جاباما
۱۶۲۹۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۵ نکته درباره یاریس ۲۰۱۵

یاریس به عنوان یک خودروی کوچک از همان اوایل ورود به ایران طرفداران زیادی پیدا کرد. البته در آن زمان می توانستید آن را تنها با هزینه ۳۰ میلیون تومان بخرید.

15 نکته درباره یاریس 2015




روزنامه هفت صبح: یاریس به عنوان یک خودروی کوچک از همان اوایل ورود به ایران طرفداران زیادی پیدا کرد. البته در آن زمان می توانستید آن را تنها با هزینه 30 میلیون تومان بخرید.

مدل 2015 که تازگی ها وارد شده هیچ شباهتی به آن خودروی کوچک جمع و جور ندارد. قیمتش به 110 میلیون تومان رسیده و از نظر ظاهری هم کاملا پوست انداخته است. با هم نگاهی به ویژگی های آن می اندازیم.

15 نکته درباره یاریس 2015

۱- برای یاریس ۲۰۱۵ موتوری ۱.۵ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف و قدرت ۱۰۶ اسب بخار در نظر گرفته شده که می توان در کنار آن از یک گیربکس پنج دنده دستی یا چهاردنده اتوماتیک استفاده کرد.

۲- در مکانیزم هیدرولیکی کلاچ مدل ۲۰۱۵ یاریس نیز تجدید نظری شده تا شیفت دنده ها نرم تر صورت بگیرد.

۳- سیستم تعلیق یاریس ۲۰۱۵ نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده، بنابراین باعث ارتقای کیفیت سواری و هندلینگ خودرو شده است.

۴- بدنه این هاچ بک نیز نسبت به مدل های قبلی اش سختی بیشتری پیدا کرده تا جایی که برخی چهره آن را زمخت می نامند.

۵- اگر نگاهی از روبرو به یاریس بیندازید متوجه می شوید این دیگر یاریس قبلی نیست. این تغییرات از جلوبندی جدید این خودرو شروع می شود؛ جایی که یک شبکه مشکی برجسته در زیر یک قطعه طرح کرومی قرار گرفته که بین دو چراغ جلو امتداد دارد.

۶- لبه اسپویلر جلوی یاریس ۲۰۱۵ به صورت شناور طراحی شده و سپر عقب آن نیز به یک دیفیوزر با طراحی جدید مجهز است.

۷- با بررسی داخل کابین متوجه می شوید درون کابین خودرو، تغییرات چندان زیادی نداشته است، با اینحال در طراحی داشبورد و پنل درب های یاریس ۲۰۱۵ از پلاستیک باکیفیت و نرمتری استفاده شده که باعث می شود تریم نهایی آن و صندلی های جدیدش کاملا متفاوت به نظر برسد. البته این تغییراتی جزیی باعث می شود تا درون کابین عایق صدایی بیشتری ایجاد شود.

۸- از دیگر تغییرات یاریس ۲۰۱۵ باید به سیستم اطلاع رسانی این خودرو اشاره کرد که با صفحه نمیاش ۶.۱ اینچی در تمامی مدل ها به صورت استاندارد استفاده خواهد شد.

۹- تمامی سیستم های ایمنی سرنشینان مانند ترمز EBD، ABS و دستیار ترمز، سیستم Traction Control و بسیاری از آپشن های دیگر برای یاریس ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده است.

۱۰- سیستم انتقال این مدل شش سرعته دستی استاندارد است. البته می توان آپشن چهار سرعته اتوماتیک را نیز انتخاب کرد.

۱۱- تویوتا یاریس ۲۰۱۵ شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۱۱.۷ ثانیه طی می کند.

۱۲- این خودرو با گیربکس دستی به ازای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۷.۸ لیتر بنزین و در بزرگراه ۶.۳۶ لیتر بنزین می سوزاند. این خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز در شهر ۷.۸ لیتر بنزین و در بزرگراه ۶.۵ لیتر بنزین می سوزاند.

۱۳- مدل پایه یاریس از تجهیزاتی نظیر سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو و با ورودی USB، دکمه های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان، روکش چرمی غربالک فرمان، رینگ های ۱۵ اینچی آلومینیومی، سیستم ورود بدون کلید و سیستم های ترمز و پایداری BA، EBD، ABS و EPS بهره می برد.

۱۴- صندوق عقب یاریس ۲۰۱۵ گنجایش ۲۸۶ لیتری دارد، با اینحال اگر صندلی های عقب را به سمت جلو حرکت دهید این مقدار به ۷۶۸ لیتر هم خواهد رسید.

۱۵- از تجهیزات به کار رفته در یاریس ۲۰۱۵ می توان به پوشش چرمی فرمان و دکمه شیفت، ترمزهای بزرگتر در جلو، میله های ضدلغزش بزرگتر، چراغ های LED، چراغ های مه شکن و اسپویلر عقب اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج