جاباما
۱۶۲۹۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

در این مطلب برترین اپلیکیشن های اندروید در حوزه امنیت و مدیریت کارها را معرفی کرده ایم که کاربردی و مفید هستند.

دیجیاتو: در این مطلب برترین اپلیکیشن های اندروید در حوزه امنیت و مدیریت کارها را معرفی کرده ایم که کاربردی و مفید هستند.

Lookout Security & Antivirus

در زندگی هر لحظه احتمال دزدیده شدن یا گم شدن گجت ها هست. بهترین کار آمادگی قبلی برای مواجه شدن با اینگونه مسائل است. اپلیکیشن Lookout به همین منظور ساخته شده. شرکت امنیتی Lookout، اپلیکیشنی با نام Lookout Security & Antivirus برای گجت های اندرویدی، کیندل و آیدیوایس ها ارائه کرده که امنیت را به آنها تزریق می کند.

این اپلیکیشن امکانات بسیاری دارد که به اختصار این موارد را ذکر می کنیم:

- مکان یابی گجت گم شده در هر جا تنها با اتصال به اینترنت

- ذخیره خودکار آخرین مکان ردیابی شده قبل از تخلیه کامل باتری

- ارسال عکس مخفیانه از دوربین دستگاه به وسیله ایمیل در صورت وارد کردن اشتباه کلمه عبور دستگاه

- پشتیبان گیری خودکار مخاطبان موجود در دفترچه تلفن دستگاه

- آنتی ویروس داخلی و اسکن دائمی دستگاه و اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های اندرویدی

با وارد شدن به اکانت کاربری خود در وبسایت Lookout این امکانات را خواهید داشت:

- دیدن دستگاه گم شده روی نقشه

- پخش صدای بلند از دستگاه جهت پیدا کردن آن (حتی در صورت سایلنت بودن)

- امکان نمایش پیغام دلخواه روی دستگاه

- دریافت مخاطبین موجود در دستگاه

- تماس با دیوایس گم شده از طریق اینترنت

- مدیریت چندین دستگاه به صورت هم زمان با یک اکانت

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

امکانات ذکر شده در بالا کاملا رایگان است اما این اپلیکیشن امکانات پولی خوبی هم در اختیار کاربران قرار می دهد که به صورت آزمایشی ۲ هفته می توانید آنها را فعال کنید. برای مثال:

- مرور امن اینترنت

- مشاور امنیتی: از دسترسی های اپلیکیشن ها به اطلاعات مطلع شوید

- قفل و پاک سازی دستگاه: از راه دور دستگاه خود را قفل و تمام اطلاعات را پاک کنید

- دیگر امکانات حرفه ای: پشتیبان گیری از تصاویر و تاریخچه تماس، پشتیبانی کامل و غیره

این اپلیکیشن از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به احتمال بالای دزدیده شدن دستگاه ها، حفظ امنیت از قبل یکی از کارهای ضروری هر شخصی باید باشد.

حداقل iOS مورد نیاز: iOS ۶.۰

• قیمت : رایگان

• سازنده : Lookout, Inc

• سیستم عامل : اندروید، iOS

• حجم : ۱۵.۲/۶.۶ مگابایت

Android Device Manager

آمار دزدی و گم شدن تلفن های هوشمند امروزه بسیار بالا رفته. دستگاه دوست داشتنی شما در اثر لحظه ای غفلت ممکن است برای همیشه از دست برود و پیدا کردن آن هم اگر نگوییم غیرممکن، بسیار سخت خواهد بود.

خوشبختانه به لطف هوشمندی تلفن ها راه هایی هست که کور سوی امیدی برای پیدا کردن دستگاه های گم شده ایجاد می کند. اپلیکیشن های بسیاری با هدف موقعیت یابی از راه دور عرضه شده اند. اما اهمیت زیاد این موضوع سرانجام گوگل را وادار کرد تا خودش آستین ها را بالا بزند و اپلیکیشنی مخصوص بسازد.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

Android Device Manager اپلیکیشنی است که در روزهای سخت به کمک شما می آید و با استفاده از GPS دستگاه، موقعیت آن را بر روی نقشه به نمایش می گذارد. برای استفاده از این سیستم باید به سایت ویژه آن مراجعه نمایید و با اکانت گوگل خود وارد صفحه مدیریت شوید.

برای آنکه سیستم بتواند دستگاه اندرویدی شما را ردیابی کند حتما باید دسترسی GPS به Google Services را پیش از این برای فراهم کرده باشید. همچنین ذکر این مورد ضروری است که این سیستم تنها در شرایطی کار می کند که دستگاه گم شده شما به اینترنت متصل باشد.

Android Device Manager علاوه بر نمایش موقعیت کنونی دستگاه بر روی نقشه، کاربرد های دیگری هم دارد. برای مثال شما قادر هستید با استفاده از این سیستم بر روی دستگاه گم شده رمز بگذارید و ترتیبی دهید که غریبه ای نتواند وارد آن شود. برای این کار باید از بخش مدیریت گزینه Lock را انتخاب و رمز جدیدی تایپ کنید. شما در این بخش همچنین می توانید پیغامی را برای نمایش در صفحه قفل تلفن تایپ کنید تا شاید از این طریق یابنده خوش قلبی بتواند با شما تماس بگیرد.

اگر هم خیلی نگران محتوای داخل دستگاه خود هستید و می خواهید خیال خود را از هر گونه سو استفاده احتمالی راحت کنید، تنها کافی است گزینه Earase را انتخاب نمایید. این گزینه کلیه فایل ها و اپلیکیشن های موجود بر روی دستگاه شما را پاک می کند و هیچ چیزی روی آن باقی نمی گذارد.

گزینه دیگری که در این بخش وجود دارد، زنگ زدن به دستگاه است. فرض کنید که تلفن شما سایلنت است و می خواهید با زنگ زدن به آن پیدای اش کنید. قابلیت Ring حتی اگر دستگاه سایلنت باشد، زنگ آن را با بلند ترین میزان صدا به مدت ۵ دقیقه در خواهد آورد تا شانس بهتری برای پیدا کردن دستگاه داشته باشید.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

برای انجام این موارد لزوما نباید اپلیکیشن Android Device Manager بر روی دستگاه نصب باشد و همین که دسترسی GPS فراهم باشد، می توان عملیات های ذکر شده را انجام داد. اما اگر شما چند دستگاه اندرویدی دارید و برای مثال می خواهید با موبایل خود آنها را به روش های اشاره شده در بالا کنترل کنید، می توانید اپلیکیشن مخصوص این سرویس را هم نصب نمایید.

• قیمت : رایگان

• سازنده : Google

• سیستم عامل : اندروید

• حجم : ۲ مگابایت

Authy

حفظ امنیت حساب های اینترنتی موضوع بسیار مهمی است و برای آن، بیشتر شرکت ها به تاییدهای ۲ مرحله ای روی آورده اند. بدین صورت حتی اگر کسی از کلمه عبور ایمیل شما مطلع شود، تا وقتی گجت شما را در اختیار نداشته باشد و کد مرحله دوم که به آن ارسال می شود را وارد نکند، به ایمیل شما دسترسی نخواهد داشت.

یک روش تایید ۲ مرحله ای استفاده از سیستم کدهای تصادفی است که سرویس مربوطه آنها را به اپلیکیشنی مانند Google Authenticator می فرستد. اگر از خود می پرسید پس چرا ما Authy را معرفی می کنیم، جواب در امکانات جانبی این اپ است.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

Authy یکی از اپهایی است که با آن می توانید تایید ۲ مرحله ای سرویس هایی همچون جیمیل، فیسبوک، دراپ باکس، یاهو، اوت لوک و غیره را فعال کنید و کد تصادفی مربوطه را در آن دریافت نمایید.

با ثبت شماره تلفن موبایل در اپلیکیشن، حساب کاربری خود را ساخته اید و پس از فعال سازی تایید دو مرحله ای حساب های اینترنتی، به همه آنها در یک محیط ساده و زیبا دسترسی خواهید داشت. همچنین با رمز گذاری Authy امنیت اپلیکیشن را در برابر دزدیده شدن احتمالی گجت حفظ می کنید.

اما امکانی که این اپلیکیشن را خاص کرده این است که می توانید یک رمز جداگانه به عنوان Authenticator Backup بسازید. ساختن این رمز به این منظور است که اگر در دستگاه جدیدی شماره همراه خود را ثبت کردید، با وارد کردن رمز بک آپ خود تمام تنظیماتی که در دستگاه قبلی ثبت کرده بودید، بدون نیاز به فعال سازی مجدد، به دستگاه بازگردد.

همچنین وب سایت Authy نیز امکانات زیادی برای توسعه دهندگان و ساخت تاییدهای دو مرحله ای تدارک دیده. در ضمن این اپلیکیشن در پلتفرم های دیگر مانند اندروید، بلکبری و گوگل کروم نیز موجود است.

این اپلیکیشن ظاهری زیبا و ساده دارد و در عین حال کار با آن بسیار ساده است. اگر امنیت حساب های کاربری برای تان مهم است، استفاده از این اپلیکیشن را به شما توصیه می کنیم.

• قیمت : رایگان

• سازنده : Authy Inc

• سیستم عامل :

• حجم : ۱۲.۵/۵.۶ مگابایت

۱Password

اهمیت حفظ و نگه داری از کلمات عبور در دنیای مجازی بر کسی پوشیده نیست. اکثرا عادت داریم برای تمامی حساب های اینترنتی یک کلمه عبور مشترک به کار ببریم که گهگاه به راحتی قابل حدس زدن توسط بقیه است. ولی این از نظر امنیتی کاملا اشتباه است، چون اگر یکی از آنها لو برود خواه ناخواه مابقی حساب ها هم در معرض خطر قرار می گیرند.

برای فرار از این خطر امنیتی بسیار توصیه شده که برای هر اکانت کلمه عبور مجزا و با تعداد کاراکتر زیاد (شامل حروف بزرگ و کوچک، کاراکترهایی همانند #$%^&، استفاده ار اعداد و غیره) بسازید که این بار به مشکل حفظ کردن آنها برمی خوریم. نوشتن کلمات عبور در یک دفتر یا یک فایل نوشتاری هم از هر جهت اشتباه است. پس چاره چیست؟

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

اپلیکیشن ۱Password برای این منظور آمده که شما فقط یک کلمه عبور قوی را به خاطر بسپارید و تحت حفاظت آن، کلمات عبور را به این اپلیکیشن بدهید. این اپلیکیشن برای هر سایت کلمات عبور استاندارد و امن می سازد، در دیتابیس خود ذخیره و سپس با هر بار باز کردن سایت کلمه عبور را وارد می کند.

تمام آنچه که در ۱Password قرار می گیرد توسط یک کلمه عبور اصلی که تنها شما از آن مطلع هستید محافظت می شود.

حفظ امنیت در اپلیکیشن یکی از موارد بسیار مهم است. این موارد درباره این اپ قابل ذکر است:

- رمزنگاری اطلاعات به صورت AES ۲۵۶-bit

- ساخت پسوردهای بسیار قوی و بکر برای هر سایت به صورت مجزا

- لاگین خودکار در هر سایت بدون نیاز به حفظ کردن کلمات عبور مشکل

- همگامسازی امن میان دیگر گجت های مبتنی بر iOS و نسخه های مک، ویندوز و غیره

- قفل خودکار اپلیکیشن برای حفظ امنیت در صورت مفقود شدن گجت

اما این اپلیکیشن زیبا تنها مختص کلمات عبور نیست. بلکه تمام اطلاعات حیاتی شما مانند «اطلاعات کارت های اعتباری، یادداشت های شخصی، عضویت ها، حساب های بانکی، گذرنامه، وصیت نامه، سرمایه گذاری ها و غیره» را نیز حفاظت می کند. به سادگی تمام اطلاعات را می توانید در دسته ها و پوشه های دلخواه قرار داده و با استفاده از جستجوی داخلی، اطلاعات را سریعا بیابید.

این اپلیکیشن یک مرورگر داخلی نیز دارد که به وسیله آن می توانید به مرور امن در وب سایت های حساس بپردازید و همچنین به راحتی از اطلاعات موجود در حساب کاربری ۱Password خود استفاده کنید. قابلیت جالب به اشتراک گذاری کلمات عبور بین اعضای خانواده یا یک تیم خاص نیز در این اپلیکیشن موجود است.

اپلیکیشن ۱Password با وجود قیمت بالای آن، امنیت زیادی را نیز به حساب های کاربری شما می آورد. همچنین با پشتیبانی از iCloud و دراپ باکس تمام اطلاعات شما به صورت رمزنگاری شده ذخیره می شود و با دیگر نسخه های اپلیکیشن قابل بازیابی است.

حداقل iOS مورد نیاز: iOS ۷

این اپلیکیشن علاوه بر iOS و OS X بر روی ویندوز و ویندوز فون، اندروید و مرورگر کروم نیز قابل استفاده است.

• قیمت : ۱۷.۹۹/۴۹.۹۹

• سازنده : اجیل بیتز آی.ان.سی

• سیستم عامل :

• حجم : ۱۸.۹/۳۴.۷ مگابایت

Google Keep

گوگل کیپ یکی از سرویس های دیگر گوگل است که در قالب اپلیکیشنی برای تلفن های اندرویدی و مرورگر کروم عرضه شده و به شما در انجام امور کاری، یادداشت برداری و فهرست نویسی کمک می کند.

از ویژگی های این سرویس متکی بودن آن به گوگل درایو است که این یعنی تمام اطلاعات وارد شده در آن با گوگل درایو همگام شده و همه جا در دسترس خواهد بود. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. تنها باید با اکانت گوگل خود وارد آن شوید و شروع به نوشتن کنید.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

همچنین اپلیکیشن اندروید گوگل کیپ دارای ویجت زیبایی است که به وسیله آن به راحتی می توانید نسبت به اضافه کردن یادداشت، چک لیست، پیغام صوتی و عکس جدید به دفترچه یادداشت گوگلی خود با رنگ های متنوع اقدام نمایید.

• قیمت : رایگان

• سازنده : گوگل

• سیستم عامل : اندروید، کروم

• حجم : ۳.۴ مگابایت

Wunderlist

همیشه داشتن یک فهرست انجام کار (To-Do List) برای پیشبرد بهتر برنامه های زندگی توصیه شده و امروزه همبا کمک گجت ها و رایانه ها به راحتی انجام می گیرد. Wunderlist هم اپلیکیشن رایگان در همین زمینه است که به بهترین نحو شما را یاری می رساند.

ظاهری زیبا و عملکردی ساده در کنار امکانات بسیار خوب مورد توجه کاربران قرار گرفته. در ضمن، تقریبا همه جا به فهرست های خود دسترسی خواهید داشت، چرا که این اپلیکیشن در دیگر پلتفرم‌ها نیز موجود است. با ثبت نام در این سرویس و ایجاد نام کاربری، فهرست های ایجاد شده در اپلیکیشن نیز روی سرورهای ابری ذخیره می شوند و در دیگر پلتفرم‌ها، ظاهر.

در Wunderlist می توان فهرست ها و وظیفه ها را در دسته بندی های مورد علاقه ایجاد کرد، برای هر وظیفه ساعت یادآوری تنظیم و یا زیر مجموعه ای از کارها تعریف کنید. همچنین امکان ایجاد فهرست های مشترک در آن تعریف شده تا بتوانید پروژه های گروهی را با اپلیکیشن مدیریت کنید.

با پرداخت حق اشتراک ماهانه یا سالانه (۵ یا ۵۰ دلار) امکانات دیگری نظیر کامنت گذاری در فهرست های گروهی، ضمیمه کردن فایل، ارجاع دادن کارها به دیگر افراد، انتخاب تصاویر پس زمینه اضافی، و ایجاد زیر مجموعه های بینهایت در هر تسک نیز به شما داده خواهد شد.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

حداقل iOS مورد نیاز: iOS ۵

سازگار با: آیپد، آیفون، آیپاد تاچ

Wunderlist دارای نسخه هایی برای مک، اندروید، ویندوز و افزونه مرورگر کروم نیز هست.

• قیمت : رایگان

• سازنده : ۶ Wunderkinder GmbH

• سیستم عامل : اندروید - iOS

• حجم : ۴۲.۴ مگابایت

Any.Do

Any.DO از زیباترین و کاراترین اپهایی است که برای مدیریت کارهای روزانه می توان یافت. این برنامه با امکانات جالب و خلاقیت های خودش توانسته در مدتی کوتاه کاربرانی بسیار جمع کند و در جدول مفید ترین اپلیکیشن ها قرار بگیرد.

استفاده از چنین اپی به خوبی تاثیر خود را در زندگی شما نشان می دهد و این امکان را فراهم می کند تا تسلط کاملی را بر روی فعالیت های خود داشته باشید. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر قابلیت های اپلیکیشن Any.DO.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

وارد کردن اطلاعات

در بالای اپلیکیشن فضایی به وارد کردن کارها اختصاص یافته. کافی است تا این قسمت را لمس و سپس شروع به تایپ کردن نمایید. کلیه کار ها در سه قالب دسته بندی می شوند؛ کارهای امروز، فردا و روزهای آینده.

پس از وارد کردن کارها، می توان جزییات هر یک را تحت کنترل داشت. برای مثال می توان الویت فعالیت مورد نظر را بالا برد تا رنگ آن قرمز شود و متمایز از سایر فعالیت ها به نمایش در آید. برای هر فعالیت می توان توضیحات بیشتری به صورت یادداشت وارد کرد تا در صورت لزوم با مراجعه به آنها از جزییات کار مطلع شوید.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

یکی از قابلیت های خوب Any.DO امکان یادآوری آن است. شما می توانید برای هر یک از فعالیت های خود یادآوری (Reminder) تنظیم نمایید تا برنامه راس ساعت و تاریخ مورد نظر، آن کار را به شما یادآور شود.

دسته بندی اطلاعات امری ضروری برای مدیریت کارهای است. Any.DO نیز به خوبی با درک این حساسیت، امکان ایجاد پوشه را برای کاربر فراهم کرده. برای مثال، می توان فعالیت های مربوط به شغل را در یک پوشه قرار داد و امور منزل را در پوشه ای دیگر.

به اشتراک گذاری و دسترسی ها

Any.DO این امکان را فراهم می کند تا فهرست کارها و فعالیت های وارد شده در اپ را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در صورتی که آنها هم از این برنامه استفاده کنند و حساب کاربری داشته باشند، به محض اشتراک گذاری، آن فعالیت در فهرست کارهای شان ظاهر می شود. اگر عضو Any.DO نباشند چه؟ در آن صورت برای شان ایمیلی فرستاده می شود که حاوی فعالیت به اشتراک گذاشته شده و دعوتنامه ای برای استفاده از این اپلیکیشن جالب است.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

ایجاد حساب کاربری در Any.DO مزیت های دیگری هم دارد. با این کار شما می توانید فهرست کارهای خود را در دستگاه های مختلفی مشاهده و ویرایش کنید. برای مثال اگر در کنار موبایل یک تبلت هم دارید، کلیه اطلاعات خود را بر روی هر دو دستگاه در اختیار خواهید داشت و اگر بر روی یکی از آنها تغییری دهید، روی دیگری هم اِعمال می شود.

Any.DO همچنین علاوه بر اپلیکیشن های موبایل، افزونه ای برای مرورگر کروم هم دارد که امکان مدیریت کارها بر روی کامپیوتر را فراهم می کند. این افزونه نیز به حساب کاربر متصل می شود و کلیه اطلاعات را با دیگر دستگاه های او به اشتراک می گذارد.

مدیریت تماس های دریافتی

Any.DO در خود امکانی جای داده که با فعال کردن آن می توان وظیفه مدیریت تماس های از دست رفته را به آن سپرد. قطعا تا به حال پیش آمده که یادتان برود Missed Call های خود را با یک تماس پاسخ دهید. Any.DO برای پاسخ به تماس های از دست رفته گزینه هایی را به نمایش در می آورد که با استفاده از آنها می توانید زنگ زدن به فرد تماس گیرنده را به عنوان یک فعالیت در فهرست کارهای خود وارد کنید تا اپلیکیشن در ساعتی که برای اش تعریف می کنید، این امر را یادآوری کند. بدین وسیله دیگر محال است که یادتان برود با دوستانی که برای شما Missed Call انداخته اند تماس بگیرید.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

ویجت

ویجت ها یکی از دوست داشتنی ترین قابلیت های سیستم عامل اندروید هستند. خوشبختانه Any.DO نیز از یک ویجت بسیار زیبا و مفید برخوردار است که می تواند فرآیند کنترل کارها را برای شما تسریع کند. با استفاده از این ویجت می توانید فهرست کارهای امروز، فردا و روزهای آینده را مشاهده کنید و حتی همانجا کار جدیدی تعریف نمایید.

برترین اپلیکیشن‌های امنیت و مدیریت کارها

این اپلیکیشن همچنین از مرکز اعلان های اندروید (Notification center) نیز بهره کامل را می برد و کارهای روزانه شما را در آن نشان می دهد. حتی می توانید از همین بخش کار جدیدی تعریف کنید.

• قیمت : رایگان

• سازنده : Any.Do

• سیستم عامل :

• حجم : ۸ مگابایت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج