۱۶۳۱۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پدیده متنظر جدایی حقیقی از پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پدیده می‌گوید،‌ برای جذب رضا حقیقی منتظر جدایی رسمی این بازیکن از تیم پرسپولیس است.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست تیم فوتبال پدیده می‌گوید،‌ برای جذب رضا حقیقی منتظر جدایی رسمی این بازیکن از تیم پرسپولیس است.

سید هاشم حسینی با اعلام آمادگی تیم فوتبال پدیده برای جذب رضا حقیقی اظهار کرد: منتظر جدایی قطعی رضا حقیقی از پرسپولیس هستیم تا مذاکرات خود را با این بازیکن به صورت جدی پیگیری کنیم و البته فکر می‌کنم گزینه نخست این بازیکن پس از جدایی تیم فوتبال پدیده باشد.

او ادامه داد: هنوز هیچ بحثی پیرامون رقم قرارداد و مبلغ پیشنهادی با رضا حقیقی صورت نگرفته و تمام صحبت‌های مطرح شده بحث و گمانه زنی است. خبرهایی که در مورد پیشنهاد بالای پدیده به این بازیکن نیز منتشر شده صحت ندارد و پدیده بر اساس معیارهای خود مبالغ سنگین به بازیکنان نمی‌پردازد.

سرپرست تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه پس از منتفی شدن حضور تیموریان در پدیده به صورت جدی‌تر دنبال جذب حقیقی هستیم، خاطر نشان کرد: رضا حقیقی یکی از بازیکن خوب و تاثیرگذار در فوتبال ایران است و فکر می‌کنم خود او هم برای حضور در پدیده تمایل دارد.

حسینی در مورد وضعیت رضا عنایتی نیز اظهار کرد: هنوز وضعیت قطعی این بازیکن مشخص نیست و با این‌که عنایتی بازیکن تیم پدیده محسوب می‌شود، اما هر تصمیمی که او بگیرد به آن احترام می‌گذاریم. عنایتی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و هر تصمیمی بگیرد تابع نظر او خواهیم بود.

او اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل با بازیکنان قراردادهایی برای یک و نیم فصل ببندیم و به همین خاطر در جذب بازیکن وسواس زیادی را به خرج می‌دهیم. تاکنون نیز جدایی محمد مهدی نظری، عباس محمدرضایی، وحید عسگری، روح‌الله باقری، عبدالله ممبینی و کیوان امرایی از تیم فوتبال پدیده قطعی شده است. البته جدایی وحید عسگری به خاطر مصدومیت بوده است.

سرپرست تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه پدیده به دنبال بازیکن سازی و جذب بازیکن از تیم‌های پایه خود است، گفت: تا سه سال آینده حداقل ۵۰ تا ۷۰ بازیکنان پدیده از تیم‌های پایه این باشگاه جذب خواهد شد و به همین خاطر در حال حاضر تمرکز زیادی بر روی تیم‌های پایه داریم و معتقدیم هزینه کردن در این بخش بازده زیادی دارد.

حسینی در مورد تورنمنت چهارجانبه به میزبانی مشهد نیز گفت: این تورنمنت به همت بنیاد شهید برگزار خواد شد و علاوه بر پدیده حضور تیم‌های سپاهان و فولاد قطعی شده و از بین تراکتور و ملوان نیز یک تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

او افزود: فکر می‌کنم حضور در این تورنمنت محک خوبی برای پدیده باشد و تنور فوتبال ایران را در این تعطیلات گرم می‌کند. پدیده به دور از حاشیه‌ها به دنبال پایه گذاری سبکی جدید در فوتبال ایران است و علاوه بر تلاش برای ماندن در رقابت‌های لیگ برتر، می‌خواهد به دور از حاشیه‌ها فعالیت خود را ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      متنظر؟؟؟!!نه میخوام ببینم متنظر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج