۱۶۲۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

خوش‌استيل‌ترين ۴۸ ساله دنیا

مربي پرحاشيه، پرسروصدا و خوش‌تيپ رئال مادريد، حالا ديگر سال‌هاست كه با لباس‌هاي منحصربه‌فرد و استيل خوبش شناخته شده است. شايد به همان اندازه كه جورج كلوني در دنياي سينما، به خوش‌تيپي معروف و در نتيجه محبوب است، مورينيو هم در عالم فوتبال معروف است.

خوش‌استيل‌ترين 48 ساله دنیا



خوش‌استيل‌ترين 48 ساله دنیا

مربي پرحاشيه، پرسروصدا و خوش‌تيپ رئال مادريد، حالا ديگر سال‌هاست كه با لباس‌هاي منحصربه‌فرد و استيل خوبش شناخته شده است. شايد به همان اندازه كه جورج كلوني در دنياي سينما، به خوش‌تيپي معروف و در نتيجه محبوب است، مورينيو هم در عالم فوتبال معروف است. خيلي‌ها كه اهل فوتبال ديدن هم نيستند، مي‌دانند يك مربي خاص با ظاهر‌ فوق‌العاده و چهره‌اي جذاب در عالم فوتبال هست كه مي‌توانند حداقل عكس‌هايش را ببينند و از اين همه نكته‌سنجي در ظاهرش لذت ببرند. او احتمالا خوش‌تيپ‌ترين مرد ۴۸ ساله دنياست!


خوش‌استيل‌ترين 48 ساله دنیا

مورينيو ترسو نيست

خيلي‌ها او را مخصوصا مقابل بارسا به‌دليل بسته و دفاعي بازي كردن، ترسو مي‌دانند، اما حداقل در نوع لباس پوشيدن، او هيچ ترسي به دل راه نمي‌دهد. اگر او در برابر گوارديولا دفاعي بازي مي‌كند، دليلي ندارد كه در لباس پوشيدن هم دفاعي بازي كند! اتفاقا در ظاهر، اين خوزه است كه كاملا سيستم تهاجمي دارد. پايش بيفتد او در زمينه خوش‌تيپي در برابر پپ، خوب بلد است با ضدحمله، اوج بگيرد! او را با لقب «آقاي خاص» مي‌شناسند. اين خاص بودن او درست است كه عمدتا به رفتارهاي خاص او و حرف‌هاي خارج از محدوده‌اش برمي‌گردد اما در نهايت، ظاهر او هم اين خاص بودن را تكميل مي‌كند. يكي از نقاط قوت خوزه در تيپش، موهاي جوگندمي‌اش است. احتمالا خودش هم اين را فهميده كه حالا گذاشته موهايش به سبك مردان خوش‌پوش و رهاي ايتاليايي بلندتر شود. خيلي‌ها خوش‌‌تيپي ذاتي او را به موهايش ربط مي‌دهند. البته بيراه هم نمي‌گويند!


خوش‌استيل‌ترين 48 ساله دنیا

انتخاب آديداس و پروشه

خوزه يا ژوزه، آنقدر خوش‌استيل بوده كه خيلي‌ها دل‌شان بخواهد او تبديل شود به مدل تبليغاتي‌شان. براي همين او براي تقويم ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ برند خوشنام آديداس (كه يك برند مطرح پوشاك ورزشي در دنياست) به‌عنوان مدل جديد انتخاب شده. البته به اين نكته، انتخاب او به‌عنوان مدل پورشه ديزاين اسپرت را هم اضافه كنيد. غير از خوش استيل بودن او، نگاه‌هاي نافذش هم در اين انتخاب‌ها و پيشنهادها بي‌تاثير نيستند.


يكي از نقاط قوت خوزه در تيپش، موهاي جوگندمي‌اش است. احتمالا خودش هم اين را فهميده كه حالا گذاشته موهايش به سبك مردان خوش‌پوش و رهاي ايتاليايي بلندتر شود. خيلي‌ها خوش‌پوشي ذاتي او را به موهايش ربط مي‌دهند. البته بيراه هم نمي‌گويند!


خوش‌استيل‌ترين 48 ساله دنیا

ماجراجويي در لباس پوشيدن

در خيلي از نظرسنجي‌ها (چه در سايت‌ها و چه در ميان طرفداران فوتبال) در ليست خوش‌پوش‌ها، نام مورينيو ديده مي‌شود. بارها شده كه او در ميان اهالي ورزش، به‌عنوان خوش‌لباس‌ترين انتخاب شده. مي‌دانيد چرا؟ چون خوزه يادگرفته ماجراجويانه لباس بپوشد. خيلي سعي ندارد در ظاهرش وقار را حفظ كند. مثلا يك فصل يك پالتوي شيك تن مي‌كند و بعد هم آن را به يك بنگاه خيريه مي‌بخشد تا با پول فروش آن، به بچه‌هاي بيمار كمك كنند. مي‌بينيد؟ او براي ظاهرش، اخبار درست مي‌كند و چه كسي است كه قبول نداشته باشد، اخبار و حاشيه‌ها، هر چيز غيرمهمي را پررنگ مي‌كنند. اما فراموش نكنيد كه لباس‌هاي خوزه مورينيو، به اندازه كافي مهم هستند. شال‌گردن‌هاي او با نوع بستنش، هميشه يكي از جذابيت‌هاي ظاهري‌اش هستند.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

خوش‌استيل‌ترين 48 ساله دنیا


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdi

      مرسی خیلی ممنون سایتتون حرف نداره به نظرم بهترین سایت جهانه

    • sahel

      مرسي عالي بود.

    • reza

      az matnhaye eghragh amiz che hadafi darid? tip tahajomi yani chi? ham pep khosh tip hast ham morinio ham kheili hay dige ke az in dota khosh tiptaran. vaghti ziad az sefat estefade konim matnemon gholov amizo janebdarane be nazar mirese.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج