جاباما
۱۶۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سرنوشت تلخ زن جوان به خاطر عذاب شوهر

من و شوهرم فرزندی نداشته و به دلیل اینکه در زندگی، با رفتار‌هایمان یکدیگر را عذاب می‌دهیم، می‌خواهیم ار یکدیگر فاصله بگیریم.

زن و مردی جوان بعد از ۶ سال زندگی مشترک به دادگاه آمده و به دلیل ناسازگاری خواهان جدایی شدند. در پایان جلسه و پس از صدور حکم طلاق، زن بر روی زمین نشست و زیر گریه زد.

زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه دادند.

زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه من و شوهرم با یکدیگر سازگاری نداریم و خواهان جدایی هستیم، اظهار داشت:

من و شوهرم فرزندی نداشته و به دلیل اینکه در زندگی، با رفتار‌هایمان یکدیگر را عذاب می‌دهیم، می‌خواهیم ار یکدیگر فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه حدود ۶ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: مهندس کامپیوتر هستم ولی از زمان ازدواج خانه‌دار شدم؛ من و شوهرم از نظر اخلاقی با یکدیگر تفاهم نداریم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه کارمند هستم و دکترای "آی‌تی" از کشور بلژیک دارم، گفت: من و همسرم باید مدتی یکدیگر را نبینیم چون رفتار‌هایمان باعث آزار دو طرف می‌شود.

وی با بیان اینکه کارمند هستم، اظهار داشت: مهریه همسرم ۵۱۲ سکه بهار آزادی است ولی به جای آن یک خانه ۷۸ متری به نامش می‌کنم.

مرد با اشاره به اینکه من و همسرم توسط دوستان دانشگاهی‌مان ۲ سال با هم آشنا بودیم و بعد ازدواج کردیم، عنوان کرد: می‌خواهیم ابتدا از یکدیگر جدا شویم تا بعداً خانواده‌ها از این موضوع باخبر شوند.

زن بار دیگر در برابر قاضی در حالی که بعضش نمایان بود، گفت: یک سکه را به ازای طلاق توافقی می‌بخشم و خواهان جدایی هر چه سریعتر هستم.

قاضی این پرونده بعد از صحبت‌های طرفین بیان کرد: باید به محضر بروید و در آنجا مرد خانه را به نام زن کند تا بتوانید از یکدیگر جدا شوید.

وی ادامه داد: مرد محکوم به پرداخت ۵۱۱ سکه بهار آزادی است که به ازای آن، با توجه به توافق طرفین خانه‌ای ۷۸ متری به نام زن می‌کند و یک سکه هم توسط زن بخشیده شده است.

رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک بیان کرد: با توجه به آماده شدن صورتجلسه و صحبت‌های زن و مرد در این خصوص حکم طلاق توافقی صادر می‌شود و آنان طی ۳ ماه فرصت برای انصراف دارند.

بعد از صحبت‌های قاضی عموزادی، زن بر روی زمین نشست و در حالی که با دو دستش صورتش را پوشاند، صدای هق هق گریه‌اش به گوش می‌رسید و خواهان بازگشت مجدد به زندگی مجدد بود؛ مرد او را دلداری ‌داد و ‌گفت این به نفع هر دوی ماست؛ زن به مرد التماس می‌کرد تا از طلاقی که حکم آن صادر شد، منصرف شود.


منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سرنوشت تلخ زن جوان به خاطر عذاب شوهر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بالاخره همدیگرو دوس داشتن یا نداشتن!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ خودشونم سردرگم بودن.
      امیدوارم رجوع کنن و باهم بمونن حیفه بخدا.....

    • queen

      زنها همیشه در زندگی تعهد بیشتری دارند اما همیشه خاکسترش به چشم خودشان می رود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج