۱۶۴۵۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت مسکن ویژه تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه قیمت واحدهای مسکونی ویژه ۲۸۶و ۲۷۶میلیون تومان تمام شده است، گفت: ساخت مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵هزارنفر در استان تهران تا پایان شهریور۹۴ به اتمام می رسد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه قیمت واحدهای مسکونی ویژه ۲۸۶و ۲۷۶میلیون تومان تمام شده است، گفت: ساخت مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵هزارنفر در استان تهران تا پایان شهریور۹۴ به اتمام می رسد.

فریبرز واحدی در مراسم افتتاح فاز اول مسکن ویژه تهرانسر گفت: پس از ادغام وزارت راه و مسکن ماموریت پیدا کردم تا در حوزه مسکن هم وارد شوم که پروژه مسکن ویژه هم آغاز شده بود.

وی افزود: با ورود به این بخش متوجه وجود معارض جدی در زمین های این سایت شدم به طوری که بخش زیادی از زمین ها متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و کمیته امداد امام خمینی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه به دلیل ثبت نام از متقاضیان امکان تغییر زمین وجود نداشت، گفت: ساخت مسکن ویژه در ابتدا در مناطق سعادت آباد، چیتگر و حکیمیه هم مطرح شده بود اما فقط در تهرانسر انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا از طریق مناقصه دولتی ساخت پروژه به سه پیمانکار واگذار شد، افزود: برای حل مشکل معارضان مجبور شدیم بخشی از قیمت زمین را به صورت نقدی و بخش دیگر را از طریق تعویض زمین پرداخت کنیم.

واحدی با اشاره به اینکه در ابتدای ثبت نام استقبالی از مسکن ویژه نشد، افزود: اما پس از جهش ۵۰ درصدی قیمت ها در اواخر سال ۹۱ با حجم زیادی از تقاضا برای ثبت نام مواجه شدیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: واحدهای مسکن ویژه با متراژ ۱۰۵ متر مربع مفید و ۱۴۸ متر غیر مفید با مشاعات بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود که در نهایت واحدهای بتنی ۲۸۶ میلیون تومان و اسکلت فلزی ۲۷۶ میلیون تومان تعیین شد.

واحدی با اشاره به اینکه هر متقاضی ۱۲۵ میلیون تومان را به صورت نقدی می پردازد و مابقی اقساط بانکی است، گفت: در واقع هر واحد بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات دارد که چنین وامی برای اولین بار در این سایت پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این پروژه مانند شهرک اکباتان ساخته شود، افزود: اما به دلیل شرایط منطقه که محل عبور هواپیما است امکان بلندمرتبه سازی نبود بنابراین پنج طبقه روی پایلوت طراحی شد و تعداد واحدها هم به دو هزار و ۳۱۰ واحد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه در سال ۹۴ پروژه مسکن ویژه تهرانسر بسته می شود، افزود: ساخت مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر تا پایان شهریور ۹۴ به اتمام می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج