۱۶۴۸۵۳
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

زیورآلات هنری +عکس

با هنر غریبه نبود. همیشه به كارهای هنری علاقه داشت و در دانشگاه صنایع دستی خواند؛ با ابتكارهایی كه در ساخت انگشتر، آویز و دستبند به خرج می‌داد، توانست پله‌های ترقی را خیلی زود طی كند.

زیورآلات هنری +عکس
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: با هنر غریبه نبود. همیشه به كارهای هنری علاقه داشت و در دانشگاه صنایع دستی خواند؛ با ابتكارهایی كه در ساخت انگشتر، آویز و دستبند به خرج می‌داد، توانست پله‌های ترقی را خیلی زود طی كند.

زیورآلات هنری +عکس

این روزها، راضیه حبیبی فقط یك هنرمند نیست، صاحب برند «سارازی» است كه زیورآلات دست‌ساز طراحی و تولید می‌كند. در ساخت این زیورآلات از شیشه‌های رنگی استفاده می‌شود. این شیشه‌ها خاطره در و پنجره‌های خانه‌های قدیمی را زنده می‌كنند. زیورآلاتی كه اعتبارشان را از هنردوست بودن‌شان می‌گیرند و زیبایی‌شان را از روح خلاق سازنده.

طرح چهارفصل

زیورآلات هنری +عکس

ابتكاری كه هنر راضیه حبیبی را از دیگران متمایز می‌كند، استفاده از این قاب ملیله در زیورآلات است. همان طور كه می‌بینید شیشه رنگی گرد توسط این قاب پوشش داده شده و تصویر كاملا تازه‌ای ایجاد كرده است. تركیب هنر تازه با ملیله سنتی تصویری جدید و مدرن خلق كرده است.

حصیربافت ظریف و دوست‌داشتنی

زیورآلات هنری +عکس

كمتر خانمی را می‌توانید پیدا كنید كه علاقه‌ای به دنیای زیورآلات نداشته باشد! برای خانم‌های اسپرت‌پوش، این ست پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد. جوان‌پسند است و می‌توانید همیشه برای گوش و گردن خود از آن استفاده کنید. به همین خاطر حتی اگر میانه‌ای هم با زیورآلات نداشته باشید، این مجموعه زیبا توجه شما را جلب می‌كند.

خورشید متولد می‌شود

زیورآلات هنری +عکس

دیدن این گردنبند زیبا كه طرح آن مانند خورشید است، همه را وسوسه می‌كند! این آویز پر از خلاقیت است؛ خلاقیتی كه شیشه با طرح میناكاری را در كنار هم نشانده است. حالا انتخاب با شماست! ظرافت در طراحی و تولید این محصولات ویژگی بارز آنهاست كه نمی‌توان نادیده گرفت.

میناكاری با طلا

زیورآلات هنری +عکس

این انگشتر میناكاری شده طرح سیمین گوشه است كه روی پایه‌ای از استیل سوار شده. البته می‌توان این انگشترها را بنابر سفارشات مشتری با طلا ساخت. این انگشترهای درشت برای انگشت‌های كشیده خیلی بهتر است. سعی كنید در دستان‌تان دیگر زیورآلاتی نداشته باشید تا این انگشتر كامل دیده شود.

وقار فیروزه‌ای

زیورآلات هنری +عکس

فیروزه سنگ و رنگ محبوب و اصیل ایرانی‌هاست البته اشتباه نكنید این سنگ فیروزه نیست؛ همان شیشه‌های رنگی است كه با رنگی نزدیك فیروزه انتخاب و روی آن نقاشی شده است. رنگ فیروزه هماهنگی خوبی با لباس‌های اسپرت و حتی شلوار جین دارد؛ به همین دلیل این ست را می‌توانید برای لباس‌های اسپرت هم استفاده كنید.

نشانه‌ای از زندگی

زیورآلات هنری +عکس

این بار سنگ عقیق قرمز با شیشه‌های رنگی قرمز تركیب شده‌اند و همین باعث شده قرمزی زیبای سنگ عقیق در دستبند بیشتر به چشم بیاید. سنگ عقیق نشانه زندگی و جنب و جوش است. سنگ عقیق در فرهنگ ما سنگ ارزشمندی است كه هماهنگی خوبی با لباس‌های رسمی و نیمه رسمی دارد، برای همین از داشتن آن پشیمان نمی‌شوید.

آرامش از نوع ترنج

زیورآلات هنری +عکس

در نگاه اول لطافت و آرامش این مجموعه توجه شما را جلب می‌كند. این ست جذاب برگرفته از نقوش ترنج است كه همچنان در قالی‌های ایرانی به كار می‌رود و یكی از طرح‌های سنتی ایرانی است. راضیه حبیبی با ایجاد تغییراتی طرح ترنج را از حالت سنتی درآورده و تركیبی خلق كرده كه با لباس‌های امروزی، هماهنگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج