۱۶۲۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف «فرزند کمتر زندگی بهتر» از زبان پزشکان

دکتر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در حوزه افزایش نرخ موالید در کشور افزود: در حال حاضر در حوزه شعار و عمل از زبان همکاران ما دیگر جمله «فرزند کمتر زندگی بهتر» کاملا حذف شده است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح گسترده‌ای در زمینه افزایش موالید در کشور در دست اقدام است و در این مسیر اقدامات بسیاری نیز به مرحله اجرا درآمده است.

دکترسیدحسن هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی، با اشاره به تلاش‌های دولت در خدمت رسانی به مردم و جدیت رییس جمهور در این امر اظهار داشت: دکتر روحانی همت والایی در خدمت‌گزاری به مردم دارند و در هنگام تصویب بودجه، حمایت بسیاری از برنامه‌های وزارت به عمل آوردند.

وزیر بهداشت به اشاره به سرکشی و بررسی مشکلات استان‌ها مختلف از نزدیک تصریح کرد: در سفر به استان کردستان هم شاهد کمبودهایی بودیم که تلاش می‌کنیم مشکلات و موانع رفع و خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

وی با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: خوشبختانه امروزه شاهد حضور فعال نهادهای مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستیم ولی باز هم حضور بیشتر و موثرتر روحانیون در دانشگاه‌ها با یک رابطه صمیمی و نه اداری احساس می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: در زمینه افزایش موالید در کشور هم طرح گسترده‌ای در دست اقدام داریم که در این مسیر اقدامات بسیاری نیز به مرحله اجرا درآمده است.

حذف جمله «فرزند کمتر زندگی بهتر» از زبان پزشکان

در ادامه این دیدار دکتر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در حوزه افزایش نرخ موالید در کشور افزود: در حال حاضر در حوزه شعار و عمل از زبان همکاران ما دیگر جمله «فرزند کمتر زندگی بهتر» کاملا حذف شده است.

وی به عوامل موثری که زمینه‌های کاهش جمعیت را در کشور موجب می‌شود اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات در این خصوص خیل جوانانی هستند که در سن ازدواج قرار دارند که لازم است برای رفع مشکلات این قشر و ایجاد بسترهای ازدواج آسان تمهیداتی اندیشیده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه از زبان پزشکان شما حذفش کردی از دل و زبون مردم هیچ احدی نمی تونه پاک کنه کجای کارین ای بی خبران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عظیم

      اصلا تو این دوره و زمونه و با این مشکلات بچه دار شدن اشتباه بزرگیه.

    • بدون نام

      مردم باچه دلخوش فرزند بشتر بيارند ؟درصورتيكه انها ئيكه همان فرزند بك يادوتا دارند و برايشان كلي هزينه كردند و تحصيل كرده دانشگاه ها هسند بيكارند ولي افرادهاي هسند كه 30سال يا بالا تر در ادارت كاركردند و باز نشسته شدند ولي دوباره او را مشغول كارمي كنند بعد براي چه فرزندان خود را زياد كنند بعد كاري برايشان وجود نداشته باشد

    • علی

      خوشبختانه سظح سواد مردم بالا رفته است

    • bahram

      اتفاقا باید گفت بدون فرزند زندگی بهتر آقا بیکاری بیداد میکنه باکاهش جمعیت شانس بدست آوردن کار بیشتر میشه

    • بدون نام

      توکه باسوادمملکتی اینجوربگی وای به حال بیسوادهاکه زیادهم هستند

    • gre

      شاید توقع مسوولین بالا رفته و در انتظار جمعیت بیشتر برای سکونت در خانه های مهر هستند........ما که هم آب زیاد داریم و هم سرانه تولید ناخالص ملی مون بالا و هم پول نفت را داریم سپرده ارزی می کنیم.

    • بدون نام

      ازمسئولین امر دست اندر کار خواهش داریم برای مردم بصورت شفاف اطلاع دهند که هر سال به تعداد بیکاران چندمیلیون نفر اضافه می گردد ؟ بعد از آن به رشد جمعیت تشویق کنند این جوانان مظلوم در مقابل هر بی انصافی گردن کج نموده تقاضای کار کرده اند هرکس که ارتی ندارد با سن مابین 30 الی 40 مجرد وسرگردان است و اولیای این جوانان هر روز هزار بار آرزوی مرگ می کنند.
      چه داند سرگذشت دردمندان
      هر آن کو خود به دردی مبتلا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج