۱۶۴۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صبح بخیر ممفیس

حامد حدادی به NBA برگشت

حامد حدادی به احتمال زیاد یک فصل دیگر در NBA بازی می کند.

برترین ها به نقل از هفت صبح: حامد حدادی به احتمال زیاد یک فصل دیگر در NBA بازی می کند. ملی پوش بسکتبال ایران که گفته می شود اسمش از لیست تیم ممفیس کنار گذاشته شده بود، شرایط برای ماندنش در این تیم مهیا شده است.

حامد که بعد از رفتنش از ایران به خاطر تاخیر در صدور ویزایش در دوبی روزهای زیادی معطل شده بود، بالاخره به آمریکا رسید. گفته می شود تعطیلات کریسمس دلیل اصلی دیرصادرشدن ویزای حدادی برای رفتن به آمریکا بوده است.

اما سرگردانی ملی پوش ایرانی ممفیس تمام شد. او روز جمعه تمریناتش را با این تیم شروع کرده و به احتمال زیاد یک فصل دیگر در این تیم آمریکایی بازی می کند.

ظاهرا مسئولان ممفیس به این نتیجه رسیده اند که حدادی را در تیمشان نگه دارند. البته شرایط فصل جدید همکاری حامد حدادی با قبل متفاوت است. گفته می شود مسئولان ممفیس بابت ادامه حضور حامد مبلغ پایین تری را به او پیشنهاد کرده اند.

درواقع با شرایط جدید ملی پوش ایرانی فصل جدیدی را در NBA تجربه می کند. حدادی در قرارداد قبلی اش بر سر مبلغ سه میلیون دلار با آمریکایی ها توافق کرده بود، اما در مذاکرات جدید قرار شده مسئولان ممفیس یک میلیون دلار به حدادی بدهند.

این آخرین خبری است که درباره ملی پوش بسکتبال ایران از آمریکا به گوش می رسد. البته گفته می شود او از تیم کلیولند آمریکا هم پیشنهاد دارد. اما حامد بعد از رسیدن به آمریکا و تمرین کردن با بازیکنان ممفیس در صفحه اجتماعی اش این جمله را نوشت: «صبح بخیر ممفیس». به این ترتیب این جمله احتمال ماندن او را با ممفیس برای یک فصل دیگر تقویت می کند.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حامد حدادی به NBA برگشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج