۱۶۴۳۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

همکاری ال جی و مرسدس بنز

قرار شده که ال جی و مرسدس بنز، آینده خودروها را هوشمندتر کنند و راحتی بیشتری را برای رانندگان فراهم آورند.

دیجیاتو - عماد ساعدی: قرار شده که ال جی و مرسدس بنز، آینده خودروها را هوشمندتر کنند و راحتی بیشتری را برای رانندگان فراهم آورند.

این شرکت کره ای اعلام کرده که همکاری نزدیکی با بنز دارند و در حال کار کردن روی نسل بعدی سیستم های دوربین هستند که اجازه می دهد کامپیوتر و الگوریتم ها بعضی از وظایف رانندگان را برعهده بگیرند. ال جی به The Verge گفته که اجزای اصلی ماشین های خودران آینده شرکت مرسدس بنز را خواهد ساخت.

این سیستم بر اساس محصولات مبتنی بر سیستم فعلی ال جی، ADAS (سیستم دستیار پیشرفته رانندگی - Advanced Drive Assistance System) طراحی می شود. سیستم ADAS دارای دوربین های پیشرفته ای است و به کمک آن ها به هنگام تغییر خط اتومبیل را هشدار می دهد، تابلوهای جاده را می خواند، وضعیت سلامتی راننده را بررسی می کند و با استفاده از حسگرهای مجاورت که از این پس مجوز استفاده از فناوری «دید شش بعدی - ۶D Vision» مرسدس بنز در آن ها فراهم شده، با نزدیک شدن به موانع و سرعت گیر ها هشدار می دهد.

می توان محدوده متنوعی از قابلیت ها را برای چنین خودروهایی در نظر داشت؛ از کم کردن سرعت به صورت خودکار با توجه به مسیر و اشیاء پیش رو تا رانندگی به صورت کاملاً خودکار. شما را به تماشای ویدئویی از فناوری دید شش بعدی مرسدس بنز دعوت می کنیم:

ال جی همچنین تأیید کرده که از لوازم خانگی و فناوری های موبایل خودش در اتومبیل ها استفاده خواهد کرد. بنابراین شاهد تعامل بیشتری بین خودروهای آلمانی ها و تلفن های هوشمند خواهیم بود و به دنبال آن، قابلیت های جدید به سیستم های سرگرمی داخل خودرو اضافه خواهد شد.

تعامل بین تلفن های هوشمند و خودروها در حال افزایش است و نمی توان در مقابلش مقاومت کرد. گوگل نیز همکاری خود را با خودروسازان طی پروژه Open Auotomotive Alliance در اوایل ۲۰۱۴ و عرضه API برای توسعه اپلیکیشن های Android Auto در اوایل همین ماه میلادی، آغاز کرد. همچنین گفته می شود که گوگل قصد دارد نسخه بعدی اندروید را مستقیماً در خودروها به کار گیرد.

اپل Carplay را دارد که سیستمی برای کار کردن با دستگاه های iOS در اتومبیل است. این سیستم تا کنون در خودروهای شرکت آئودی، هوندا و فورد به کار گرفته شده و همچنین توسط سیستم های سرگرمی داخل خودرو مانند Pioneer AppRadio ۴ پشتیبانی می شود.

شرکت های زیادی در حال کار کردن روی راه حل هایی برای رانندگی کاملاً خودکار هستند که در این میان، گوگل عملکرد چشمگیرتری داشته است. این شرکت، اولین پروتوتایپ ماشین خودرانش را اوایل همین هفته رونمایی کرد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

همکاری ال جی و مرسدس بنز

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج