۱۶۱۷۲۶
۱ نظر
۵۰۷۵
۱ نظر
۵۰۷۵
پ

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

پاییز و زمستان فصل خوبی برای خوش‌پوشی است. فصلی كه شما می‌توانید با دستمال گردن و شال‌گردن‌های متنوع، تیپ خود را به ستی خاص و متفاوت تبدیل كنید.

فصل خوش پوشی فرا رسیده است
مجله زندگی ایده آل:

plaid scarf

تیپ زمستانی خود را كامل كنید

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

پاییز و زمستان فصل خوبی برای خوش‌پوشی است. فصلی كه شما می‌توانید با دستمال گردن و شال‌گردن‌های متنوع، تیپ خود را به ستی خاص و متفاوت تبدیل كنید. تا فرا رسیدن سرمای زمستان وقت دارید، به جای شال‌گردن‌های پشمی از نمونه‌های پارچه‌ای استفاده كنید كه دست شما را در بستن به مدل‌های مختلف باز می‌گذارند. طراحان برای امسال كه طرح‌های كلاسیك رواج پیدا كرده‌اند، شال‌گردن‌های چهارخانه را پیشنهاد می‌كنند. این شال یا دستمال گردن آنها پیشنهاد خوبی برای دانشجویان هم هست.

louis vuitton shoes

پیشنهاد كفش برای پاییز و زمستان امسال

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

به تعبیر ما امسال را باید سال برگشت طرح‌های كلاسیك دانست. همان‌طور كه در شماره‌های قبلی گفتیم، كفش‌های مرسوم به ۸ ترك، امسال بازار كفش را تصاحب خواهند كرد؛ اما با تغییراتی نسبت به نمونه‌های كلاسیك و قدیمی. در نمونه‌های پاییز و زمستان امسال از تركیب چند رنگ چرم استفاده شده و حتی در نمونه‌هایی تركیب پارچه و چرم به كار رفته است. ۸ ترك‌های دوتكه با تركیب دو رنگ چرم و ساقه‌های پشمی پیشنهاد خاص برند فرانسوی لویی‌ویتون به شماست.

high-land mix swatch

دنیای شاد و سرخوش نوجوانی

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

به نظر من دنیای شاد و خاطره‌انگیز نوجوانی بدون ساعت‌های خوش رنگ و لعاب سواچ معنایی ندارد؛ ساعت‌هایی كه مهم‌ترین ویژگی آنها تنوع در طراحی و استفاده از نقش‌ها و طرح‌های مختلف است. بی‌شك گروه مخاطب این شركت نوجوانان و جوانان هستند چون طرح‌ها و نقش‌های سواچ دنیای شادی را ترسیم می‌كنند و با تیپ‌های اسپرت دوران نوجوانی و جوانی هماهنگی خوبی دارند. ساعتی كه در تصویر می‌بینید جدیدترین مدل سواچ برای پاییز و زمستان امسال است.

long gloves for fall/winter

بلندپوش باشید

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

دیر یا زود باید به فكر دستكشی برای زمستان خود باشید. پیش از خرید هر دستكشی بد نیست بدانید امسال دستكش‌های بلند محبوبیت پیدا كرده‌اند و طراحان دستكش‌هایی با ساق حدود ۵۰ سانتیمتر را به شما پیشنهاد می‌كنند. برای امسال مهم نیست دستكش شما چرم باشد یا بافتنی، كامل باشد یا نیم انگشت؛ مهم این است كه ساق بلندی داشته باشد و تمام ساق دست شما تا آرنج را از سرما دور نگه دارد.

dior homme

برای مردان پرمشغله

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

همزمان با شروع فصل سرد سال، شرکت دیور عطر مردانه جدیدی روانه بازار کرده است تا آقایان شیک‌پوش در کنار لباس، عطر خودشان را هم تازه کنند. این عطر نسخه جدیدی از ادکلن قدیمی « دیور هوم» است که در زمان تولید با استقبال خوبی از سوی آقایان مواجه و تبدیل به یکی از ادکلن‌های پرفروش سال شد. در تولید این ادکلن از عصاره میوه های نشاط آور و شادی بخشی چون لیمو استفاده شده است ؛ به همین دلیل تولیدکنندگان دیور این عطر را برای مردان پرمشغله‌ای پیشنهاد می‌کنند که احتیاج به رایحه‌ای انرژی بخش دارند. این عطر ماندگاری بالایی دارد و در دو اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است.

adidas fall/ winter ۲۰۱۴

پیشنهاد زمستانی برای ورزشكاران

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

حضور در دنیای ورزش و پیوستن به ورزشكاران به معنی دوری از دنیای مد و لباس نیست. شركت‌های ورزشی همراه با دیگر تولیدكنندگان پوشاك، هر فصل مجموعه‌ای جذاب را روانه بازار می‌كنند. شركت ورزشی آدیداس برای مجموعه پاییز و زمستان خود با یك طراح ژاپنی همكاری كرده و چند مدل كفش اسپرت را روانه بازار كرده‌است . كفش‌های ارائه‌شده در این مجموعه دو نمونه هستند كه یكی از طرح جاافتاده اسنیكر و دیگری از كفش‌های كلاسیك بسكتبال الهام گرفته شده است.

celine bag

حجمی تازه، طرحی نو

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

كیف‌هایی كه شركت سلین برای پاییز و زمستان امسال طراحی و تولید كرده یك ویژگی منحصر به فرد دارند؛ استفاده از حجم‌هایی غیرمتعارف و تازه. طراحان سلین برای این فصل به جای مستطیل‌های همیشگی سراغ اشكال تازه‌ای رفته‌اند. این شركت در تولید این مدل كیف‌های خود از چرم نرم و انعطاف‌پذیر استفاده كرده تا فرم مورد نظر این طراحان را به خود بگیرد. نمونه‌های طرح و نقشدار هم مانند سایر برندها در محصولات پاییزی و زمستانی سلین دیده می‌شوند.

leather trend

با چرم آشتی كنید

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید كه در سال‌های اخیر لباس‌های چرمی مثل كت، دامن و كاپشن را كنار گذاشته‌اید، وقت آن رسیده كه با لباس‌های چرمی آشتی كنید چون چرم یكی از پارچه‌های پركاربرد در مدل‌های پاییز و زمستان است. در طرح‌های امسال چرم از كت و كاپشن فراتر رفته و در پیراهن و دامن استفاده شده است. استفاده از كمربندهای پهن چرمی در پیراهن‌ها، رایج‌ترین استفاده چرم در مدل‌های ارائه شده در پاییز و زمستان امسال است. تركیب چرم با پارچه‌های دیگر را هم به وفور در كارهای طراحان مختلف می‌توانید ببینید.

dolce & gabbana skin care

پوست شما مهم است

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

در این دنیا كسی نیست كه با برند ایتالیایی دلچه‌اندگابانا آشنایی نداشته باشد؛ دو طراح ایتالیایی كه در كنار هم یك خانه طراحی بزرگ و مطرح در میلان به راه انداختند. این شركت طراحی لباس در سال جاری میلادی، یك خط تولید تازه به راه انداخته و تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست را به مجموعه محصولات خود اضافه كرده است. حالا شما می‌توانید به جز پیراهن و شلوار، كرم مرطوب‌كننده، تقویت‌كننده و حتی دور چشم خود را از این برند ایتالیایی تهیه كنید.

women blouse fall trend

پیشنهاد ویژه برای دختران جوان

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

خانم‌های جوان و نوجوانی كه دوست دارند در عرصه لباس پیشتاز باشند، برای این روزهای سال باید سراغ بلوزهایی بروند كه برش آزاد دارند. این بلوزها كه این روزها در فروشگاه اغلب برندها و شركت‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف پیدا می‌شوند، برش آزاد و قدكوتاهی دارند كه مناسب خانم‌های لاغر است. خانم‌هایی كه چاقی موضعی در ناحیه شكم دارند، بهتر است به هیچ وجه سراغ این مدل بلوزها نروند چون چاقی ناحیه شكم را بیشتر نشان می‌دهد.

givenchy bag

معرفی نسل جدید كیف

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

شما را با نسل جدیدی از كیف‌ها آشنا می‌كنیم؛ كیف‌های تك دسته كه به صورت محدود در كارهای برندهای مختلف دیده شده و دیر یا زود تبدیل به تبی در دنیای كیف می‌شوند. این كیف‌ها به دلیل اینكه دسته در یك سمت قرار دارد، در گروه كیف‌های نرم قرار می‌گیرند كه روی شانه فرمی آویزان دارند. این كیف‌های تك‌دسته در كارهای جیوانجی و... دیده شده و پیش‌بینی می‌شود در هفته‌ها و ماه‌های آینده رواج بیشتری پیدا كنند.

van cleef & arpel jewerly

بازگشت النگو

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

سال‌های دور كه شاید شما به یادتان نیاید، به جای انواع دستبند، النگو زیوری محبوب میان خانم‌ها بود و زنان از این دایره طلایی برای تزئین دست‌های خود استفاده می‌كردند. در سال‌های اخیر النگوها جای خودشان را به دستبندها دادند ولی به زودی باید منتظر بازگشت النگوها باشید چون برندهای شناخته شده طلا و جواهر در مجموعه‌های جدید خود دوباره سراغ النگو رفته‌اند. این النگوها نمونه‌هایی هستند كه شركت ون كلیف‌اند آرپل برای امسال طراحی و روانه بازار كرده است. با شروع طراحی النگو توسط این شركت فرانسوی باید منتظر باشیم دیگر شركت‌ها هم تولید النگو را از سر بگیرند.

puma via sophia chang

كفش‌های تازه پوما

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

شركت پوما در طراحی مجموعه پاییز و زمستان خود با سوفیا چنگ، طراح چینی همكاری كرده و نتیجه این همكاری دو جفت كفش اسپرت است. یكی از این كفش‌ها از اسنیكر و دیگری از كفش‌های كلاسیك بسكتبال الگو گرفته است. هر دو كفش در سایزهای مختلف زنانه و مردانه تولید و همراه با مجموعه پاییز و زمستان پوما در فروشگاه‌های این برند ورزشی عرضه شده‌اند.

bulgari antique

بولگاری در دوسالانه آنتیك

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

پاییز امسال پاریس میزبان دوسالانه آنتیك بود. این دوسالانه یكی از مهم‌ترین اتفاقات در تقویم طلا و جواهر است كه حدود ۵۰ سال است در پاریس برگزار می‌شود. شركت بولگاری امسال یكصد و سی‌امین سال تولد خودش را در این دوسالانه جشن گرفت و به همین دلیل حضوری متفاوت و چشمگیرتر از همیشه داشت. شركت بولگاری با صد قطعه جواهر گران‌قیمت آنتیك در این نمایشگاه حاضر شد و مجموعه كمیابی از جواهرات و ساعت‌های آنتیك در غرفه بولگاری به نمایش گذاشته شدند.

baccarat christmas

كریسمس امسال با باكارات

فصل خوش پوشی فرا رسیده است

شركت كریستال‌سازی «باكارات» تداركات خودش را برای كریسمس امسال آماده و روانه بازار كرده است. این شركت فرانسوی مجموعه‌ای از كریستال‌های قرمز را برای كریسمس امسال پیشنهاد می‌كند. خانه طراحی باكارات در سال آینده میلادی، دویست و پنجاهمین سال تولد خود را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت مجموعه‌ای از وسایل كریستالی قرمز را طراحی و تولید كرده است. شركت باكارات در تولید این مجموعه از طراحان به‌نامی مثل « فیلیپ استراك» كمك گرفته است. آباژور، شمعدان و... نیز در این مجموعه به چشم می‌خورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این کفش ها رو میری از فروشگاه لوازم ورزشی به اسم اصل خدا تومن میخری باز میبینی کفش سنگه
      جنسهای دیگه هم که مارک نیست یا خودش میگه تقلبیه پا تو تقریبا فلج میکنه آخه این چه وضعیتیه کل کرجو شخم زدم چقدر جنس بنجل پر شده جالبه با قیمتهای بالا هم همون کوفت هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج