۱۶۵۳۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلایه‌ های شدید خواننده «روزگار جوانی»

خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان برخی مشکلات عرصه موسیقی را برشمرد و از اینکه در ایام انتخابات‌های سیاسی از این هنر بیشتر یاد می‌شود، گله کرد.

خبرگزاری مهر: خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان برخی مشکلات عرصه موسیقی را برشمرد و از اینکه در ایام انتخابات‌های سیاسی از این هنر بیشتر یاد می‌شود، گله کرد.

محمدرضا عیوضی درباره این آلبوم گفت: تقریبا مراحل پایانی آلبوم به پایان رسیده است و ما پکیج نهایی را برای دریافت مجوز به دفتر موسیقی ارشاد ارائه داده ایم و امیدوارم طی هفته های آینده روانه بازار موسیقی شود. به هر ترتیب آنچه که برای مخاطبان ارائه شده، اثری است که با کارهای قبلی ام تفاوت های زیادی دارد و خودم بر این عقیده ام که از دو آلبوم قبلی بهتر است اما در نهایت این مخاطب است که باید برای بد بودن یا خوب بودن اثر قضاوت نهایی را انجام دهد.

وی درباره جزییات آلبوم توضیح داد: علیرضا افکاری، رضا تاجبخش، حامد حنیفی، محمد خاکزاد، وحید مهراد به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده و روزبه بمانی، فریبا وکیلی، النازاسفندفر، داود رحمت اللهی، سروش دادخواه و بابک صحرایی به عنوان ترانه سرا در این آلبوم کنار من حضور دارند و امید را دارم که با این گروه کاملا حرفه ای بتوانم اثر قابل قبولی را به مخاطبان ارائه دهم و بعد از آن نیز برنامه ریزی هایی برای اجرای زنده داشته باشم.

گلایه‌ های شدید خواننده «روزگار جوانی»

خواننده تیتراژ سریال «روزگار جوانی» درباره وضعیت این سال‌های موسیقی پاپ ایران نیز تصریح کرد: فضای موسیقایی در ایران هیچ وقت مناسب و رضایت بخش نبوده است و من همیشه گفته ام این هنر گرچه از کیان فرهنگ و هنر این سرزمین دفاع کرده ولی در ایران جایگاهی ندارد. تا وقتی که هنوز در مسائل فقهی اختلاف نظرهایی پیرامون حلال و حرام بودن آن وجود دارد آنچنان که باید و شاید نمی توان به آن پرداخت.

عیوضی در پایان عنوان کرد: امروزه در تمامی کشورهای دنیا موسیقی خوب و ارزشمند و به طور حتم آن موسیقی که به دور از ابتذال است هم خوراک روحی و روانی اعضای یک جامعه و هم تجارتی بزرگ تلقی می شود که می تواند بهترین نقش فرهنگی و حتی اقتصادی را ایفا کند اما متاسفانه در کشور ما این موسیقی فقط در زمان انتخابات است که مورد توجه قرار می گیرد و وقتی از زمان انتخابات عبور می کنیم این جریان هنری به طور کلی فراموش می شود و کسی نیست که مانند وعده های انتخاباتی به این تاکیدها جامه عمل بپوشاند.

محمدرضا عیوضی از جمله خوانندگان با سابقه موسیقی پاپ کشورمان است که علاوه بر خوانندگی تیتراژ سریال های مختلف از جمله « خط» و « روزگار جوانی» تاکنون آلبوم های « دل خوش سیری چند؟» و « دختر شاه پریون » را روانه بازار موسیقی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج