۱۶۳۲
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

تافته‌هاي جدا بافته!

مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

مانتوهاي بهاري همگي به سوي گشادي، رهايي، خنكي و بلندي مي‌روند. زيبا‌ترين نمونه‌هاي بازار را با ويژگي‌هاي چشم‌گير ببينيد و كيف كنيد

مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

حس متفاوت

اين مانتوها با رنگ‌هاي خاص و جنس ويژه‌اي كه دارند، مي‌توانند انتخاب‌هاي متفاوتي براي خانم‌هاي خاص باشند، در سال جديد مي‌توانيد با ظاهري متفاوت، حس‌هاي متفاوتي به خود بدهيد. به هرحال چنين مانتويي رسمي است و به دليل اين‌كه كمي برق مي‌زند در مهماني‌هاي رسمي شب به كارتان مي‌آيد. فراموش نكنيد كه پارچه‌هاي تافته خيلي زود نخ‌كش مي شوند، خيلي زود جا مي‌اندازند و خيلي زود مستهلك مي‌شوند. پس بهتر است خيلي مراقب اين مانتو باشيد. براي شست‌وشوي مانتوي تافته اصلا به لباس‌شويي خانه‌تان و حتي شست و شو با دست، بسنده نكنيد. خشك‌وشويي براي همين روزها اختراع شده‌اند.


گل‌هاي قرمز بهاري

اين مانتوي رنگارنگ را نگاه كنيد؛ نگاه كردنش كلي به شما هيجان و ذوق مي‌دهد. حال تصور كنيد اين مانتو را به تن كنيد. حس و حال متفاوتي را تجربه خواهيد كرد. فكر مي‌كنيم شما هم با ما هم عقيده باشيد! پس امتحان كنيد.

مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

خنك و نخي

اين مانتو با جنس نخي و فوق‌العاده خنك و به دليل مدل گشاد خود براي روزهاي بهاري بسيار مناسب است. طرح زيبا و درعين حال بهاري اين مانتو حاضر شدن شما را سريع و راحت مي‌كند.


نكته:

براي صاف كردن پارچه‌هاى نخى، پلى‌استر و ابريشم، اتوى دستى مناسب‌تر است. اين دو نوع اتو در حقيقت به دو شيوه متفاوت لباس‌ها را صاف مى‌كنند؛ اولى با پرس كردن و فشردن پارچه آن را صاف مى‌كند و اتوى دستى با كشيده شدن روى سطح پارچه چروك‌هاى آن را باز مى‌كند


گل ريز

پارچه طرح‌دار اين مانتو كاملا شما را هماهنگ با اين فصل زيبا و رنگارنگ مي‌كند، پس با انتخاب اين مانتو، خود را بهاري كنيد.

مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

قد بلند شويد

اين مانتو با جنس خوب و مناسب خود و مدل بسيار راحت و ساده، گزينه مناسبي براي شما خانم‌هاي ساده‌پوش است. با پوشيدن اين مانتو اگر كفش پاشنه‌دار بپوشيد، قطعا قدتان را بلندتر نشان مي‌دهد.


هدف از طراحي مانتو در قرن هفدهم ميلادي اين بود كه بتوانند براي كت و دامن‌هاي بلندي كه از متداول‌ترين پوشش‌هاي زنانه بود، جايگزين مناسبي پيدا كنند


مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

آستين‌هاي پفكي

اين مانتوهاي ساده و در عين حال شيك هم براي اسپرت‌پوش‌ها و هم تا حدودي مجلسي‌پوش‌ها مناسب است. به دليل طرح‌ها و رنگ‌هاي ظريفي كه روي پارچه كار شده باعث مي‌شود كه اين مانتوها را با تمام شال‌ها و شلوارها هماهنگ كنيد و به تيپ خود تنوع زيادي بدهيد همچنين مدل آستين‌هاي اين مانتو، تفاوتي كه شما خواهان آن هستيد را به شما مي‌دهد.


« مانتو» يعني چه؟

پوششي كه ما امروزه به عنوان مانتو از آن استفاده مي‌كنيم با پيراهن‌هايي به نام مانتو كه پوشيدن آنها اواخر قرن هفدهم و هجدهم ميلادي در كشورهاي اروپايي متداول و مرسوم بوده، از نظر شكل ظاهري خيلي متفاوت است. واژه «مانتو» اولين بار به پيراهن‌هاي بلند و گشاد زنانه كه در كشورهاي اروپايي براي مجالس مهماني طراحي و دوخته مي‌شد، اتلاق شد. به‌تدريج تغييراتي در طراحي اين نوع پوشش زنانه ايجاد شدكه در نتيجه آن امروزه در اين كشورها به رداهاي بلند و گشادي كه روي لباس‌هاي راحتي پوشيده مي‌شوند، مانتو گفته مي‌شود.


مانتوهاي بهاري، تافته‌هاي جدا بافته!

براي خانم‌هاي ميانسال

ويژگي كه اين مانتوها را از ساير مانتوها متمايز مي‌كند، جنس و طرح جالب اين مانتوهاست. خوب به جنس اين پارچه دقت كنيد، گل‌هاي برجسته‌اي كه روي اين مانتوها مي‌بينيد جلوه‌اي ويژه به شما مي‌دهد و به دليل هم‌رنگ بودن اين طرح‌هاي برجسته با كل پارچه، سادگي و زيبايي در كنار يكديگر نمايش مي‌دهند.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • minoo

      dar morede pishgoei az kafe dastam benevisid,mamnoon

    • zinab

      bad buoooood

    • yasamin

      modela khaily zaye bood

    • شيوا

      مدل مانتوهايي كه طراحي شده اند وزيباست و دست طراح اش درد نكند ،ولي نا گفته نماند :ما ايراني هستيم و بايد از مدلهاي سنتي با طرحهاي مختلف استفاده كنيم ولي بازم دستتون درد نكنه .خيلي خيلي خيلي زيبا بودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج