۱۶۳۳۹۱
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

تزئین خانه به سبک کریسمس

در این مطلب چندین ایده جالب برای تزئین خانه به سبک کریسمس برایتان نوشته ایم تا اگر مسیحی و منتشر سال نوی میلادی هستید، خانه خود را به روشی زیبا دکوره کنید.

تزئین خانه به سبک کریسمس



برترین ها: در این مطلب چندین ایده جالب برای تزئین خانه به سبک کریسمس برایتان نوشته ایم تا اگر مسیحی و منتشر سال نوی میلادی هستید، خانه خود را به روشی زیبا دکوره کنید. بارزترین بخش تزئینات کریسمس، درخت است. درخت مثل بوم نقاشی شماست. اگر درخت طبیعی انتخاب می کنید، به متقارن بودن شاخ و برگش دقت کنید. اگر درخت مصنوعی می خرید، هنگام تزئین باید شاخه هایش را خودتان کج کنید و شکل بدهید تا جا برای تزئینات باز شود.

در ادامه به طور کامل در مورد تزئین درخت و دیگر بخش های خانه برایتان نوشته ایم.

درخت کاج

تزئین خانه به سبک کریسمس

برای درختان طبیعی باید پایه ای بزرگ با منبع آب کافی تهیه کنید تا وقتی آن را تزئین کردید آب ریختن داخل آن سخت نباشد. اگر درخت مصنوعی می خرید، شاید بهتر باشد درختی بخرید که خودش لامپ های ریز داشته باشد. قرار دادن این لامپ ها میان شاخه ها برای بعضی ها سخت ترین مرحله تزئین است.

تزئین خانه به سبک کریسمس

در تزئین درخت، یادتان باشد که رنگ درخت با اتاقی که در آن قرار دارد تضاد فاحش نداشته باشد. رنگ های محبوب درخت کریسمس، عموما سبز و قرمز هستند. از رنگ های متالیک مانند طلایی، نقره ای و برنز هم می توانید استفاده کنید.

بعضی ها برای درخت کریسمس شان، موضوع خاصی مانند فرشته ها یا دانه های برف انتخاب می کنند. این روش خوب و جالبی برای درست کردن کلکسیون روی درخت است.

تزئین خانه به سبک کریسمس

بارقه های ریز نور بجای حباب های پلاستیکی بزرگ به شما کمک می کنند تا درختی جادویی درست کنید. یادتان باشد که این لامپ ها برای جلوه دادن به درخت هستند، نه برای زرق و برق. سعی کنید لامپ هایی انتخاب کنید که چشمک زن نباشند و رقص نور نداشته باشند.

تزئین خانه به سبک کریسمس

نوارهای تزئینی و روبان ها را بیاویزید. از ریسه های زرورقی اجتناب کنید. این چیزها در نیمه قرن بیستم مد بودند و حالا از مد افتاده اند. اگر عاشق اینجور چیزها هستید می توانید ریسه های باریک تری بیاویزید.

تزئین خانه به سبک کریسمس

بهترین و منحصر بفردترین وسیله دکوری را نوک درخت نصب کنید. به طور مثال، ستاره، فرشته، دانه برف، برگ ها و دانه های مقدس یا ...

دکوراسیون ناهارخوری ویژه کریسمس

تزئین خانه به سبک کریسمس

آینه ها و لوازم شیشه ای رنگی، نور شمع ها را در اتاق منعکس می کنند و فضایی مطبوع می آفرینند. در این اتاق حباب های شیشه ای بی رنگ و صورتی آویزان شده و داخل آنها شمع روشن شده است.

تزئین خانه به سبک کریسمس

از محبوب ترین دکورهای مخصوص کریسمس، کریسمس سفید و ساده است که میز ناهارخوری را فوراً دگرگون می کند. تزئینات ستاره ای کاغذی و شاخ و برگ های طبیعی میز ناهارخوری را برای کریسمس آماده می کنند.

تزئین خانه به سبک کریسمس

وقتی تاقچه بالای شومینه را پر از شاخ و برگ کاج می کنید، به اتاق ناهارخوری فضای طبیعی مخصوص اسکاندیناوی را می دهید. آینه بزرگ بالای شومینه را فراموش نکنید.

تزئین خانه به سبک کریسمس

شمعدان از آن چیزهایی است که به جای گلدان می توان در وسط میز از آن استفاده کرد. جنس آن می تواند چینی، کریستال یا نقره باشد. در هر صورت گرما و درخشش خاصی به فضا می دهد.

تزئین خانه به سبک کریسمس

می توانید لوستر دست ساز زیبایی با شاخ و برگ طبیعی و ریسه لامپ های کوچک درست کنید و آن را با لیوان های سبز و رومیزی سبز ست کنید.

تزئین خانه به سبک کریسمس

لایه هایی از بافت نرم، چوب طبیعی و لوازم متالیک می تواند جادوی اسکاندیناوی را در کریسمس زنده کند. جنگلی از درختان کوچک تزئینی روی میز ناهارخوری درست کنید و لایه ای از برف مصنوعی روی آنها بریزید تا جلوه ای زمستانی در اتاق مهیا شود. لوستر چوبی با ریسه های ریز را فراموش نکنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن ویژه کریسمس

تزئین خانه به سبک کریسمس

لازم نیست خرج زیادی بکنید و انواع و اقسام لوازم تزئینی را در اتاق بچینید تا کریسمس شیکی در اتاق نشیمن تان داشته باشید. گاهی زیبایی در سادگی است. اگر مانند این اتاق، کاغذ دیواری سفید یا نقره ای دارید، درخت کریسمس را با حباب و گلوله های برفی سفید و نقره ای تزئین کنید. روی شومینه که نقطه کانونی اتاق است، آینه بزرگی بگذارید و کلکسیونی از شمعدان های نقره، قاب عکس های سفید یا نقره ای و گلدان های کوچک بگذارید. بقیه چیزها را ساده نگه دارید. سعی کنید تم سفید و نقره ای اتاق را حفظ کنید و با جزئیات سفید و نقره ای ریز به اتاق جلوه بدهید.

تزئین خانه به سبک کریسمس

اتاق نشیمن خسته کننده را با رنگ های شادی همچون سرخ روشن (اسکارلت) پرنشاط کنید. کاناپه هایی با پارچه کتان، کفپوش سیسل و مبلمان چوبی سبک روستایی با بالش ها، پتوها و اکسسوارهایی به رنگ شاد قرمز می تواند حال و هوای کل اتاق را عوض کند. درخت کریسمس را هم با تزئینات قرمز تمام کنید. روی شومینه شاخ و برگ طبیعی بگذارید.

تزئین خانه به سبک کریسمس

اگر می خواهید اتاق نشیمن شما حالت مدرنش را از دست ندهد، از تم نقره ای درخشان استفاده کنید. کاغذ دیواری متالیک نقطه شروع این دکوراسیون است. مبلمان و تزئینات همه ته رنگ هایی از نقره ای هستند. حتی قالی این اتاق هم مخمل نقره ای است. درخت کریسمس را با حباب های نقره ای تزئین کنید.

تزئین خانه به سبک کریسمس

به سایه های کمرنگ وفادار بمانید و در روزهای ابری زمستانی، سعی کنید اتاق نشیمن را با این رنگ ها روشن نگه دارید. کاغذ دیواری موتیف دار استفاده کنید. برای آنکه حالت اتاق سرد و بی روح نباشد، از اکسسوارهای قرمز در اینجا و آنجا استفاده کنید. تزئینات کریسمس را ساده انتخاب کنید و گلوله برف های کاغذی سفید و حباب های قرمز آویزان کنید. بالای شومینه تابلوهای کوچک بزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج