۱۶۳۳۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیوستن عنایتی به استقلال در پرده ابهام

در حالی که هواداران استقلال بازگشت رضا عنایتی به این تیم را قطعی می‌دانند اما به‌نظر می‌رسد مثل تمام سال‌های قبل پیوستن وی به تیم محبوبش در حد شایعه باقی مانده و این موضوع در پرده ابهام قرار دارد.

خبرگزاری مهر: با وجود اینکه مسئولان باشگاه پدیده مشهد نسبت به جدایی رضا عنایتی و پیوستن وی به تیم استقلال چراغ سبز نشان داده‌اند و این بازیکن نیز ابراز امیدواری کرده که به تیم محبوب خود بازگردد اما به نظر می‌رسد بازگشت وی به جمع آبی‌پوشان پایتخت همچنان در پرده ابهام قرار داشته و اتفاقات فصول قبل در این‌باره تکرار شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: عنایتی فعلا در خارج از ایران به سر می‌برد و منتظر هستیم به ایران بازگردد. هم کادر مدیریتی و کادرفنی باشگاه پدیده نسبت به جدایی وی مشکلی ندارد و هم اینکه خود عنایتی تمایل به بازگشت به استقلال را دارد و امیدواریم رضای آقای گل را بار دیگر در تیم استقلال ببینیم.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی بازگشت عنایتی به استقلال سهمیه این تیم است، افزود: طبق قانون ما ۶ بازیکن را می‌توانیم به فهرست خود اضافه کنیم که سلیمان‌فلاح، طالب‌لو، میلاد نوری، کرمانی‌مقدم و محسن مسلمان بازیکنانی بوده‌اند که با آنها توافقاتی حاصل شده است و فقط یک سهمیه دیگر باقی می‌ماند.

افجه‌ای همچنین گفت: ما یک هافبک خارجی را مدنظر داریم و گزینه‌های دیگری نیز در کنار عنایتی قرار دارند. در چنین شرایطی کادرفنی باید تصمیم بگیرد که عنایتی یا کدام بازیکن به استقلال خواهد پیوست و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته شود به خیر و صلاح استقلال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج