۱۶۲۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گفت و گوهای جالب سایت داماش با بازیکنان درباره بازگشت محمدی و مهدوی کیا

استقبال جالب داماش از بازگشت ستاره ها

به نظر می رسد با بازگشت محمد محمدی و احتمال حضور مهدی مهدوی کیا در داماش، بازیکنان این تیم قصد دارند با استقبال خوبشان به آنها روحیه بدهند و شرایط را برای درخشش مجددشان فراهم کنند.

برترین ها به نقل از تماشا:

به نظر می رسد با بازگشت محمد محمدی و احتمال حضور مهدی مهدوی کیا در داماش، بازیکنان این تیم قصد دارند با استقبال خوبشان به آنها روحیه بدهند و شرایط را برای درخشش مجددشان فراهم کنند.


البته مهدوی کیا هنوز درباره آینده خود پس از امتناع دنیزلی از خرید او تصمیمی نگرفته و احتمال جدایی محمدی هم همچنان بالاست؛ اما سایت رسمی تیم رشتی تلاش کرده در گفت و گو با چند بازیکن این تیم، جو مثبتی که پس از بازگشت این دو بازیکن به وجود آمده را نشان بدهد:

*محمدرضا مهدوی؛ حضور مهدوی کیا برای ما افتخار است

کاپیتان داماش درباره خریدهای این فصل تیمش می گوید: «حضور مهدوی کیا در داماش گیلان برای ما یک افتخار است. البته ناهماهنگی ابتدای فصل باعث شد نتوانیم رضایت هواداران را برآورده کنیم؛ اما با حضور کادر فنی جدید توانستیم در ادامه شرایط را تغییر دهیم».

مهدوی در ادامه از محمد محمدی هم تمجید می کند و می گوید: «در بازی آخر مقابل شهرداری تبریز به علت شرایط جوی، زمین یخ زده و نامساعد تبریز به علت شرایط جوی، زمین یخ زده و نامساعد تبریز و خستگی ناشی از بازی با شاهین شرایط خوبی نداشتیم؛ اما محمدی یک روز تاریخی و به یادماندنی را برای هم تیمی هایش به وجود آورد.

الان باخبر شدیم با تمام مشکلاتی که برای محمدی وجود داشت او دوباره به تیم ما بازگشت تا در حساس ترین زمان بازی ها از دروازه تیم داماش دفاع کند که باید از او تشکر کنیم. مهدوی کیا هم که چشم و چراغ فوتبال ایران است و یاور تیم فوتبال داماش بوده و خواهد بود. بازی کردن در کنار او برای هر ورزشکاری افتخار است».

*چاوشی: توهین کنندگان، مردم رشت نبودند

افشین چاوشی هم پس از شنیدن خبر بازگشت محمد محمدی و احتمال بازگشت مهدوی کیا می گوید: «خبر بسیار خوشحال کننده ای بود. پس از رفتن این دو نفر خیلی نگران وضعیت تیم شدیم؛ اما خدا را شکر با بازگشت آنها شرایطمان قطعا بهتر خواهد شد».

مهاجم داماش با اشاره به حوادث بازی نفت و دلگیری مهدوی کیا از تماشاگران داماش ادامه می دهد: «آنها هودار ما نبودند و معلوم نیست با چه برنامه ای آن روز اعتراض کردند. نمی توان آنها را به مردم رشت نسبت داد. حتی به من هم حرف هایی گفتند که بسیار دلگیر شدم اما چون بچه این شهرم می دانم که نمی توان این مسائل را به مردم خونگرم شهر رشت نسبت داد. آقا مهدی هم بزرگ ماست و به خاطر هواداران داماش باید از آن چهار پنج نفر بگذرد تا با استفاده از تجربیاتاودر نیم فصل دوم به رتبه های بهتر در جدول برسیم».

*نظیف کار: محمدی به مدافعان شجاعت می دهد

مدافع میانی داماش هم با ابراز خوشحالی از بازگشت احتمالی محمدی و مهدوی کیا این طور با سایت رسمی باشگاهش صحبت کرده است: «با حضور محمدی درون دروازه با خیال راحت و شجاعت بیشتری بازی می کنیم.

حضور مهدوی کیا هم در هر تیمی باعث افزایش شخصیت آن تیم است. ما به هر شهری که رفتیم با تشویق آقا مهدی از طرف هواداران مواجه شدیم و لذت بردیم. امیدوارم آقامهدی هم به زودی به تمرینات داماش بازگردد».

*آبشک: مهدوی کیا مرا به آرزویم رساند

هافبک جوان داماش هم امیدوار است این دو بازیکن بار دیگر پیراهن داماش را بر تن کنند. او در این باره می گوید: «بازی در کنار بازیکنان بزرگ باعث افزایش تجربیات ماست. همیشه آرزو داشتم در کنار بازیکنانی بازی کنم که در روند فوتبالی ام تاثیرگذار باشند و در آینده از حضور در کنار آنها به خود ببالم. مهدوی کیا رویای گمشده فوتبالم را به من رساند. درس های زیادی از او یاد گرفتم و امیدوارم روزی مثل او در فوتبال پیشرفت کنم».

آبشک با اشاره به بازگشت محمد محمدی می گوید: «تصورم این است که خداوند ما را دوست دارد و می خواهد در نیم فصل دوم حضوری قدرتمندتر داشته باشیم تا برای مردم شهرمان افتخار بیشتری کسب کنیم».

برآیند حرف های بازیکنان داماش، شاید بتواند محمدی و مهدوی کیا را نسبت به ادامه حضور در این تیم امیدوار کند. هرچند با جدایی قطعی قاسمپور و شایعات که همچنان درباره ادامه فعالیت محمدی و مهدوی کیا به گوش می رسد، می توان پرونده جدایی هر دو بازیکن را همچنان باز دانست.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

استقبال جالب داماش از بازگشت ستاره ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج