۱۶۵۱۷۹
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

پاریس گردی به سبک عشاق

شکی نیست که پاریس از رمانتیک ترین شهرهای دنیاست. اما جذاب ترین، فریبنده ترین و عاشقانه ترین مکان های این «شهر نور» کدام است؟

پاریس گردی به سبک عشاق


برترین ها- ترجمه از ساره محمدی:

شکی نیست که پاریس از رمانتیک ترین شهرهای دنیاست. اما جذاب ترین، فریبنده ترین و عاشقانه ترین مکان های این «شهر نور» کدام است؟


ایل سن لویی (Île Saint-Louis)

این جزیره در میان رودخانه «سِن»، از رومانتیک ترین مکان ها برای گردش و پرسه زدن است. پل «سن لویس» «ایل دولاسیته» را به «ایل سن لویی» متصل می کند و منظره شگفت انگیزی از رودخانه را نمایان می کند. می توانید ساعت ها در اینجا قدم بزنید، کلیسای باشکوه «نوتردام» و قدم زدن دیگران را تماشا کنید و بهیچ وجه خسته نشوید! کلیسای «نوتردام» در چراغانی های شب بسیار نورانی و دیدنی است.

پاریس گردی به سبک عشاق

میدان Place des Vosges

بعد از نوشیدن هات چاکلت فرانسوی در شیرینی فروشی Carette در اطراف «قدیمی ترین میدان پاریس» پرسه بزنید و اگر شانس با شما یار باشد و یکی از آن نوازندگان چنگ و یا خواننده های اپرا در آن حوالی در حال اجرای قطعه موسیقی عاشقانه باشد بسیار سرگرم شده و از این لحظات رومانتیک حقیقتا لذت خواهید برد.

پاریس گردی به سبک عشاق

میدان تروکادورو (Trocadéro)

بعد از تماشای قدیمی ترین میدان پاریس، به سمت برج ایفل بروید. در طول مسیر بر یکی از نیمکت های میدان تروکادو و به تماشای برج ایفل بنشینید. صرفنظر از شلوغی، این یکی از باشکوه ترین و بیاد ماندنی ترین لحظات عمرتان خواهد بود.

پاریس گردی به سبک عشاق

تفرجگاه Promenade Plantée

در سکوت و آرامش تفرجگاه مرتفع Promenade Plantée محو شوید. بهترین زمان برای تماشای این تفریگاه فصل بهار یا تابستان و در وقت شکفتن گل هاست. اما پاییز و زمستان آن هم حقیقتا دیدنی است.

پاریس گردی به سبک عشاق

پل الکساندر سوم (Pont Alexandre III)

این پل زیبا بدون شک یکی از زیباترین دیدنی ها و رومانتیک ترین مکان های پاریس به شمار می رود و در بسیاری از فیلم ها به نمایش در آمده است. در سویی از آن برج ایفل و کاخ گرند، و در سوی دیگر هتل مشهور «لز اینولیدس» به چشم می خورد.

پاریس گردی به سبک عشاق

تپه مون مارتر ( Montmartre )

تپه مون مارتر در قسمت شمالی پاریس، یکی از بهترین مکان های این شهر برای قرار عاشقانه شماست. به بالاترین پله های کلیسای «سکره کر» بروید و منظره بی نظیر شهر را تماشا کنید.

پاریس گردی به سبک عشاق

پل Pont Neuf

شاید آوازه پل عابر « Pont des Arts » (قفل عشق) را به عنوان یک مقصد عاشقانه بیشتر شنیده باشید. اما پل Pont Neuf (از قدیمی ترین پل های پاریس) به همان اندازه زیبا، دیدنی و البته بدون شلوغی و توریست است! در مسیر این پل نیز نمادهای مشهور این شهر رومانتیک را تماشا خواهید کرد. اگر در تابستان به آنجا می روید سبد پیک نیک تان فراموش نشود زیرا اینجا یکی از مشهورترین نقاط پیک نیکی پاریس است.

پاریس گردی به سبک عشاق

پارک des Buttes Chaumonts

با قدم زدن در چمن ها پارک شمالی des Buttes Chaumonts و تماشای گل های نرگس، ناگهان صحنه غیر منتظره ای در مقابل تان ظاهر می شود: یک غار و آبشاری رومانتیک که به شما این حس را می دهد که هر لحظه ممکن است «آفرودیت» یا «الهه عشق» در مقابل چشمانتان تان ظهور کند!

پاریس گردی به سبک عشاق

برج مونت پارناس (Montparnasse Tower)

برج های تجاری و اداری معمولا مکان های رومانتیکی محسوب نمی شوند، اما اگر به طبقه ۶۸ ام این برج بروید، دیگر بهیچ وجه فضای اداری و تجاری را حس نخواهید کرد و تنها محو تماشای چشم انداز پانورامایی شهر پاریس، و فضایی کاملا رومانتیک خواهید شد.

پاریس گردی به سبک عشاق
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج