جاباما
۱۶۳۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حضرت‌پور: معروف تصمیم‌گیرنده نهایی است

شهردار ارومیه گفت: معروف برای جدایی‌اش از تیم والیبال شهرداری ارومیه تصمیم‌گیرنده نهایی است، اما ما هم باید کاری کنیم که همه راضی باشند.

خبرگزاری فارس: محمد حضرت‌پور در خصوص جدایی سعید معروف از تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: جدایی معروف سه بخش دارد؛ اول باشگاه، دوم مردم و سوم معروف و فدراسیون است. از دیدگاه حرفه‌ای جدایی بازیکنان یک امر طبیعی است و این امر در حوزه باشگاه‌داری حرفه‌ای رخ می‌دهد.

وی افزود: دغدغه امروز اهالی والیبال در ارومیه بسیار مهم است. ما شهرداری هستیم و بخش عمده‌ای از درآمدهای ما را مردم فراهم می‌کنند. من اگر یک باشگاه خصوصی داشتم می‌توانستم راحت‌تر تصمیم‌گیری کنم، اما حالا شرایط متفاوت است و باید مردم را هم ناراحت نکنیم. مردم مطالباتی دارند و قطعاً از جدایی معروف ناراضی هستند.

شهردار ارومیه عنوان کرد: معروف از قهرمانان ملی است و امسال بخاطر عرقش به ارومیه آمد تا برای تیم شهرش بازی کند و این موضوع نباید باعث شود تا به والیبالش ضربه‌ای وارد شود. البته بخش مالی داستان هم هست که فکر نمی‌کنم تاثیری روی تصمیم معروف داشته باشد. همه ما رسالت داریم که موضوع را با حساسیت پیگیری کنیم، چراکه این اتفاق بالاخره می‌افتد و معروف تصمیم گیرنده نهایی است.

حضرت‌پوربا بیان اینکه با موضوع حساسی درگیر شده‌ایم ادامه داد: نمی‌شود معروف را با زور در ارومیه نگه داشت، چراکه این امر آسیب می‌زند به طرفین؛ بابد شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که نه مردم ضرر کنند، نه ارومیه و نه معروف. زمان بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد و ما هم تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم تا کسی متضرر نشود. باید کاری کنیم که مردم بپذیرند که معروف در دنیای حرفه‌ای باید برود و البته نام و برند ارومیه را تبلیغ کند؛ معروف هرجا برود یکی از بازیکنان ارومیه است. تلاش می‌کنیم این داستان یک معامله برد - برد برای طرفین باشد.

وی با بیان اینکه فردا قرار است با مسئولان مربوطه صحبت کنند، خاطرنشان کرد: نباید عجله کرد و زود تصمیم گرفت. ما شرایط معروف را درک می‌کنیم و به زودی برای این موضوع نظرسنجی خواهیم کرد تا خود مردم بتوانند اظهار نظر کنند. ما می‌دانیم مردم راضی نیستند، اما باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که مردم قبول کنند معروف به نمایندگی از ارومیه خواهد رفت. نباید با احساسات مردم بازی کرد و بایدنظر آنها را بشنویم. از نگاه تیمداری من راضی نیستم معروف به روسیه برود و اگر بخواهم وی را به زور هم نگه دارم کاری پیش نمی‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج