشت نیستند؛ آنها به همراه پدر و مادرهایشان به کربلا رفته‌اند تا در مراسم اربعین شرکت کنند و «محمدرضا» به نمایندگی از آنها ماجرا را تعریف می‌کند.

«محمدرضا احمدی»، یکی از چهار دانش‌آموزی است که شب و روزش را در هفته گذشته با تصویر بردن دستش داخل کاسه توالت مدرسه گذرانده. او به «شهروند» درباره آن روز این طور می‌گوید: «ما آن روز دفترمان را به مدرسه نبرده بودیم. آقا به من و ٣ نفر دیگه گفت از این به بعد یا درس می‌خوانید، یا ... می‌خورید. ما خیلی گریه کردیم ولی آقا به امیرحسین گفت باید ما را به دستشویی ببرد، به او گفت که اگر ما این کار را نکنیم، او را خطکش می‌زند.

بعدش امیرحسین ما را به دستشویی برد و حمید انگشت خودش را که داخل دستشویی کرده بود، خورد، من و بقیه اما انگشتمان را زدیم توی دستشویی بعد از آن یکی از بچه‌ها زودتر از ما از دستشویی فرار کرد و آقای عظیمی، ناظم مدرسه را دید، او هم آمد و ما را به دفتر مدرسه برد. حمید را بردند و به سر و صورتش آب زدند.» «محمدرضا» آن روز ماجرا را برای خانواده‌اش تعریف نکرد، ترسید.

فردای آن روز اما وقتی پدر او به خانه برادرش رفته بود از زبان پسر برادرش که همکلاسی «محمدرضا» است، اتفاق را شنید. مادر او دراین‌باره به «شهروند» می‌گوید: «قبل از این‌که بچه‌ها از مدرسه بیرون بیایند، ناظم مدرسه به آنها گفته بود که دراین‌باره حرفی نزنند، آنها هم به ما نگفتند.» او می‌گوید که دیروز یک نفر از آموزش و پرورش پاکدشت به این مدرسه رفته و با بچه‌ها دراین‌باره صحبت کرده است.

«غلامعلی خانی»، مدیرکل اداره آموزش و پرورش پاکدشت ورامین اما در گفت‌وگو با «شهروند» می‌گوید معلم مدرسه، این ٤ دانش‌آموز را تنبیه کرده اما نه به شکلی که این دانش‌آموزان تعریف کرده‌اند: «معلم این دانش‌آموزان را تنبیه کرده نه به این شکل. من این تنبیهی را که شما می‌فرمایید، تأیید نمی‌کنم. معلم آن روز به این ٤ دانش‌آموز گفته که بروند سالن را تمیز کنند.» او می‌گوید این معلم اخراج نشده و به یکی دیگر از مدارس پاکدشت منتقل شده است. به گفته او پاکدشت، ٢٧٧ واحد آموزشی و ٦٢‌هزار دانش‌آموز دارد که از این تعداد حدود ١٠‌هزار نفر اتباع خارجی‌اند.

اما با این‌که مدیرکل اداره آموزش و پرورش پاکدشت تنبیه دانش‌آموزان در مدرسه این شهر را تأیید می‌کند، «داوود تاجیک»، مدیر این مدرسه در گفت‌وگو با «شهروند» اتفاق افتادن هر نوع تنبیه در این مدرسه را تکذیب می‌کند. او می‌گوید: «در مدرسه ما هیچ اتفاقی نیفتاده و این موضوع شایعه است.»

او سخنان دانش‌آموزان این مدرسه را صحنه‌سازی او و خانواده‌هایشان می‌داند، چرا که به قول او «آنها می‌خواهند با این حرف‌ها مدرسه‌شان با مدارس ایرانی ادغام شود.» تاجیک دلیل جابه‌جایی آقای ر، معلم کلاس سوم را هم ناراحتی قلبی او می‌داند و می‌گوید «بنده خدا را به مدرسه دیگری فرستادیم تا کار سبک‌تری انجام دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تینا

      میشه دانش آموز افغان تو کشور خودش درس بخونه ؟ لطفا ...خواهشا

      پاسخ ها

      • علی

        چه ربطی داره ؟!!
        افغانیها خیلی مردم ساده و با محبتی هستند فقط بعضی هاشون خوب نیستند و اسم و اعتبار افغانی ها را خراب کردن

      • آرش

        تینا خانوم
        شما یا خیلی جوان و شاید نوجوانی و یا اینکه مطالعات تاریخی نداری.
        آریانا یا افغانستان بخشی از ایران بزرگ است و در حقیقت افغانی ها ایرانی هستند و اینجا هم کشور اونهاست.همونطور که شما اگر تشریف ببرید هرات یا بلخ یا مزار شریف یا نقاط دیگر افغانستان،آنجا هم کشور شماست و احساس غریبی نمی کنید.فریب تبلیغات انگلستان را نخورید. ایران بزرگ متعلق به همه ی ایرانیان است.

      • آرش

        منم مخالف حضور اتباع بیگانه تو کشورم هستم به دلایل متعدد ولی چنین تنبیهی برای هیچ انسانی با هر جرمی جالب نیست و خیلی زشت و زننده هست به خصوص برای کسانی که خودشون رو فرهنگی می نامند

      • آرش 2

        چرا از این چیزی که هستید فرار میکنید، ما هم افغانی هستیم فقط تفاوتهای جزءی داریم..خانم تینا و آقای آرش عزیز در کشورهای غربی کم نیستند متخصصین پزشکی و تحصیلکرده های افغانی و خیلی بهتر از من و شما زندگی میکنند و با فرهنگ و با مطالعه نظر میدهند. البته شماها تقصیر ندارین، اگر امکان سفر را به همه ایرانی ها میدادند شاید دیدشان نسبت به اقشار دیگر جامعه و دیگر ملت ها عوض میشد.

    • بدون نام

      یکی بیاد این ادمای مریض رو از تو مدارس جمع کنه"
      بچه های مردم رو دارن شکنجه میدن.
      بعد توقع داریم نسل مفیدی از اب در بیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلمي كه نميدونه به فكر شكم گرسنه بچه اش باشه يا قسط آخر ماهش چطور مي خواييد رواني نشه

      • علی

        اون معلمی که بخواد فکر اینکه چطور شکم بچشا سیر کنه و نتونه ، بعد بیاد بچه مردم را اینطور تنبیه کنه باید علاوه بر خاک ریختن بر سر خودش باید سرشا بکنن همونجا که بچه مردما مجبور کرده دستشا ببره

    • نرگس

      يعني عجب به اين آموزش و پروش با اين معلم و مدير استخدام كردنش يه روز بچه ها رو با لوله پيليكا ميزنن يه بارهم مجبورشون ميكنن برن توالت و كثافت بخورن اين قشر فرهنگي در اوج بي فرهنگي هستن!

    • علی

      اینا همش چرته. الان اونقدر دست معلم ها رو تو مدارس بستند که حتی جرات ندارن به بچه ها بگن درس بخونید چه برسه به اینکه تنبیه هم بکنن!

      پاسخ ها

      • علی

        هنوز دستشون بستس که این بلاها را سر بچه های مردم در میارن اگر باز بود چیکار میکردن ؟!

    • محمد

      روانی ، باید شدیدا پیگیر شد ، بعد بگید تو ایران تبعیض نیست

    • نمی فهمم

      اصلا قابل نظر دادن نیس......

    • sara

      تنبیه بدنی و ناقص کردن بچه ها کم بود حالا رفتن سراغ تنبیه روانی.این عقده ای ها از چه فیلتری تو آموزش پرورش رد میشن؟؟ یه روانشناسم قبل استخدام چکشون کنه بد نیست

    • فريد

      هر دم از اين باغ بري مي رسد ...

    • بدون نام

      من جای اولیاشون بودم معلم را به یک دستشویی میبردم

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برای تبعيض نژادي و بي فرهنگي

    • بدون نام

      خوب كاري كرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روانی تو که از کار این معلم خوشت اومده امیدوارم وقتی خودت پدر (یا مادر) شدی یکی به بچه خودت کقافت بخورونه بعد حالتو می پرسم

      • بدون نام

        خاک عالم بر سرت

    • بدون نام

      با آن معلم بایستی همان کار را انجام داد . افغانی و ایرانی ندارد ممکن است با بچه های ما هم اینکار را بکنند . خواهشمند است آموزش و پرورش این آدمهای روانی را از سیستم آموزشی بیرون کنند.

    • بدون نام

      این آقا مقام معلم را به لجن کشانده.

    • بدون نام

      عزیزان لطفا در نطر دادن مودب باشیدبه همه معلمان تعمیم ندید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کلمه از وکیل مدافع معلمان !!!

    • بدون نام

      یه کم سناریو نیست؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو .شک ندارم تو خود همون معلم یا مدیر مدرسه هستی . ماجرا کاملا واقعیه حالا وقتی کاملا معلوم میشه که سه شاهد دیگه برگردند

    • آوا

      یه مشت روانی ...
      چجوری دلش اومده به یه بچه بگه که همچین کاری کنه

    • ترانه

      خاک بر سر اون مبصره...خب به دروغ میگفت که اونا این کارا چندش آور رو انجام دادن...

      پاسخ ها

      • ایران

        وقتی معلم که مثلا یک ادمه بالغ و بزرگه و قرار یک عالمه بچه رو تعلیم بده و به جامعه تحویل بده اینکارو میکنه از یک بچه کلاس سومی انتظار داری تو اون شرایط بد تصمیم درست بگیره؟؟؟!!!

    • بدون نام

      سایت برترین ها فقط میخاد ملت رو به جون هم بندازه یه روز همه رو علیه معلما تحریک می کنه یه روز دکترها یه روز دانش آموزا و......
      اگه مردین چاپ کنین!

    • بدون نام

      تنبیه بدنی و روانی به هر شکل و برهر انسانی از هر فرهنگو قومی ممنوع مگه ایرانی وافغان داره اون کارهای سخت و طاقتفرسا افغانها تو ایران انجام میدن شما نمیتونین یک ساعت هم انجام بدین البته من خودم ایرانیم ودر شهرما افغان هم نداریم /واقعا این اخبارو میشنوم تنم میلرزه چون خودم بچه دبستانی دارم /دوره این کاره گذشته نسل دهه 60 ما کم از این تنبیهات ضربه نخوردیم /توصیه بنده به تمام والدین دانش اموزان رفتار انها را رصد کنن وبه محض تغییر رفتار جویای وضعیت کودک خود باشند واز هیچ کس وهیچ موضوعی نترسند واگر مسایله ای بود پیگیری جدی انجام دهند

    • معصومه

      آفرین به سیستم آموزش و پرورش ایران، هر روز بدتر از دیروز- یکسری به سیستم گزینش معلمان بزنید بد نیست - روی چه حسابی ایشون معلم شده اند، من نمیدانم در حین تحصیل در دانشگاه هم حقوق میگیرند و هم جزء سابقه کارشون حساب میشه و هم بعد از فراغت از تحصیل سر شغل آماده مشغول به کار میشن -چهار ماه تابستون تعطیل هستند وحقوق میگیرند ، در سال هم ساعت کارشون کمتر از بقیه مردم است بعد به این شکل اسفناک روانی و بیمار هستند - تعلیم و تعلم!!!!!!!!!! اینجوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین معلم اگه کسی با بچه خودش کمی با صدای بلند صحبت کنه ، هزار و یک جور نسبت ناروا میده و کار به شکایت از آموزش و پرورش و منجر به اخراج معلم خاطی با ترفندهای خیلی خاص میشه و حالا مدیر مدرسه از همچین روانی ای حمایت میکنه معلومه که خودش هم دستی تو کار داره .... مدیر باید نظارت بر کار و رفتار کسانی که زیردستش کار میکنند داشته باشه چون این بچه ها بیچاره ناسلامتی دست اونها امانتند نه اسیر ! اگه این بچه ها نباشند پس معلمان به چه کسی میخواهند درس بدهند و بابت کدام کار معنوی شون میخواهند حقوق بگیرند؟! واقعا" شرم آوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو

      • علی

        معصومه خانم حرفاتون کاملا درسته

    • mohammad

      سلام.
      این نوع برخورد بعضی از معلم ها از اونجا شروع میشه که اولا خودشون در دوران مدرسه همیشه جزو گروه تنبل بودند و همیشه تنبیه می شدند و حالا به صورت یه عقده ای شدند. و دوم نمیدونن که در چه جایگاه و منزلتی هستن. اونها نمیدونن که با یه بچه چه برخوردی باید بکنن. بخدا یه بچه فقط دوست داره بزرگترا پیششون مثل یه بچه باشن. تو اموزش و پرورش ما به دبیرا یاد ندادند که یه کم بچه باشید. تا با یه بچه دوست نشید اون هیچ تلاشی نمیکنه. سخت نیست . یه هفته اول به جای درس به درد و دلای بچه ها و ویژگی رفتاری هر کدوم بپردازید. بعد شروع به درس کنید.
      معلمی شغل انبیاست. خاهشا مواظب جایگاهتون باشید.

    • مهم نيست كه من كيم

      اون معلم رو بايد ...

    • الف

      همچین کسایی که در مدارس ما درس می دن و فعالیت می کنن و مدیران برای اینکه اسم سازمان خراب نشه ازشون حمایت می کنن . اون از معلمی که گوش بچه رو کر می کنه اون از معلمی که عصب دست بچه رو قطع می کنه اینم از این مرتیکه عوضی که به نظر من باید یه سطل مدفوع و توی حلق اون و هر کی ازش حمایت می کنه ریخت .
      بچه ها مون و با هزار امید می فرستیم مدرسه ، یا خوب درس نمیدن یا کتک میزنن یا سرشون داد میزنن بابا اگه خسته این استعفا بدین . اینهمه آدمه دلسوزتر از شما ، تحصیلکرده تر از شما هست خوب چرا می رید جای دیگران را اشغال می کنید .

    • بدون نام

      خدا لعنت کند این مرتیکه معلم نیست از حیوان هم بدتر است باید همان کاری که با بچه ها انجام داده خودش این کار را بکند و باید اخراج و حقوقش قطع بشه دیگه از این روان پریش تر در دنیا وجود نداره بیمار روانی هم محسوب نمیشه خیلی بدتر از بیمار روانیست.... نباید از این معلم حمایت بشه شکنجه روحی که بچه ها پیدا میکنن تا آخر عمر چه کسی می تواند پاسخگو باشد ...

    • ali

      خدا کنه که حقیقت نداشته باشه...

    • ایرانی

      خدا لعنت کنه کسانی را که عقده و کمبود زندگی شخصی خود را با کا رو حرفه اصلی مداخله میدهد

      معلمی شغل انبیاست هر کسی لیاقت این اسم را ندارد

    • بدون نام

      تینا خانم آدم ها در درجه ی اول یک انسان هستند بعد تقسیم بندی های دیگه شروع میشه.چرا صورت مساله را پاک کی کنید آدم نگران این افکار فاشیستی امثال شما میشه

    • مجید

      اگر ثابت شد همین کار را با معلم بکنید تا دیگه شکر اضافی مصرف نکنه

    • نظر دهنده

      از فیلتر نماز میت خوندن معلما رد می شن هر کی بلد بود قبوله وگرنه نه

    • بدون نام

      من نمیدونم جطوز برای تنبیه یک دانش آموز این همه دایه دلسوزتراز مادر پیدا شده ولی برای کشته شدن معلم به دست دانش آموز یکی لب باز نکرد آخه تحقیر معلم چقدر این معلم مگه چقدر طاقت داره خودتون دوتا بچه تو خونه نمیتونید نگهدارید خدا به داد معلم برسه که میخواد 30تا یا بیشتر را ساکت کنه و درس بده و...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وظیفشه،باید بتونه با بچه ها درست رفتار کنه

      • majid

        کشته شدن معلم همتقصیر خود معلمین است اگر خشونت رامعلم رواج دهد دانش آموزنیز عاصی و سرکش و درنهاین جانی میشود
        چوب معلم ار بود زمزمهمحبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را

    • زهرا

      همه این حرفها بکنار...چطور میخوان این اسیب روحی و این خاطره تلخ رو از ذهن این بچه ها پاک کنند و تو اقای معلم فردا روز جواب خدارو چی میدی تو که جاپای انبیا گذاشتی ؟ به نظر من هرچه رودتر شغلت رو عوض کن و از همه مردم دنیا معذرت خواهی کن چون تو ابروی اموزش و پرورش رو تو دنیا بردی ؟ برات متاسفم ..........

    • محمد

      هر کسی به اندازه خودش شخصیت دارد. نباید اینگونه رفتار ها انجام شود.

    • دبیرعربی

      اگراین مطلب واقعیت داره چراشمانام این فردروانی وعقده ای وحیوان صفت رانمینویسیدتامردم اورابشناسندوچراآموزش وپرورش اوراتنبیه نمیکند؟من دیدم که برخی ازاین اراذل واوباش که متاسفانه نام شریف معلم برخودنهاده اندچه بلایی برسردانش آموزان می آورند!وزیرآموزش وپرورش بایدرسیدگی کندوگرنه جواب خدارادرقیامت نمیتواندبدهد

    • بدون نام

      رسانه ها لطف کنند اخبار عجیب و غریب از معلمها که اونم معلوم نیست واقعیت داره یا نه پخش نکنن. ما این همه نسبت به بچه هایی که گاها سرکلاس ها توهین هم میشه داریم و به خاطر رشد این بچه ها زحمت میکشیم و از خودمون میگذریم اما رسانه ها فقط دنبال سیاه نمایی یک نفر در مقابل یک میلیون معلم هستند

    • یا الله

      فرهنگیان بی فرهنگ !!!! قشر سیری ناپذیر
      دیگه چی میخواهید. چهارماه درسال که تعطیلد. ایام برف و بوران و نوروز که تعطیلید. بچه هاتون که توی بهترین مدرسه ها و دانشگاهها سهمیه دارند. حتی از پول اردو و کلاسهای جبرانی بچه ها هم میخورید. دوران تحصیل که جزو سوابق کاریتون محسوب میشه. درمانگاه و فروشگاه و .. مخصوص دارید. از صدقه سری ما مردم و بچه هامون خوب زندگی میگذرونید. عقده ای های بی فرهنگ. ایشاله هر معلمی که حرام میخوره و خوب کار نمیکنه و بچه های مردم و آزار میده بچه های خودش پرپر بزنه. خدا جوابتونو بده عقده ای های بی فرهنگ سیری ناپذیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه های همچین آدمایی به اندازه کافی از روان پریشی اونا رنج می کشن بعید می دونم همچین آدمایی تو زندگی شخصیشون نرمال باشن ... پس لطفا بچه هاشونو نفرین نکنید که همچین آدمایی لیاقت یدک کشیدن اسم پدر و مادر نیستن ... بین بچه ها فرق نباید گذاشته بشه چون یه لوح پاکن فرقی نمی کنه از کدوم رنگ و از کدوم خاک باشن ماییم که بهشون شکل می دیم

    • بدون نام

      اینجا ایران است....!

    • الهام

      راستي اون معلمي که تجاوز جنسي کرده بود به دانش آموزشش تو يکي از مدارس تهران چي شد عاقبتش؟ باهاش چيکار کرد آموزش و پرورش؟
      آيا کسي خبري داره؟

    • بدون نام

      این کار زشت است امیدوارم که دروغ باشد .....اما اگر خود شما معلم بودی و بچه ها را کتک نزدی وکارت را درست انجام دادی ودر صد قبولی بالایی داشتی راست میگی

    • فریبا

      واقعا خجالت داره ! معلم هم نباشی لااقل آدم باش.

    • یک معلم دردمند

      معصومه خانم اگر شماهم تنها یک سال معلمی کنید متوجه سختی کار معلمان خواهید شد و متوجه می شوید که این تعطیلاتی که از آن یاد می کنید چه اندازه برای ادامه کار آنها لازم و ضروری است و چطور کار در اداره های دیگر را با کار معلمی مقایسه می کنید مگر نمی دانید که طبق نظر کارشناسان یونسکو یک ساعت کار معلمان معادل چهارساعت کار در دیگر اداره ها است .

    • علی

      با سلام
      افغانی، یعنی انسان، یعنی بنده خدا، در کدامین دین بر اشرف مخلوقات توهین می کنند، لعنت خدا بر اینچنین معلم های از خدا بی خبر.
      بایستی سر این معلم روانی را توی کاسه توالت کرد تا عبرتی برای سایرین شود.
      آقا وزیر آموزش و مثلا" پرورش تمام اینها تقصیر حضرتعالی می باشد.

    • شیما هاشمی

      خدا لعنت کنه خدا لعنت کنه اون معلمی که اینجور روح و روان انسانها اونم بچه ها رو به نابودی میکشونه .تر خدا این خبرو از بیست و سی یا اخبار سراسری پخش کنید تا مردم بدونن
      اگر بابچه خودش این رفتارو بکنن چه حالی میشه ؟؟؟؟.خدا لعنتش کنه .

    • معلمی که بچه ها اورا دوست دارند

      دراین صفحه بهمن سنگینی از اهانت بر سرمعلمانی که همه ی کسانی که یادداشت گذاشته اندبه نوعی مدیون آنان هستندسرازیر شده است " هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود ساخته است. "شما دوستان کلمات زیادی از ما آموخته اید ولی رسم محبت را از یاد برده اید!!

    • جواد

      خدا ازت نگزره اگر بچه خودت بود همين كارو ميكردي
      بتو ميگن مرد!
      تو از نامردم كمتري

    • javad

      اينجاه كجاست خداااااااااااااااا............!!!!!!!!!

    • بی نام

      لطفا خبرنگارها شورش رو در نیارند

    • یعنی خاک عالم بر سرت معلم روانی

      سامان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج