جاباما
۱۶۲۰۳۵
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

فراز و نشیب زندگی «کریستینا اگیولرا»

امروز ۱۸ دسامبر،کریستینا اگیولرا ۳۴ ساله شد. به همین مناسبت نگاهی به فراز و نشیب های زندگی این ستاره محبوب هالیوود خواهیم داشت.

فراز و نشیب زندگی «کریستینا اگیولرا»
برترین ها: امروز 18 دسامبر،کریستینا اگیولرا 34 ساله شد. به همین مناسبت نگاهی به فراز و نشیب های زندگی این ستاره محبوب هالیوود خواهیم داشت.

به گزارش برترین ها ؛ شلی لورن فیدلر ویولونیست و پیانیست حرفه ای و مهاجر اکواردوری فاستو خاویر اگیولرا، در روز 18 دسامبر 1980 صاحب فرزند دختری به نام کریستینا شدند. زمانی که کریستینا تنها شش سال داشت والدینش از هم جدا شدند و او همیشه پدرش را به خشونت عاطفی و فیزیکی در برابر مادرش محکوم کرده است.

کریستینا در سال 1990 اولین اجرای تلویزیونی خود را در برنامه تلویزیونی «در جستجوی ستارگان» داشت.

در سال 1993 کریستینا به جمع هنرپیشگان «کلوپ جدید میکی موس» پیوست و دو فصل همراه با «بریتنی اسپیرز»، «جاستین تیمبرلیک» و «رایان گاسلینگ» در این برنامه حضور داشت. سپس با اولین آهنگ پرفروش خود با عنوان «All I Wanna Do » به همراهی ستاره ژاپنی «کیزو ناکانیشی» به دنیای موسیقی بازگشت.

در سال 1998 کریستینا حنجره اش را به انیمیشن «مولان» قرض داد و آهنگ این فیلم کارتونی را ساخت.

فراز و نشیب زندگی «کریستینا اگیولرا»

۲۴ آگوست ۱۹۹۴ کریستینا اگیولرا اولین آلبومش که هم نام با خودش است را به بازار داد و با موفقیت چشمگیری مواجه شد. طی سال بعد در کاخ سفید برای رئیس جمهور وقت، «کلینتون»، آواز خواند و در میان برنامه «سوپربولز» اجرای زنده داشت، همچنین بریتنی را شکست داده و جایزه گرمی برای بهترین هنرمند تازه کار را به خود اختصاص داد.

پس از آن برای جلب توجه مخاطبین تن به رسوایی های زیادی داد که مفتضحانه ترین آنها در اجرای مشترکش با بریتنی و مدونا در مراسم «MTV Music Awards» صورت گرفت و تا مدتها داستان آن بر سر زبانها بود.

۱۹ نوامبر ۲۰۰۵ کریستینا پس از سه سال آشنایی با جوردن برتمن، تهیه کننده، ازدواج کرد. طبق گزارش مجله People، این زوج در کالیفرنیا ۲ میلیون دلار خرج مراسم عروسی خود کردند.

۱۲ ژانویه ۲۰۰۸ کریستینا اولین فرزند خود، «مکس لیرون برتمن»، را در آغوش گرفت. او در مصاحبه با خبرنگار مجله People گفت: «از خوشحالی روی ابرها زندگی می کنم، پسرم زندگی من را عوض کرده است» اما این خوشحالی دیری نپایید.

در سپتامبر ۲۰۱۰ بعد از گذشت کمتر از پنج سال ازآغاز زندگی مشترک، کریستینا اعلام کرد که قصد دارد از همسرش جدا شود. اما به محض جدایی وارد رابطه جدیدی با «متیو راتلر» شد که در فیلم «برلسک»، اولین کار سینمایی کریستینا، به عنوان دستیار صحنه با آنها همراه بود. هرچند این فیلم موزیکال در آن زمان موفقیت چشمگیری بدست نیاورد و فروش زیادی نداشت، اما با گذشت زمان طرفداران خود را به عنوان یک اثر کلاسیک به دست آورده است.

اول مارس ۲۰۱۱ کریستینا بعد از یک پارتی شبانه در لوس آنجلس به جرم مستی در مکان های عمومی دستگیر شد. او به زودی آزاد شد، اما دوستانش نگران این بودند که با این وضعی که پیش می رود سر از کمپ های ترک اعتیاد در بیاورد، البته این اتفاق هیچ گاه نیفتاد.

۲۶ آوریل ۲۰۱۱ با آغاز مسابقه خوانندگی «The Voice» که از شبکه NBC پخش می شد، کریستینا همراه با «سیلو گرین»، «بلیک شلتون» و «آدام لوین» به عنوان یکی از ۴ ستاره ای که به عنوان مربی در این برنامه حضور دارند آغاز به کار کرد.

در سال ۲۰۱۲ در مراسم «American Music Awards » با اضافه وزن بسیاری که داشت همه طرفدارانش را شگفت زده کرد و تیترهای بسیاری در رابطه با این وضعیت وی در روزنامه ها و مجلات زده شد. اما تا نیمه های سال ۲۰۱۳ تناسب فیزیکی خود را بازیافت.

روز ولنتاین سال ۲۰۱۴ ، او در صفحه توییتر خود اعلام کرد که با متیو نامزد کرده است و هفته بعد مجله People تایید کرد که این دو در انتظار اولین فرزند خود هستند.

۱۶ آگوست دختر کریستینا به نام «سامر رین» یا همان باران تابستانی به دنیا آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج