ماساژ براي رفع خستگي صورت
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
دکتر نداف کرمانی 1
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 3
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
دکتر نداف کرمانی 4
دکتر نداف کرمانی 2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
فرش مرتضوی_2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۱۶۵۶۲
۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
۱۴۰۰۸
با اين 6حركت شادابي‌را به چهره خود برگردانيد
عضلات صورت شما نيز پس از يك روز كاري خسته و بي‌انرژي مي‌شوند پس با كمك اين ماساژ مي‌توانيد علاوه بر رفع خستگي، نشاط و شادابي را به‌صورت‌تان هديه كنيد
برترین مجله اینترنتی ایران
ماساژ عضلات و پوست صورت يكي از بهترين راه‌ها براي تخليه خستگي و انقباض‌هاي عضلات صورت و از بين رفتن تنش‌ها و استرس‌هايي است كه در طول روز به واسطه كار، فعاليت‌ها و برنامه‌هاي روزانه و دل‌مشغولي‌هاي‌مان ممكن است به آن دچار شويم.

لازم است بدانيد كه دريافت ماساژ به شيوه صحيح و استاندارد آن علاوه بر از بين بردن انقباض‌هاي عضلات صورت، به فرم دهي عضلات گونه، چانه و پيشاني كمك كرده و در مواردي مانع از عميق شدن چين و چروك‌هاي صورت مي‌شود.



گام اول : پوست صورت‌تان را آماده كنيد

پيش از شروع ماساژ صورت به‌منظور رفع خستگي عضلات از يك دستمال نرم و لطيف كه به كمك آب ولرم مرطوب شده براي آماده‌سازي‌ پوست صورت‌تان استفاده كنيد. براي اين كار مي‌توانيد از انواع دستمال‌هاي مرطوب نيز كمك بگيريد تا صورت‌تان را از هر گونه مواد آرايشي- بهداشتي پاك كنيد. پس از پاك كردن مواد آرايشي از سطح پوست يك دستمال تميز و نخي را با آب ولرم خيس كرده و پس از گرفتن آب اضافه آن، دستمال را به‌مدت 10 دقيقه روي پوست صورت خود قرار دهيد.





گام دوم : اين ماساژ را با روغن انجام دهيد

دراين مرحله براي ارائه ماساژ لازم است از يك روغن گياهي و طبيعي استفاده كنيد. روغن زيتون، روغن بادام و روغن گل سرخ از جمله روغن‌هاي طبيعي است كه براي ماساژ صورت توصيه مي‌شود. پس از آماده كردن روغن سرانگشتان‌تان را به مقدار اندكي به آن آغشته كنيد. سپس سرانگشتان هر 2 دست را در فاصله 2 ابرو روي پيشاني قرار داده و به آرامي يك نيم دايره از مبدا پيشاني به مقصد چانه رسم كنيد. در اين حالت اجازه دهيد كه سرانگشتان‌تان به آرامي پوست و عضلات صورت‌تان را لمس كند. اين كار را 3 تا 5 بار روي صورت‌تان تكرار كنيد و اجازه دهيد عضلات صورت ريلكس و آرام شوند.





گام سوم : استرس را از شقيقه‌ها دور كنيد

در اين فرصت سرانگشتان‌تان را روي پيشاني قرار داده و همان مسير را طي كنيد تا به شقيقه‌ها برسيد. در اين حالت به كمك 2 انگشت سبابه و مياني با حركت‌هاي دايره‌اي شكل، شقيقه‌هاي خود را به آرامي ماساژ دهيد. اين كار به از بين رفتن استرس‌ها و تنش‌هايي كه به كار روزانه‌تان مربوط است بسيار كمك مي‌كند. در اين حالت سعي كنيد به‌مدت يك تا 2 دقيقه حركت دايره‌اي شكل را به روي شقيقه‌ها ادامه دهيد و پس از آن طبق روال قبل اجازه دهيد تا سرانگشتان دست مسير قبلي را از سپري كرده و در چانه به‌هم نزديك شوند.





گام چهارم : حلقه چشم را فراموش نكنيد

دراين مرحله 2 انگشت سبابه و مياني هر 2 دست را از فاصله ميان 2 ابرو و كمي بالاتر از ابروها روي پيشاني قرار داده و با فشاري نسبتا عميق به سمت گوشه‌هاي بيروني چشم حركت كنيد. اين كار را 3 تا 5 بار انجام دهيد و پس از آن با كمك همين 2 انگشت از گوشه‌هاي داخلي چشم، ماساژ عضلات حلقه پايين چشم را آغاز كرده و سرانگشتان‌تان را به سمت شقيقه‌ها در اطراف صورت هدايت كنيد. اين حركت را 3 تا 5 بار تكرار كنيد. اين كار كمك مي‌كند تا عضلات حلقوي اطراف چشم نيز ريلكس شده و از ميزان خستگي و انقباض آن‌ها كاسته شود. تداوم اين ماساژ به‌صورت روزانه تاثير زيادي در تقويت ديد و همين‌طور كاهش ميزان چين و چروك در ناحيه اطراف چشم دارد.





گام پنجم : عضلات فك را ريلكس كنيد

در اين مرحله با كمك تمامي انگشتان دست فشارهاي بسيار نرم و كوچكي به عضلات چانه و فك وارد مي‌كنيد و اين فشارهاي خفيف را با كمك هر 2 دست در مسير فك پاييني تا لاله گوش ادامه مي‌دهيد. دقت كنيد كه فشارهايي كه به عضلات اين ناحيه وارد مي‌كنيد ماساژ گيرنده را آزار ندهد. اين ماساژ را 3 تا 4 بار به روي چانه و عضلات فك انجام مي‌دهيم و پس از آن اجازه مي‌دهيم تا سرانگشتان‌مان از چانه به سمت شقيقه‌ها حركت كنند و براي دومين بار به‌مدت يك دقيقه شقيقه‌ها را با حركت دايره‌‌وار ماساژ دهند.





گام ششم : ماساژ پيشاني با حركت‌هاي دايره وار

در اين مرحله سرانگشتان‌تان را درصورت نياز با يكي از روغن‌هاي گياهي آغشته كرده و با كمك انگشتان هر 2 دست با حركت‌هاي دايره‌اي شكل تمامي سطح پيشاني را ماساژ دهيد. بهتر است اين حركت‌هاي دايره‌اي را با دقت در تمامي سطح پيشاني تا بالاي ابروها تكرار كنيد.

براي اين ماساژ مي‌توانيد از دايره‌هاي كوچك و بزرگ و فشار كم و زياد براي ماساژ سطح پيشاني استفاده كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها


نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش ریحان 1
فرش تارنگ_1
اپیلاسیون نانا 1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 3
فرش ریحان 3
فرش تارنگ_3
شیرآلات زمانی_3
شیرآلات زمانی_4
فرش تارنگ_4
فرش ریحان 4
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
فرش تارنگ_2
فرش ریحان 2
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
استیل رگال_فوتر موبایل
سفیر بار ساقدوش_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
کالابرد_فوترموبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شفا_فوتر
فرش تارنگ_فوتر
کالابرد_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
دیاکو_فوتر داخلی
بانک کتاب پایتخت_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
استیل رگال_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
دکتر قدیمی_فوتر
سفیر بار ساقدوش_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
فنی آتل_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی نوین_فوتر