۱۶۲۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدایی نادر از سیمین نامزد دو جایزه دیگر شد

«جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی با «مارتا مارسی می مارلنه»، «نیمه‌شب در پاریس»، «درخت زندگی» و «برد برد» رقابت می‌کند.

فهرست نامزدهای پانزدهمین دوره جوایز سالانه جامعه منتقدان فیلم آنلاین که اعضاء آن را نویسندگان سایت‌های سینمایی معتبر تشکیل می‌دهند، اعلام شد.

«جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی با «مارتا مارسی می مارلنه»، «نیمه‌شب در پاریس»، «درخت زندگی» و «برد برد» رقابت می‌کند.

«جدایی نادر از سیمین» در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان نیز نامزد شده است. «کپی برابر اصل» عباس کیارستمی هم در این بخش نامزد شده و دیگر نامزدها عبارتند از «۱۳ آدمکش»، «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» و «عمو بونمی که می‌تواند زندگی‌های‌ گذشته خود را به یاد بیاورد».

درام «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک که داستان آن درباره خانواده‌ای حومه‌نشین در آمریکای دهه ۱۹۵۰ است، با نامزدی در هفت بخش پیشتاز نامزدهای این دوره جوایز جامعه منتقدان فیلم آنلاین OFCS است.

این فیلم در بخش‌های بهترین فیلم، کارگردان، بازیگر مرد مکمل (براد پیت)، بازیگر زن مکمل (جسیکا چاستین)، فیلمنامه غیراقتباسی، تدوین و فیلمبرداری بخت دریافت جایزه را دارد.

«هنرمند» ساخته میشل هازاناویسیوس، «فرزندان» الکساندر پین، «راندن» به کارگردانی نیکلاس ویندینگ رفن و «هوگو» مارتین اسکورسیزی در کنار «درخت زندگی» نامزدهای بخش بهترین فیلم را تشکیل می‌دهند.

هازاناویسیوس، ویندینگ رفن، اسکورسیزی و لارس فون تریر («ملانکولیا») در کنار مالیک نامزدهای بخش بهترین کارگردان هستند.

برندگان پانزدهمین دوره جوایز سالانه جامعه منتقدان فیلم آنلاین دوشنبه دوم ژانویه ۲۰۱۲ (۱۲ دی‌ماه) معرفی می‌شوند. این جامعه امسال با اعطاء جایزه دستاورد ویژه از چاستین و اسکورسیزی تقدیر خواهد کرد.

جامعه منتقدان فیلم آنلاین سال ۱۹۹۷ تشکیل شد. این جامعه متشکل از حدود ۱۰۰ منتقد سینما، روزنامه‌نگار، محقق و مورخ در ایالات متحده، کانادا، اروپا، آمریکای لاتین و منطقه آسیا پاسیفیک است و نویسندگان سایت‌های سینمایی معتبر از اعضاء آن هستند.


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جدایی نادر از سیمین نامزد دو جایزه دیگر شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج