۱۶۵۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مگر شیراز ورزشگاه فوتبال دارد؟

حجازی: فینال، بزن زیرش می شود!

هرچند مسئولان استقلال اعتراض تندی به تصمیم سازمان لیگ درباره محل برگزاری فینال جام حذفی نداشته اند ولی آتیلا حجازی مربی استقلال که مثل پدرش بدون محافظه کاری حرف می زند، نسبت به این موضوع معترض است.

برترین ها به نقل از تماشا : هرچند مسئولان استقلال اعتراض تندی به تصمیم سازمان لیگ درباره محل برگزاری فینال جام حذفی نداشته اند ولی آتیلا حجازی مربی استقلال که مثل پدرش بدون محافظه کاری حرف می زند، نسبت به این موضوع معترض است.

به گزارش برترین ها حجازی در گفت و گو با گل درباره انتخاب ورزشگاه حافظیه برای برگزاری فینال جام حذفی می گوید: «مگر شیراز ورزشگاه فوتبال دارد که بازی فینال جام حذفی را در این شهر انداخته اند؟ کیفیت ورزشگاه های تبریز، اصفهان و مشهد به مراتب بالاتر از ورزشگاه حافظیه است و در چمن این ورزشگاه اصلا نباید دنبال فوتبال باشیم. مطمئن باشید در فینال جام حذفی شاهد یک فوتبال «بزن زیرش» خواهیم بود».

حجازی ادامه می دهد: «نمی دانم مسئولان سازمان لیگ چه فکری کرده اند. اصلا معتقدم اقدام آنها کاملا بدون فکر بوده و بازی کردن در زمین چمن حافظیه بسیار دشوار خواهد بود. بازی فینال جام حذفی در هر ورزشگاهی برگزار می شد، مطمئن باشید ما طرفدار داشتیم ولی چیزی که ما را نگران می کند کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه است و با این شرایط ما باید دنبال اتفاقات فوتبال و استفاده از توپ های هوایی باشیم».

حجازی درباره بازی فینال حرف هایش را این گونه ادامه می دهد: «امیدوارم تا آن زمان بازیکن محروم و مصدوم نداشته باشیم. هرچند معتقدم جدایی فرهاد مجیدی به ضرر ما شده و غیبت او واقعا احساس می شود. هرکس بگوید غیبت فرهاد مشخص نیست من این حرف را قبول ندارم. البته مهاجم خارجی و جدید ما بازیکن خوبی است که می تواند در تیم جا بیفتد».

مربی استقلال درباره تیم شاهین می گوید: «این درست که در لیگ برتر آنها را بردیم ولی شاهین به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته ای نیست و ما باید با هوشیاری کامل بازی کنیم». حجازی درباره بازی روز جمعه با سپاهان هم این طور توضیح می دهد: «اگر این بازی را ببریم، اختلافمان با سپاهان ۹ امتیاز می شود و تا چند هفته خیالمان راحت خواهد شد. اگر سه امتیاز را بگیریم. ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته ایم.»


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حجازی: فینال، بزن زیرش می شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج