۱۶۲۴۲۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

یک ایرانی، برنده مسابقه بهترین سلفی!

در آستانه یک سالگی به رسمیت شناخته شدن کلمه سلفی (Selfie) از سوی بنیان تحقیقات دیکشنری آکسفورد هستیم. مایکروسافت نیز از سال گذشته سنتی را هر ساله در میان کاربران وب لاگ رسمی خود برگزار می‌کند که در واقع یک مسابقه اینترنتی است.

بروزرسانی: در آستانه یک سالگی به رسمیت شناخته شدن کلمه سلفی (Selfie) از سوی بنیان تحقیقات دیکشنری آکسفورد هستیم. مایکروسافت نیز از سال گذشته سنتی را هر ساله در میان کاربران وب لاگ رسمی خود برگزار می‌کند که در واقع یک مسابقه اینترنتی است. امسال در دومین سال برگزاری این مسابقه یک ایرانی برنده خوش شانس این مسابقه شد. در بررسی جزئیات همراه ما باشید.

یک ایرانی، برنده مسابقه بهترین سلفی!

سال گذشته در همین روز کلمه سلفی به صورت رسمی از سوی لغت ناه آکسفورد به رسمیت شناخته شده و به دامنة لغات اصیل انگلیسی اضافه گشت. طبق تحقیقات انجام شده میزان استفاده از این کلمه در میان کلمات پرکاربرد و روزمره زبان انگلیسی در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ به میزان ۱۷% بالا رفت که نشان از پرطرف‌دار بودن این لغت به عنوان یک لغت مصطلح روزمره دارد. مایکروسافت این مسابقه را سال گذشته با برگزاری یک مسابقه ساده و با انتخاب کردن بهترین سلفی از میان کاربران و خوانندگان و بلاگش برگزار کرد که در این مسابقه کریس وبر برنده جایزه رسمی این مسابقات شد و یک گوشی تلفن همراه هوشمند لومیا ۵۳۵ را از آن خود کرد.

امسال نیز همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید یک عکس ساده که توسط کاربری به نام محمدرضا از تهران گرفته شده برنده این تصمیم مسابقات شد. به وی تبریک می‌گوییم. آن طور که مایکروسافت به طور رسمی در وبلاگش اشاره کرده، قرار است این شرکت گوشی را پس از انجام مکاتباتی بصورت مستقیم به منزل وی ارسال نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      ههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج