۱۶۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تصمیم قطعی کیا درباره کاپیتانی در پرسپولیس

مهدوی کیا: بازوبند را نمی خواهم

بعد از قطعی شدن حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس، مهم ترین بحثی که درباره بازگشت او مطرح شد، بحث کاپیتانی پرسپولیس است.

برترین ها به نقل از تماشا: بعد از قطعی شدن حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس، مهم ترین بحثی که درباره بازگشت او مطرح شد، بحث کاپیتانی پرسپولیس است. در حال حاضر کاپیتان تیم، علی کریمی است و زارع قائم مقام باشگاه هم گفته از نظر باشگاه، کریمی کاپیتان خواهد بود مگر اینکه خودش چنین چیزی را نخواهد و داوطلبانه بازوبند را به مهدوی کیا بدهد.

اگر قرار باشد تعداد بازی در پرسپولیس ملاک قرار گیرد، قطعا کریمی باید کاپیتان باشد و اگر زمان ورود به این تیم ملاک باشد، بازوبند به مهدوی کیا تعلق خواهد داشت. البته منطقی این است که بازوبند به کریمی برسد چون او سال های بیشتری در این تیم بوده و تعداد بازی هایش هم بیشتر است.

در این میان اما نظر مصطفی دنیزلی و علی کریمی هم شرط است. باتوجه به خصوصیات اخلاقی دنیزلی، پیش بینی می شود او طوری رفتار کند که هیچ کدام از دو بازیکن ناراحت نشوند و این یعنی این که او تصمیم گیری در این زمینه را به باشگاه واگذار می کند.

اگر کریمی کاپیتان پرسپولیس باشد، تردیدی نیست که کریمی بازوبند را به مهدوی کیا تعارف می کند چون او در گذشته نشان داد که خیلی به کاپیتانی و مسائلی از این قبیل حساسیت ندارد. اگر قرار باشد اتفاقات گذشته ملاک تصمیم گیری قرار گیرد، علی کریمی بازوبند را به مهدوی کیا خواهد داد اما نکته مهم این است که مهدوی کیا قصد ندارد کاپیتانی پرسپولیس را قبول کند.

او روز گذشته به مدیران پرسپولیس گفت: «بازوبند را نمی خواهم». مهدوی کیا بعد از اتفاقات استیل آذین که منجر به سقوط این تیم با کاپیتانی او شد، خاطره خوشی از کاپیتانی ندارد و در داماش نیز به رغم اصرار اعضای تیم، حاضر به قول کاپیتانی نشد. حالا هم منابع نزدیک به مهدوی کیا خبر می دهند که او تصمیم خودش را در این رابطه گرفته و اصلا قصد ندارد بازوبند را از علی کریمی بگیرد. البته اگر او در بازی روز پنجشنبه با ملوان در ترکیب قرار بگیرد، به احتمال زیاد کاپیتان خواهد بود زیرا علی کریمی سه اخطاره است و نمی تواند بازی کند. اما از بازی دوم با شاهین بوشهر، کریمی بازوبند را خواهد بست.

کریمی کاپیتان پرسپولیس است

با حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس این سوال مطرح می شود که در بازی های آینده این تیم او بازوبند کاپیتانی را می بندد یا علی کریمی. مهدوی کیا یه سال زودتر از علی کریمی پیراهن پرسپولیس را پوشید اما تعداد بازی های کریمی بیشتر است. از نظر مدیران و مسئولان باشگاه، کریمی کاپیتان پرسپولیس است. حال باید دید کریمی خودش با پرسپولیسی شدن مهدوی کیا چه تصمیمی می گیرد.

زارع، قائم مقام باشگاه گفت: «برای کادر مدیریتی و فنی، مهم موفقیت تیم است و بازوبند کاپیتانی جزو حواشی است. در پرسپولیس همه به موفقیت فکر می کنند با این حال از نظر ما علی کریمی همچنان کاپیتان پرسپولیس است، مگر آنکه خودش تصمیم دیگری بگیرد».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مهدوی کیا: بازوبند را نمی خواهم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      نه... جــــــــــــــــــون من بیا کاپیتان شو !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج