جاباما
۱۶۲۷۲۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(۲)

موسسه های بسیاری در سراسر دنیا هستند که کار و درآمد آنها از طریق اینترنت است. یعنی وب‌سایت‌هایی هستند که هر کدام ماموریت و چشم انداز ویژه خود را دارند.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

برترین ها- ترجمه از فروغ بیداری: در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته زندگی موبایل ها زیر و رو شده است. از آن گوشی های بزرگی که فقط توان برقراری تماس و پیغام رسانی داشتند دیگر خبری نیست. حالا اسمارت‌فون‌هایی وارد بازار شده اند که اپلیکیشن های بی‌شمار برای آنها وجود دارد. کاربر می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود، هر برنامه و نرم افزاری می خواهد را دانلود و استفاده کند. همین رونق اپلیکیشن ها به شکل‌گیری کمپانی ها و موسسات متعددی منجر شده است. شرکت هایی که در زمینه ساخت اپلیکیشن و نرم افزار فعالیت دارند. یا شرکت هایی که روی رسانه سرمایه گذاری های کلان کرده اند.

موسسه های بسیاری در سراسر دنیا هستند که کار و درآمد آنها از طریق اینترنت است. یعنی وب‌سایت‌هایی هستند که هر کدام ماموریت و چشم انداز ویژه خود را دارند. به طور مثال، می توان به گوگل اشاره کرد. این شرکت در بازار فناوری بسیار موفق است و همه آن را با لقب «غول اینترنتی» می شناسیم.

مطلب مرتبط:

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(1)



7. Salesforce

Salesforce نیز یکی دیگر از شرکت های مبتنی بر سیستم ذخیره ابری است. تعداد کارمندان این شرکت از زمان تاسیس تا کنون دوبرابر شده است و در حال حاضر بزرگ ترین بیزینس آتلاین مبتنی بر کلاد است. این شرکت نیز در لیست برترین کمپانی های آنلاین برای کار کردن قرار گرفته است. رتبه این کمپانی از نظر رضایت کارمندان، 3.9 از 5 است.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

۶. Crowdtap

Crowdtap یک فروشگاه اینترنتی و آمریکایی است که تاکید و تمرکز اصلی آن روی رسانه های اجتماعی است تا به برندها و مشتری ها کمک کند تا با هم در تعامل باشند. این شرکت کاملا کارمندمحور است. رتبه آن هم از نظر رضایت کارمندان ۵ از ۵ شده است. همه کارمندان ادعا می کنند این بهترین شرکتی است که تاکنون در آن کار کرده اند.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

۵. CareerBuilder

CareerBuilder به عنوان یازدهمین شرکت آنلاین برتر در لیست فوربس قرار گرفته است و در آمار Glassdoor، رتبه ۳.۸ از ۵ دریافت کرده است. Careerbuilder.com یکی از بزرگ ترین کمپانی های آنلاین است در ایالت متحده است که شعباتی هم در کانادا، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی دارد. این سایت روزانه ۲۰ میلیون بازدید دارد و یکی از بهترین شرکت های آنلاین برای کار کردن است.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

۴. Google

گوگل هم از دیگر وب سایت هایی است که کار کردن در آن آرزوی هر کارمندی است. همه کارمندان این کمپانی سهام دارند و هر سهم ۵۰۰ دلار ارزش دارد. طبق آمار Glassdoor گوگل رتبه ۴.۴ از ۵ دارد. کارمندان گوگل از انواع امکانات همچون اتاق ماساژ، غذای رایگان، حقوق خوب، باشگاه و ... برخوردار هستند.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

۳. Facebook

فوربس شرکت فیس بوک را در ردیف اول بهترین شرکت ها برای کار قرار داده است. اما در رتبه Glassdoor رتبه ۴.۵ از ۵ را دارد.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

۲. LinkedIn

لینکداین نیز یکی دیگر از شرکت های آنلاین است که بیشتر کارمندانش از کار در آنجا راضی هستند. این کمپانی برای افراد حرفه ای محلی ایجاد کرده تا بتوانند در ارتباط کاری با هم باشند. Glassdoor رتبه ۴.۶ از ۵ را به این شرکت داده است.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)

۱. Twitter

رتبه اول بهترین شرکت برای کار به توئیتر داده شده است. البته گلاسدور رتبه ۴.۲ از ۵ را برای آن تعیین کرده است. آمار گلاسدور در مورد میزان رضایت مندی کارمندان این شرکت است. این شرکت به کارمندان خود غذا می دهد، به آنها امکان کار در خانه را می دهد.

وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!(2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج