۱۶۳۴۹۰
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

گروه‌های مختلف موسیقایی با پایان گرفتن ایام سوگواری محرم و صفر در تالارهای مختلف پایتخت و دیگر شهرها کنسرت های خود را برگزار می کنند.

خبرگزاری مهر: گروه‌های مختلف موسیقایی با پایان گرفتن ایام سوگواری محرم و صفر در تالارهای مختلف پایتخت و دیگر شهرها کنسرت های خود را برگزار می کنند.

با پایان گرفتن ایام سوگواری محرم و صفر حالا خوانندگان و گروه‌های مختلف موسیقایی خود را برای برگزاری اجراهای زنده در تهران و شهرستان ها آماده می کنند.

انتشار اخباری مبنی بر صادر نشدن مجوز اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی برای کنسرت اجراهای پاپ و به میان آمدن اجرای شیوه نامه ای مشترک میان دفتر موسیقی وزارت ارشاد و نیروی انتظامی، موجی از نگرانی را میان تهیه‌کنندگان و صاحبان آثار موسیقایی راه انداخت؛ نگرانی‌ای که اگر چه بنا به دلایل مختلف پنهانی بود اما اتفاقی بود که به شدت افراد مرتبط با آثار موسیقایی به ویژه تولیدکنندگان پاپ را در تکاپو انداخت که هر چه زودتر چاره ای برای عبور از این بحران بیندیشند که البته در نهایت این مشکلات مرتفع شد و کنسرت ها طبق روال قدیم برگزار می شوند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

به هر ترتیب تا قبل از آغاز جشنواره بین المللی موسیقی فجر و ایام فاطمیه چند هفته ای فرصت هست که گروه‌های موسیقایی در قالب برنامه های مختلف کنسرت‌های خود را اجرا کنند.

«شیپور صلح» ارکستر مجلسی در تالار وحدت

کنسرت «شیپور صلح» به آهنگسازی علی قمصری، رهبری ارکستر بردیا کیارس و خوانندگی محمد معتمدی بعد از استقبالی که در دور اول اجرای خود داشت مجددا در تالار وحدت میزبان علاقه مندان است.

این کنسرت موسیقایی که نوازندگان آن را اعضای ارکستر مجلسی تهران و تعدادی نوازنده میهمان تشکیل می دهند طی روزهای ۳، ۴ و ۱۷ دی ماه در تالار وحدت اجرای برنامه خواهند داشت.

در اين اجرا گروه آوازى تهران به سرپرستى ميلاد عمرانلو و تكنوازانى چون شروين مهاجر، پاشا هنجنى، پويا سرايی، همايون نصيرى و على قمصرى نيز حضور دارند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

نغمه های عاشورایی حسام الدین سراج این بار در طرقبه

حسام الدین سراج خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های گذشته حضور پر رنگ تری در عرصه تولید و اجرای آثار موسیقایی دارد، در طرقبه میزبان دوستداران خود خواهد بود.

این خواننده که چند سالی است آلبوم «وداع» به آهنگسازی خود و سید محمد میرزمانی را به صورت زنده در برج میلاد اجرا می کند، این بار در تاریخ ۳ دی‌ماه میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی در شهرستان طرقبه خواهد بود.

سراج که اخیرا دبیری هنری جشنواره موسیقی بسطامی را به عهده دارد در این کنسرت قطعاتی از آلبوم عاشورایی «وداع» را در سالن هتل ثامن شهرستان طرقبه اجرا می کند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

ارکستر مجلسی «رسا» و اجرای قطعاتی از باخ و بیضایی

ارکستر مجلسی «رسا» به رهبری رامیار بهزادی هم از جمله مجموعه های غیر دولتی موسیقی است که چهارشنبه ۳ دی ماه کنسرتی را در تالار رودکی برگزار می کند.

در این کنسرت موسیقایی که اولین کنسرت مستقل ارکستر مجلسی رسا خواهد بود قطعاتی از تلمان و باخ مربوط به دوره‌ باروک و قطعاتی از دبوسی و سیاوش بیضایی آهنگساز ایرانی برای علاقه مندان اجرا می‌شود.

رامیار بهزادی رهبر ارکستر، مظفر نبیلی مدیر ارکستر، میثم ترکیان کنسرت مایستر، امیرحسین نوروز ناصری و پوریا کیانی سولیست ویولن، فرهود بیگلری سولیست ریکوردر و مسعود ملکی مقدم سولیست پیانو این کنسرت موسیقایی هستند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

رسیتال پیانو خانم نوازنده برای ۱۰۰ سال موسیقی ایران

لیلا رمضان هنرمند پیانیست مقیم سوییس هم طی روزهای ۴ و ۵ دی‌ماه امسال با همکاری انجمن موسیقی ایران پروژه «صد سال موسیقی ایران برای پیانو» را اجرا می کند.

در این کنسرت موسیقایی که طی روزهای یاد شده در تالار رودکی برگزار می شود، این نوازنده ۲۱ اثر از آهنگسازان ایرانی سراسر جهان را با سبک‌ها و نسل‌های مختلف اجرا خواهد کرد.

در این پروژه موسیقایی آثاری چون «شهرزاد» از علیرضا مشایخی، «پارساوا» از احمد پژمان، «گفتگو» از فوزیه مجد، «باگاتل» از هرمز فرهت، «۵ قطعه براى پیانو» از محمد رضا درویشى، «مشق» از نادر مشایخی، «فولک انوانسیون» از ایرج صهبایی، «نوکتورن» از بهزاد رنجبران، «پروانه» از امانوئل ملیک اصلانیان، Danse d extase» » از لوریس چکنواریان، «رقص پریان» از مصطفی کمال پورتراب، «رقص غمگین» از مهران روحانی، «پروانه» از حمیدرضا دیبازر، » روى جاده نمناک» از کارن کیهانی، «موسیقی -هایکو» از احسان صبوحی و «راوى خیال» از هوشیار خیام، «زخمهاى یک سایه» از علیرضا فرهنگ، «تم و واریاسیون» از آرش عباسى، «نیمروز پروانه» از اشکان خمسه‌پور را در قالب رسیتال پیانو برای اولین بار به علاقه مندان عرضه می شود.

جلوه ای از آیین و سنت در کنسرت بانوان رز

گروه موسیقی تازه تاسیس «رز» به سرپرستی نازلی بخشایش نیز طی روزهای ۴ و ۵ دی ماه کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران ویژه بانوان اجرا می کند.

این کنسرت موسیقی با همراهی حرکات آیینی سنتی اقوام ایران به سرپرستی سهیلا عزیزی است که بخش اول با موسیقی و حرکات آذری همراه خواهد بود، ضمن اینکه اجرای قطعاتی از آثار حسین علیزاده، چند قطعه خراسانی و قطعات خاطره انگیز دیگر با محوریت ترکیب سازهای ایرانی و غربی در کنار هم از جمله برنامه های دیگر کنسرت است.

کنسرت «دستاس» در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت سه نوازی تار به آهنگسازی و سرپرستی پیام جهان مانی از گروه موسیقی «راه» نیز طی روزهای ۵ و ۶ دی‌ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

در این اجرای زنده موسیقایی پیام جهان مانی، کیارش روزیهانی و امیر حسین نجفی به عنوان نوازنده حضور دارند.

بر اساس گزارش مهر، کنسرت دیگری از موسیقی هنر با عنوان «رسیتال سازندگی و طبلا» هفتم دی ماه امسال در تالار وحدت برگزار می شود که طی آن تعدادی از نوازندگان ایرانی و هندی در قالب یک اجرای زنده قطعاتی از موسیقی هندی را برای علاقه مندان خود اجرا می کنند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

اولین اجرای زنده خواننده پاپ در سالن میلاد

مسعود امامی خواننده موسیقی پاپ هم پنجم دی ماه در اولین کنسرت موسیقایی خود بعد از تولید آلبوم «همیشگی» میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ در سالن میلادخواهد بود.

در این کنسرت موسیقایی مسعود امامی گلچینی از قطعات عاشقانه و خاطره انگیز خود از آلبوم «همیشگی» را اجرا می کند. آلبومی که در مهرماه سال جاری به بازار عرضه شد و بازخورد خوبی هم در میان طرفداران او داشت.

آخرین کنسرت امامی اسفند ۹۲ در اریکه ایرانیان برگزار شد.

ضیافت موسیقایی لرستانی ها در خرم آباد

گروه موسیقی سنتی فلک الافلاک استان لرستان هم روزهای سوم، چهارم و پنجم دی ماه با حمایت انجمن موسیقی لرستان کنسرتی را در تالار شهید آوینی شهر خرم آباد برگزار می کند.

در گروه موسيقي «فلک‌الافلاک» فرشاد سيفي کمانچه، محسن زهتاب شورانگيز، مهدي مرتضايي سنتور، احمد رنجبر عود، محمد موسوي تار، بابک پيماني سازهاي کوبه‌اي و برديا مهر‌آرا خواننده هنرنمايي مي کنند.

رسیتال بین المللی ایران و یونان در تالار وحدت

ارکستر زهی فارابی متشکل از نوازندگان ممتاز دانشکده موسیقی دانشگاه هنر به سرپرستی آریا باستانی نژاد نیز در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دی ماه کنسرت مشترکی را همراه با نوازندگان یونانی اجرا خواهند کرد.

در این کنسرت که طی روزهای یاد شده در تالار وحدت برگزار می شود علاوه بر حضور نوازندگان ایرانی و هنرنمایی مروارید ناظمی نیا پیانیست نابغه، آریا باستانی نژادسولیست فلوت و سرپرست گروه، الکسندروس هالاپسیس سولیست ویولن و رهبر ارکستر مجلسی زهی ایرانی فارابی و کوارتت زهی یونانی «کواترو المنتی»، النا کریستودولو پیانو، رسا سیملیونیته ویولن، آنتیلوهوس ترنوس ویولا، الکسندروس هارالامپوس ویولنسل به عنوان هنرمندان بین المللی حضور خواهند داشت.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

ارکستر گیتار کلاسیک زمان و اجرای قطعاتی متفاوت

ارکستر گیتار کلاسیک زمان به سرپرستی فرزاد دانشمند هم طی روزهای هفتم و هشتم دی ماه در تالار رودکی کنسرتی را برگزار می کند.

در این کنسرت موسیقایی که تمامی قطعات آن برای گیتار تنظیم شده است، ارکستری متشکل از ۲۲ نفر نوازنده آثاری از موتسارت، لئو برابر، برامس، ژرژ بیزه و مانوئل آلبسنونی را برای علاقه مندان اجرا می کنند.

این ارکستر گیتار کلاسیک تا پایان سال جاری نیز دو اجرای دیگر در حمایت از انجمن بیماران سرطانی برگزار خواهد کرد.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

مازیار فلاحی با مهر هفتم در میلاد

مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که مدتی است آلبوم «مهر هفتم» را در بازار موسیقی منتشر کرده است دوشنبه هشتم دی ماه کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می کند.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان که کنسرتش قبل از ایام محرم و صفر توسط مدیران سالن میلاد لغو شده بود، این بار برای علاقه مندان خود قطعاتی منتخب از آلبوم «مهر هفتم» را به همراه دیگر قطعات پرطرفدار خود اجرا می کند.

رسیتال پیانوی فریدون ناصحی با اجرای آثار کلاسیک

فریدون ناصحی آهنگساز و نوازنده با سابقه موسیقی کشورمان نیز روز ۱۳ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران تهران رسیتال پیانویی را برگزار می کند.

در این کنسرت موسیقایی قطعاتی از موتسارت، شوبرت، شوپن راخمانیف و لیست اجرا می‌شود.

ناصحی از جمله هنرمندانی است که سابقه همکاری با هنرمندانی چون نادر مشایخی، ایرج صهبایی و دیگر هنرمندان را در کارنامه کاری خود دارد.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

رضا یزدانی و احتمال اجرای زنده سلول شخصی

رضا یزدانی دیگر خواننده موسیقی پاپ هم که این روزها در تدارک انتشار تازه ترین آلبوم موسیقایی خود «سلول شخصی» است دوشنبه ۱۵ دی ماه کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می کند.

وی در این کنسرت به احتمال فراوان قطعات منتخب تازه ترین آلبوم خود را برای طرفداران خود اجرا خواهد کرد. این در حالی است که اجرای قطعاتی از آلبوم های قبلی این خواننده از جمله «ساعت فراموشی»، «خاطرات مبهم» و «ساعتا خوابن» از جمله برنامه این خواننده در کنسرتش خواهد بود.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

علاقه مندان موسیقی کلاسیک و اجرایی تازه از ارکستر فیلارمونیک تهران

ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه امسال هم بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده تازه ترین قطعات آماده شده خود را در تالار وحدت اجرا می کنند.

در این اجرای زنده پدرام فریوسفی کنسرت مایستر، امین غفاری کنسرت مایستر دوم، پانیذ فر یوسفی مدیر اجرایی، امیر باروچی، فوژان غريب نژاد، پوريا اوصانلو، عليرضا چهره قاني، امين عطايي، امير پاشا فاطمي، آذين نصرتي، سروناز گلكار ویولن یک، نیلوفر محبی مایستر ویولن دو، عرفان شریف زاده، فرمهر بيگلو، برهان نعمتي، الناز پگاه، مهسا زرندي، ترگل كريمي مقدم، كيوان ربيعي ویولن دو، دانیال جورابچی، پيمان ابوالحسني، پرنيان آقاياني، نسيم دارا آلتو، سالار غفار بجويي مايستر ويولنسل، ياسمن كوزه گر، هانيه كازروني، سهراب ملك زاده ویولنسل، فرشيد پاتينيان مايستر كنتر باس به عنوان نوازنده حضور دارند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

محمد علیزاده با سورپرایزهای همیشگی در سالن میلاد

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم در تازه ترین کنسرت خود طی روزهای ۱۸ و ۱۹ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان طرفداران خواهد بود.

این خواننده در تازه ترین کنسرت خود که به نظر می آید با حال و هوایی متفاوت برگزار شود علاوه بر اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم های «هم خونه»، «سورپرایز» و «دلت با منه»، قطعات جدیدی را نیز اجرا می کند.

علیزاده طی ماه‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را بر روی اجرای تک آهنگ ها معطوف کرده است.

بانوی خواننده و اجرای همیشگی گل گلدون من

سیمین غانم بانوی خواننده موسیقی ایرانی نیز طی روزهای هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیست و پنجم دی ماه نیز کنسرتی را در تالار وحدت برگزار می کند.

این هنرمند که چندی پیش در جشن سالانه موسیقی ما به عنوان هنرمند پیشکسوت مورد تقدیر قرار گرفت در این کنسرت قطعاتی منتخب از کارهای خود از جمله قطعه پرطرفدار «گل گلدون من» به آهنگسازی فریدون شهبازیان را اجرا می کند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

طرفداران سون هم منتظر یک کنسرت دیگر باشند

گروه موسیقی سون هم طی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ خواهد بود.

این گروه موسیقایی که بعد از انتشار تک آهنگ «ادعا» فعالیت چندانی در عرصه موسیقی پاپ نداشتند این روزها مشغول تدارک تولید تازه ترین آلبوم خود هستند که هنوز نامی برای آن مشخص نشده است.

گروه سون در کنسرت پیش رو قطعاتی از آلبوم های «دوست دارم» و «واست می میرم» را برای طرفداران اجرا می کنند.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

علاقه مندان موسیقی نواحی به تالار رودکی بیایند

کنسرت گروه موسیقی آوای پارسیان به سرپرستی و خوانندگی سامان علی پور نیز با عنوان «آوای خاک» ۲۵ دی ماه سال جاری در سالن رودکی برگزار می شود.

در این کنسرت موسیقایی قطعاتی بر اساس موسیقی محلی لرستان، کردستان و منطقه بختیاری نشین و با نگرشی نو به موسیقی محلی و در قالب ردیف های موسیقی ایرانی و تنظیم های ارکسترال ایرانی در قالب دستگاههای چهارگاه، همایون، ماهور و شور به اجرا در خواهند آمد.

استفاده از سازهای سنتی و محلی خاص هر منطقه، تنوع سازهای کوبه ای، اجرای قطعات بر اساس ملودی های کهن و بازخوانی و باز آفرینی آثار فاخر محلی که همگی در این کنسرت از ساخته های سامان علی پورند از ویژگی های کنسرت «آوای خاک» است.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

شلیک فرزاد فرزین به طرفداران

فرزاد فرزین دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می کنند.

این خواننده در کنسرت خود طبق معمول قطعاتی از آلبوم های «شخصی»، «شلیک»، «شانس»، «شوک» و «تعقیب» را برای طرفداران خود اجرا می کند.

فرزین طی ماه‌های گذشته غیر از انتشار چند تک آهنگ فعالیت دیگری نداشته است.

کنسرت های زمستانی چهره های موسیقی

امید حاجیلی در تازه ترین کنسرت خود چه می خواند

امید حاجیلی نوازنده و آهنگساز موسیقی نیز در روز ۲۹ دی ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می کند.

این نوازنده ترومپت که این روزها مشغول آماده سازی نهایی تازه ترین آلبوم خود است، در کنسرت خود ضمن اجرای تک آهنگ های معروف خود که بیشتر از فضایی ریتمیک برخوردارند، قطعاتی از آلبوم «آلگرو» و چند قطعه تازه را نیز به علاقه مندان خود ارائه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      محمد علیزاده رو عشقههههههههههههههههههههههههههههههههه دوستت دارم ..زنده باشی ... 

    • بدون نام

      البوم مازيار فلاحى ماه هفتم نه مهر هفتم

    • بدون نام

      پس کنسرت گروه اوهام چی؟ ...

    • بدون نام

      گروه آریان جاش خالیه...

    • بدون نام

      چرا آقای فلاحی شیراز کنسرت نمی ذارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج