جاباما
۱۶۳۵۶۶
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

دردسر معلم موسیقی برای یک زن با وایبر

چندی پیش زن جوانی در حالی که بشدت نگران بود با مراجعه به مأموران پلیس فتای مازندران با شکایتی خواستار پیگیری‌های مأموران برای شناسایی و بازداشت یک مزاحم در فضای مجازی شد.

روزنامه ایران: چندی پیش زن جوانی در حالی که بشدت نگران بود با مراجعه به مأموران پلیس فتای مازندران با شکایتی خواستار پیگیری‌های مأموران برای شناسایی و بازداشت یک مزاحم در فضای مجازی شد.

وی درباره شکایت خود ادعا کرد: مدتی است که ناشناسی با فرستادن نوشته‌های عاشقانه برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد تا اینکه احساس کردم کار او زندگی ام را مختل کرده است.

وی ادامه داد: مدتی سعی کردم با بی‌اعتنایی شرایط را طوری پیش ببرم که او از نوشتن‌هایش خسته شده و مرا به حال خود رها کند اما انگار او کاری جز نوشتن برای من نداشت. وقتی وضعیت را این‌گونه دیدم تصمیم گرفتم جوابی به او بدهم تا او دست از نوشتن بردارد. اما انگار همه کارهایم برای منصرف کردن وی جواب عکس می‌داد.

بدین ترتیب موضوع را با شوهرم در میان گذاشتم و از وی کمک خواستم. او پیشنهاد داد تا با تهدید به شکایت نویسنده ناشناس را مجاب کنیم دست از مزاحمت‌هایش بردارد اما باز هم نتیجه‌ای حاصل نشد و این بار او گستاخ‌تر از قبل تهدید کرد اگر به خواسته‌اش تن ندهم عکس‌هایم را از شبکه وایبر برداشته و در فضای اینترنتی منتشر خواهد کرد. زن جوان در ادامه افزود: وقتی وضعیت را این‌گونه دیدم به پیشنهاد شوهرم نزد پلیس آمدم تا از آنها کمک بگیرم.

با توجه به این اظهارات و نشانی‌هایی که زن جوان در اختیار کارآگاهان فتای مازندران قرار داده بود آنان تجسس در فضای مجازی را برای به‌دست آوردن ردی از نویسنده سمج در دستور کار قرار دادند.

مأموران در جریان بررسی‌های خود رد نویسنده ناشناس را در یکی از شهرهای اطراف ساری مرکز استان مازندران به‌دست آورده و محل زندگی او را به محاصره خود در آوردند.

شخصی که اقدام به اخاذی و مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی وایبر می‌کرد، توسط کارآگاهان جرایم رایانه‌ای پلیس فتای استان مازندران دستگیر شد.

سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس فتای استان مازندران در تشریح این خبر گفت: پس از شناسایی مزاحم اینترنتی، مأموران و کارآگاهان با دستور قضایی وی را که مهدی نام دارد در یک عملیات هماهنگ در اطراف یکی از شهرهای استان دستگیر کردند.

وی در تحقیقات فنی و پلیسی ابتدا سعی می‌کرد خود را بی‌گناه جلوه داده و مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی بکشاند اما هنگامی که با ارائه دلایل و مستندات پلیسی و غیر قابل انکار روبه‌رو شد اعتراف کرد: زن جوان از مدت‌ها پیش برای آموزش موسیقی نزد من می‌آمد. در جریان تدریس درس موسیقی به او علاقه‌مند شدم اما قادر نبودم حرف دلم را بزنم بنا بر این به فکر افتادم تا از طریق فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی به او ابراز علاقه کنم.

ابتدا از روی شماره تلفن همراهش در شبکه وایبر برای او چندین پیام عاشقانه فرستادم اما او جوابی نداد به همین دلیل با سماجت به تلاش‌های خود ادامه دادم تا اینکه او تهدید به شکایت کرد. باتوجه به شناختی که از او داشتم و از طرف دیگر به دلیل آنکه شماره تلفن همراه مورد استفاده من ایرانسل بود و نام من در هنگام خرید ثبت نشده بود گمان می‌کردم هرگز ردیابی نخواهم شد اما نمی‌دانم پلیس چگونه محل زندگیم را شناسایی و مرا دستگیر کرد.

با توجه به این اعترافات استاد موسیقی با تشکیل پرونده ای در اختیار بازپرس رسیدگی کننده به پرونده قرار گرفت و با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      عکساتو از وایبر برداشته خواسته تو اینترنت پخش کنه؟؟ خیلی فرق میکرد؟؟!!وقتی عکسایی که نباید بذاری رو تو شبکه اجتماعی میذاری ممکنه حتی نزدیکترین دوستت هم ازش سواستفاده کنه

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        آنان تجسس در فضای مجازی را برای به‌دست آوردن ردی از نویسنده سمج در دستور کار قرار دادند.
        مأموران در جریان بررسی‌های خود رد نویسنده ناشناس را در یکی از شهرهای اطراف ساری مرکز استان مازندران به‌دست آورده و محل زندگی او را به محاصره خود در آوردند.
        *********************
        چقد رویایی؟؟؟!!!!!!!
        برید با ارازل و اوباشم اینجور برخورد کنید.

    • جاوید

      چرا باید زنان و دختران نادان عکسهایی از خودشون در شبکه های (ضد) اجتماعی بذارن که فردی بتونه از اونها سوءاستفاده کنه؟شبکه های اجتماعی دارن خانواده ها رو به فلاکت میندازن مخصوصا دختران و زنان سست ایمان و ساده لوح رو.

    • بدون نام

      وایبر که نیاز به شناسایی نداره خط بدبخت افتاده دیگه
      از طرفی زنی که عکسهای جور واجور خودش رو وایبرش گذاشته یعنی ترسی از دیده شدن نداشته و رضایت به رویت موضوع جرم داشته به نظرم عنصرمادی جرم مخدوش هست چون محتویات افشاء شده فاقد خصوصیت اسرار گونه بودن رو داشته اند

    • مرجان

      واقعا از پخش شدن عکسهاش میترسید!!!!!؟؟؟؟؟چه جالب مگه وایبر اینترنت نیست!!!!!؟بروخودتو مسخره کن اگه ترسیده بودی اصلا عکس خودتو توی وایبرت نمیگذاشتی برو برو مغزمونو خر گاز نگرفته که این فیلمو باور کنیم.

    • didar

      خودتي بابا.خب اگه نميخاستي بلاكش ميكردي .ن ك باهش چت كني

    • بدون نام

      خب بلاکش میکرد،خخخخ

    • محمد

      با سلام و خسته نباشید در هر یک از مسنجر ها که برای ارتباط اینترنتی استفاده میشود گزینه بلاک در هرموردی که امنیت اجتماعی استفاده کننده به خطر بیافتد وجود دارد این خانم هم میتوانست شخص مورد نظرشان را بلاک نمایند

    • فرزاد

      خودت چراغ سبزه رو دادی خودتم بلاکش نکردی سه قورتو نیمتم باقیه!

    • سعيد

      سلام
      لطفا در قسمت seteng وايبر قسمت عكسها غير فعال كنيد تا عكسهاي گوشيتون امكان سرقت وجود نداشته باشه در غير اينصورت به راحتي هرچه عكس شخصي تو گوشيتون باشه قابل كپي و سيو هست

    • شهرام

      سلام - وقتی دیده شوهرش بو برده پیش دستی کرده مرد استاد موسیقی رو قربانی کرده عجب زرنگی ه ! شوهر خاک بر سرش چرا نمیگه خانم این چه عکسایی تو توی فضای مجازی پخش میکنی

      پاسخ ها

      • بیتا

        اینو راست میگه واقعا
        شوهره چقدر بی غیرت و سیب زمینی بوده یعنی هیچی به زنش نگفته درباره ی عکساش؟

    • Hadis

      راست میگن دوستان بلاکش میکردی
      پس خودت دوس داشتی واست پیام بده

    • SEPEHR

      از قدیم گفتن ..... از خود درخته . همگی بسیار زیبا گفتید که اینترنت مگه با وایبر فرق داره ؟ این خانم احتمالا فکر کرده وایبر اتاق شخصیشه

    • کبری

      چه چیزااااااااااا
      خب خانم محترم عکست رو نمیذاشتی
      استفاده درست کنید خبببببببببببببب
      اصن چرا بلاکش نکردددددددددددد
      هااااااااااا؟

    • علیرضا

      خانمی که شوهر داره و متاهل باشه چرا باید چنین فرد نامعلوم الحالی رو تو وایبر باید اد کنه و از خودش عکس های نادرستی بزاره .برای من قابل قبول نیست چون مقصر اصلی رو من این خواهر گرامی می دونم.البته کار بدی کرده این استاد موسیقی و من ایشون رو استاد موسیقی نمی دونم چون شخصیت هنری خود را نابود کرد اونم بخاطر هیچ و در آخر زندان نصیبش شد.

    • محمد

      غلط كردي عكس گذاشتي نادان

    • بدون نام

      جوون مردمو که تو دام میندازن واز این کارشون لذت میبرن که خوب تونستن عشوه گری کنن بعد دست پیش میندازن که پس نیافتن خدا میدونه چه آشی تو اون دنیا برا خودشون پختن این دنیارو که معمولا با گریه و فیلمشون قسر در میرن

    • حسین از شهرری

      عجب از این جماعت

    • میلاد

      بامشورت شوهرت جوابشو ندادی،خوب وایبرتو حذف میکردی،یعنی وایبر اینقد ارزش داره،ضمنا مگه عکساتو نذاشتی ملت ببینن دیگه از چی ناراحتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج