جاباما
۱۶۴۶۷۶
۱۵ نظر
۵۰۹۴
۱۵ نظر
۵۰۹۴
پ

۶ نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

وقار و سادگی، مشخصه اصلی ظاهر یك زن ایرانی است. شكوه در عین آراستگی، چیزی است كه از یك خانم ایرانی انتظار می‌رود. مجموعه‌ای از تمام این ویژگی‌ها در ظاهر بانوی سینمای ایران، كتایون ریاحی دیده می‌شود.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی
مجله زندگی ایده آل: وقار و سادگی، مشخصه اصلی ظاهر یك زن ایرانی است. شكوه در عین آراستگی، چیزی است كه از یك خانم ایرانی انتظار می‌رود. مجموعه‌ای از تمام این ویژگی‌ها در ظاهر بانوی سینمای ایران، كتایون ریاحی دیده می‌شود. بازیگر، نویسنده و هنرمندی كه بحق، یكی از خوش‌پوشش‌ترین زنان هنرمند ایرانی است.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

نگاهی به لباس‌های مختلف او در مراسم متنوع نشان می‌دهد كه ریاحی به خوبی قانون رنگ‌ها را بلد است؛ لباس مناسب هر فضایی را می‌شناسد و در عین حال نوع پوشش، امضایی دارد كه آن را از آن خود می‌كند. بررسی پوشش كتایون ریاحی، تحلیل لباس‌های او و البته تحسین سلیقه‌اش را در ادامه از دست ندهید.

۱. دامن: ذات زنانه

از قدیم گفته‌اند، دامن برای خانم‌هاست و شلوار برای آقایان؛ كتایون ریاحی گویا به این نوع نگاه خیلی پایبند است. او در بیشتر مواقع دامن‌های كلوش یا نیمه‌كلوش به تن کرده و آنها را با مانتو، پانچو یا كت‌های بلند همراه می‌كند. خانم‌هایی كه دامن می‌پوشند، اصولا به قدرت زنانگی ایمان دارند و عموما زن‌هایی هستند كه حضور در اجتماع و فعالیت‌های اجتماعی گسترده را با زنانگی‌ها در تضاد نمی‌دانند.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

این زنان، عموما اتكا به نفس بالایی دارند و هرگز ذات خود را فراموش نمی‌كنند. كتایون ریاحی هم جزو این دسته از زنان قرار می‌گیرد. او یكی از هنرمندان فعال در امور خیریه و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و هنری است ولی هیچ‌گاه فراموش نكرده كه «زنی ایرانی» است.

۲. لباس‌های گشاد: ریاحی فداكار

ریاحی عموما لباس‌های گشاد و بلند می‌پوشد. مانتوهای گشاد، پانچوهای رها و شال‌های بلند جزء پوشش‌های مورد علاقه او هستند. دو محقق آلمانی درباره روحیات افراد و مرتبط بودن آن به نوع پوش‌شان تحقیقات جالبی طی پنج سال انجام داده‌اند. در نتایج تحقیقات آنها درباره افرادی كه به لباس‌های گشاد علاقه‌مندند، ویژگی‌های جالبی ذكر شده است. افرادی كه لباس‌های گشاد می‌پوشند و به رها بودن لباس‌های‌شان عادت دارند، افرادی بخشنده هستند كه به هیچ وجه حسود نیستند و دوستان زیادی دارند.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

آنها فداكار و صادق نیز هستند. در وجود این افراد نوعی رهایی در زندگی وجود دارد كه به آنها قدرت غلبه بر مشكلات را اعطا می‌كند. كتایون ریاحی با فعالیت‌های گسترده خیریه‌اش نشان داده كه فردی فداكار است.

۳. رنگ‌های روشن: پیش به سوی صلح

ریاحی عموما سراغ رنگ‌های روشن برای لباس‌هایش می‌رود. كافی است اسم او را در موتورهای جست‌وجوگر سرچ كنید تا متوجه شوید كمتر عكسی از او می‌توانید پیدا كنید كه در آن لباس‌های تیره مانند مشكی، سرمه‌ای، قهوه‌ای سوخته، دودی و. . . به تن كرده باشد.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

در عوض عکس‌های او پر از لباس‌های رنگ روشن است. شخصیت‌شناسی افراد از روی رنگ لباس‌های‌شان می‌گوید افرادی كه لباس‌های روشن می‌پوشند، افرادی فداكار، صادق، مهربان، شوخ طبع و عاشق صلح و صفا و آرامش هستند. این افراد، زندگی را آنقدر تیره و تار نمی‌بینند و اصولا انرژی مثبتی از خود به جای می‌گذارند.

۴. رنگ سبز:شخصیت قوی، اراده بالا

سبز، رنگ مورد علاقه كتایون ریاحی است. شك نكنید؛ بسیاری از لباس‌های او طیف‌های مختلف رنگ سبز را شامل می‌شود و البته دكوراسیون خانه‌اش هم به رنگ سبز است. انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان‌دهنده آن است كه صاحبان آن، شخصیتی قوی و اراده‌ای بالا دارند. این افراد در تصمیم‌گیری‌ها خیلی محكم عمل می‌كنند و كاملا به خود و درون‌شان اتكا می‌كنند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در كمك به دیگران پیشقدم هستند.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

رنگ سبز، با خود آرامش عجیبی دارد. برای همین از طمأنینه و آرامشی كه كتایون ریاحی در حرف زدن و انجام حركات دارد، نباید تعجب كرد. عموما علاقه‌مندان به رنگ سبز، درونی آرام و روانی سالم دارند، دنبال آرامش هستند و زیبایی‌ها را دنبال می‌كنند. رنگ سبز در زیرمجموعه رنگ‌های سرد قرار دارد.

۵. بستن شال: تنوع سریع‌السیر

كتایون ریاحی تنوع زیادی در نوع بستن شال‌هایش ایجاد می‌كند. همین باعث می‌شود او از یك شال ساده به بهترین شكل ممكن استفاده كرده و در ظاهرش هم تنوع ایجاد كند. یادتان باشد یكی از بهترین راهكارها برای داشتن ظاهری متفاوت این است كه نوع بستن روسری و شال‌تان را كمی تغییر دهید.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

با هر نوع پوشش می‌توان شال را به سبكی بست كه هم به همان ظاهر بیاید و هم باعث ایجاد تغییری چشمگیر شود. كتایون ریاحی صورت نسبتا بیضی‌شكلی دارد، به همین دلیل گاهی شال را دور سر می‌پیچد و یك طرف جمع می‌كند. برای صورت‌های بیضی، این سبك بستن شال، یكی از بهترین نمونه‌هاست.

۶. كت: خانم كلاسیك

یكی از پوشش‌های موردعلاقه ریاحی برای حضور در مراسم رسمی، كت‌های خوش‌دوخت است. انتخاب كت در شكل‌ها و برش‌های مختلف، برای حضور در جمعی رسمی و فضایی جدی، یكی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هاست. ریاحی نشان داده در این زمینه سلیقه خوبی دارد.

6 نكته درباره ظاهر و لباس كتایون ریاحی

یك خانم هم‌سن كتایون ریاحی، بهترین انتخابی كه می‌تواند برای حضور در جمع‌های خودمانی و زنانه داشته باشد، كت و دامن است. پوششی كلاسیك كه هیچ وقت از مد نمی‌افتد، همیشه طرفداران خودش را دارد و وقار و آراستگی خاصی به ظاهر یك خانم می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • يكي

      من خانم رياحي رو خيلي دوست دارم و احترام زيادي براشون قائلم ولي مجله جان خيلي مشكوك مي زني كه يهو رو يكي كليد مي كني راجع بهش مي نويسي. چند وقت پيش آرمين 2AFM حالا هم كه خانم رياحي. نكنه......؟

    • حمید

      لباس هاشون واقعا زیباست ....مخصوصا اونی که در کنار ابی خواننده معروف دوست داشتنی پوشیده خیلی شیکه

    • حمید

      لباس هاشون واقعا زیباست ....مخصوصا اونی که در کنار ابی خواننده معروف دوست داشتنی پوشیده خیلی شیکه

      پاسخ ها

      • zohre

        اونوقت این منفی ها واس چیه !!؟؟

      • بدون نام

        منفی ها واسه اینه که ایشون هنوز از توهم چند ساله در نیومدند که کنار ابی همسرش مهشید بود نه خانم ریاحی

    • بی نام

      نمیدونم چرا شما بعضی هارو با تبلیغات، اینقدر بزرگ جلوه میدین؟!
      بنده خصومتی با خانم ریاحی ندارم، اما واقعیت اینه که ایشون با این سن و سالشون، در کارنامه ی بازیگریشون، کار ارزشمندی ندارن. بهترینش شاید "زلیخا" بود؛ که اونجا هم بازی ایشون خیلی درخور نبود.
      شما فقط شرایط ظاهری و چهره و خوش لباسی رو برای بزرگ کردن یک آدم کافی میدونید؟!

      پاسخ ها

      • حسین

        حسادت از تک تک کلماتت میباره
        بنده’ خدا بازی خانم کتایون ریاحی که تو یوسف پیامبر بی نظیر بود .
        ایشون بنا به دلایل شخصی شون از تلوزیون و بازیگری دور شدن که واقعا دمش گرم .و در ضمن کارهای خیر خواهانه شون هم که الا ماشاله .حالا یه رسانه ای که زیاد هم معروف نیست یه مطلب دربارش گذاشته شما میخوای بمیری از حسادت

    • ناهید

      خانوم ریاحی نظیر ندارند و چنین انسانهایی همیشه مورد حسادت قرار میگرند واقعا که شما بازی هنرمندانشون در سریال یوسف پیامبر ناچیز میدونید

      پاسخ ها

      • بی نام

        بهتره به جای این حرفهای خاله زنکی، یکم از روی قاعده و ادب صحبت کنی!
        ضمنا سوادت رو در زمینه ی بازیگری بالاتر ببر، تا مجبور نشی از روی کوتاه فکری، همه چیز رو به حسادت ربط بدی.
        برات متاسفم که درکت از بازیگری اینقدر پایینه، سعی کن در مورد چیزی که اطلاعات نداری نظر ندی عزیزم.

      • بدون نام

        منم از کتایون ریاحی خوشم میاد،ولی منطقی باشید، مگه هرکس با نظر ما موافق نبود حسوده؟!
        این نشون از منطق خیلی خیلی پایین شما داره،در ضمن اینکه در لول های بازیگری ، بازی ایشون در نقش زلیخا واجد هنرمندی خاصی نیست عزیز من

    • بنفشه

      نظر قبلی رو من گذاشتم ،یادم رفت اسمم رو بنویسم،بنفشه هستم

      پاسخ ها

      • بی نام

        کاش همه سطح فکرشون مثل شما بود بنفشه جون. ممنونم از نظرت.

    • عرفان

      به نظرتون قدش بلنده؟ کسی می دونه دقیقا قدش چند سانتی متره؟ خیلی دلم می خواد بدونم

      پاسخ ها

      • ساحل

        بزن اینترنت قد کتایون ریاحی خب

    • ملینا

      از خانم ریاحی خیلی خوشم میاد بازیشون بد نیست عالی هم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج