۱۶۵۰۸۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

شناسایی یکی از سارقان حادثه گلپایگان

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: جنازه یکی از سارقان مسلح که در درگیری میان نیروی انتظامی کشته شده بوده شناسایی و مشخص شد وی ساکن اصفهان بوده است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: جنازه یکی از سارقان مسلح که در درگیری میان نیروی انتظامی کشته شده بوده شناسایی و مشخص شد وی ساکن اصفهان بوده است.

حسین فراست امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در خبری که از شهرستان خمین روز شنبه - ۶ دی ماه - هفته جاری به شهرستان رسید، اعلام شد درگیری بین افراد مسلح و مأموران نیروی انتظامی خمین صورت گرفته است. در این درگیری اشرار مورد تعقیب پلیس خمین قرار گرفتند و سپس متواری شدند. هم‌چنین اشرار با دو خودروی زانتیا و یک پژوی پارس بوده‌اند که به ایست پلیس توجه نمی‌کنند و در درگیری مأموران نیروی انتظامی خمین با سارقان، ماموران مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

وی افزود: حدود پنج بعدازظهر سه نفر سوار خودروی تیبای عبوری در جاده خمین می‌شوند که اسلحه‌های آنها از زیر لباس مشخص نبوده است. زمانی که پاسگاه سعید آباد به خودرو ایست می‌دهد و راننده خودرو را متوقف می‌کند، اما اشرار به مأموران و راننده خودرو شلیک می‌کنند و در ادامه تعقیب و گریز به گلپایگان کشیده می‌شود.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: در گلپایگان درگیری سارقان مسلح با مأموران تن به تن می‌شود و آنها مأموران نیروی انتظامی را به رگبار می‌بندند و سپس سمند آگاهی گلپایگان را با خود به همراه می‌برند. در وانشان این خودرو دچار نقص فنی می‌شود و در همان جا سارقان یک بنز ۱۰ تنی را متوقف می‌کنند که راننده آن نیز فرار می‌کند و چون ظاهراً تسلط به رانندگی با این خودروی سنگین را ندارند، سپس خودروی جی ال ایکسی را متوقف و به سمت رحمت آباد حرکت می‌کنند.

فراست اضافه کرد: آنها جنازه یکی از اشرار را که با خود به همراه داشتند، در وانشان رها می‌کنند و به دلیل اینکه جنازه سالم بوده است، شناسایی و مشخص می‌شود وی سارقی سابقه‌دار و ساکن اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: سارقان مسلح در ادامه مسیر، وارد دوراهی رحمت آباد و صفادشت می‌شوند، اما دوباره به سمت روستای "در" حرکت می‌کنند و در آنجا به سمت پدر و پسری با نام خانوادگی "زیبایی" می‌روند و نیسان آنها را سرقت می‌کنند و سپس پدر و پسر را می‌کشند، البته جنازه پسر در حاشیه جاده پیدا می‌شود و گلوله از پشت به پسر اصابت کرده است.

فرماندار شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اشرار مجدداً سوار یک کامیون می‌شوند و تا نزدیکی ویلاشهر اصفهان می‌روند و دوباره این خودرو را رها می‌کنند و ادامه این داستان در دست پیگیری است.

فراست با بیان اینکه این اشرار هیچ‌گونه ارتباطی با گروه تروریستی داعش ندارند، یادآور شد: با توجه به سوابق به دست آمده عمده فعالیت این اشرار سرقت بوده و حدود سه بار نیز زندانی شدند، اما انگیزه این افراد هنوز مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      این موجودات حیفه که اعدام بشن بلایستی زجر کش شن

    • بدون نام

      اخر كدوم داستان درست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج