۱۶۵۳۳۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

X۱، ب ام و جمع و جور شهری

X۱ به عنوان کوچک‌ترین شاسی بلند ب‌ام‌و، مدتی است که در ایران حضور موفقی دارد. شاسی بلندی در کلاس X۱ در سبد محصولات برند رقیب (مرسدس بنز)، در بازار ایران وجود ندارد.

X1، ب ام و جمع و جور شهری
مجله تخت گاز: X۱ به عنوان کوچک‌ترین شاسی بلند ب‌ام‌و، مدتی است که در ایران حضور موفقی دارد. شاسی بلندی در کلاس X۱ در سبد محصولات برند رقیب (مرسدس بنز)، در بازار ایران وجود ندارد، اما با کمی اغماض می توان X۱ را در کنار برادر بزرگ‌ترش X۳،رقیب اصلی بنز GLK در ایران دانست.

طراحی X۱ چشم نواز و جذاب است. ابعاد بدنه در نگاه اول بیننده را متعجب می‌کند، چون نه سدان به شمار می آید و نه شاسی بلند! طراحی X۱ همان چیزی است که از یک ب ام و انتظار دارید. چراغهای عقب شباهت زیادی به X۳ جدید دارند و چراغهای جلو در هماهنگی با جلوپنجره کلیوی شکل دوقلو،نمای زیبایی را برای این قسمت رقم زده اند.

استفاده از قطعات نقره‌ای روی هواکش‌های سپر جلو،زیر سپر جلو و دیفیوز عقب، جلوه اسپرت را در نمای X۱ تقویت کرده‌اند. البته باید به این نکته اشاره کرد که طراحی X۱ عامه‌پسند نیست و طرفداران خاص خود را دارد. به‌علاوه، این روزها به یکی از خودروهای محبوب خانمها در ایران تبدیل شده است.

X1، ب ام و جمع و جور شهری

اگر بدون نگاه کردن به ظاهر X۱ وارد کابین شوید و لوگو ب ام و روی فرمان نباشد، بدون شک احساس نشستن در کابین یک کراس اوور ارزان قیمت کره ای به شما دست خواهد داد! کیفیت قطعات و پوششهای کنسول و صندلی ها درخور یک کراس اوور حدود ۲۰۰ میلیونی نیست و طراحی کابین و سادگی بیش از حد آن چنگی به دل نمی زند. فضای کابین برای سرنشینان جلو مناسب است، ولی با نشستن سه فرد بالغ و نسبتا درشت هیکل در ردیف عقب، نفر سوم از نظر راحتی دچار مشکل می‌شود.

در نمونه های فول آپشن امکاناتی نظیر نمایشگر کنسول جلو،سانروف، سیستم صوتی هارمن کاردن، صندلی‌های برقی به همراه گرمکن و سیستم حافظه برای صندلی راننده موجود است. که همه اینها پرداخت مبلغی بیشتر نسبت به مدل پایه را می‌طلبد. ب ام و ،X۱ را در گونه‌های ۱۸i ،۲۰i ،۲۸i و ۳۵i عرضه می کند که از این میان تنها مدل ۳۵i شش سیلندر توربو در ایران حضور ندارد. مدل ۱۸i به عنوان مدل پایه و رایج‌ترین نمونه X۱ در ایران، از پیشرانه ۴سیلندر ۲لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار بهره میبرد. قدرت موتور و شتاب تقریبا ۱۰ ثانیه ای این شاسی بلند کوچک، به همراه ابعاد جمع و جور و مصرف پایین برای سواری داخل شهرهای شلوغ مناسب است.

X1، ب ام و جمع و جور شهری

در مسیرهای شهری و هموار،X۱ سواری نرم و راحتی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.البته با ناهموار شدن مسیر و افزایش پستی بلندی‌ها، تکانهای منتقل شده به داخل کابین افزایش می یابد و گاهی اوقات آزار دهنده است. پس از این شاسی بلند کوچک که نسبت به یک سدان شهری تنها از ارتفاع بیشتری از سطح زمین برخوردار است، انتظار زیادی نداشته باشید.

رقبای داخلی و خارجی

Kia Sportage

X1، ب ام و جمع و جور شهری

Mitsubishi ASX

X1، ب ام و جمع و جور شهری

Hyundai ix۳۵

X1، ب ام و جمع و جور شهری

پیشنهاد نهایی

اگر X۱ را به عنوان یک شاسی بلند خریداری کرده اید، باید به کل تصوراتتان را از این خودرو عوض کنید. تنها تفاوت X۱ با یک سدان شهری، ارتفاع بیشتر از سطح زمین است. البته از طراحی جذاب این خودرو نمی توان گذشت، این در حالی است که سادگی کابین آن نا امیدتان خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج