۱۶۳۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیسیم و باید در بالای جدول باشیم

مصطفی دنیزلی بعد از چند روز تمرین دادن پرسپولیس از شرایط این تیم رضایت دارد. البته او هم مانند حمید استیلی بابت مصدومیت ها نگران است.

برترین ها به نقل از تماشا: مصطفی دنیزلی بعد از چند روز تمرین دادن پرسپولیس از شرایط این تیم رضایت دارد. البته او هم مانند حمید استیلی بابت مصدومیت ها نگران است.

او درباره شرایط پرسپولیس بعد از تمرین دیروز به فارس گفت: «اگر می گویم می خواهم فعلا زیاد صحبت نکنم به این خاطر است که دوست دارم پرسپولیس در آرامش باشد و کار خود را دنبال کند تا به نتایج خوب برسد. با هدف به پرسپولیس آمده ام. اکنون زمانی است که می خواهم بچه ها را بشناسم و بچه ها هم با مصطفی دنیزلی آشنا شوند. بچه ها خوب تمرین می کنند و من راضی هستم با این حال متاسفانه برخی بازیکنان مصدوم هستند و برخی دیگر نیز به دلیل محرومیت نمی توانند پرسپولیس را در دیدار روز پنجشنبه مقابل ملوان همراهی کنند. به همین دلیل به دنبال جاگیزین های خوبی برای این بازیکنان هستیم تا برای بازی بعدی به مشکل نخوریم».

دنیزلی درباره حضورش در پرسپولیس گفت: «خیلی خوشحالم که با حضور من مردم ایران و پرسپولیسی ها خوشحال هستند. در این مدت همه چیز را دیده ام و همه طرفداران می دانند چرا دنیزلی در ایران است و ماموریت من چیست. ما به دنبال این هستیم تا فوتبال زیبا به همراه نتیجه خوب بگیریم. در حال حاضر جایگاهی که در جدول لیگ برتر داریم اصلا مناسب نیست. ما پرسپولیس هستیم و باید در جدول لیگ برتر بالاتر باشیم. باید همه به هم کمک کنیم تا به هدفمان برسیم چون این پتانسیل را داریم. جایگاهی را که پرسپولیس در جدول لیگ برتر دارد دوست ندارم و باید بهتر شویم».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پرسپولیسیم و باید در بالای جدول باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج