۱۶۵۶۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آشتیانی: به این پرسپولیس امیدی نیست

با این‌که از ابتدای لیگ چهاردهم از نحوه یارگیری پرسپولیس انتقاد می‌شد و حمید درخشان تمام امیدش را روی نقل و انتقالات نیم‌فصل گذاشته بود.

با این‌که از ابتدای لیگ چهاردهم از نحوه یارگیری پرسپولیس انتقاد می‌شد و حمید درخشان تمام امیدش را روی نقل و انتقالات نیم‌فصل گذاشته بود، مشکلاتی که در بخش مدیریتی این باشگاه پیش آمد، باعث شد تا پرسپولیس بیشتر بازیکنان شاخص خود را در این فرصت از دست بدهد و حالا امید زیادی به ادامه فصل هم نداشته باشد. در ادامه گفت‌وگوی ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت پرسپولیس را می‌خوانید:

‌ وضع فعلی پرسپولیس را با توجه به مشکلاتی که دارد، چطور می‌بینید؟

با این همه طرفدار و این همه پیشکسوت که در فوتبال این مملکت تأثیرگذار بودند، نباید وضع این تیم به این شکل باشد. شرایط تیم را به جایی رساندند که حتی کسی نمی‌تواند برای این تیم کاری کند. دست ما هم از کمک به این تیم کوتاه است و کسانی که سر کار هستند، خودشان همچنان به تصمیمات غلطی که گرفته‌اند، پافشاری می‌کنند.

‌ منظورتان از این تصمیمات غلط چیست؟

بازیکنان پرسپولیس همه می‌خواستند به دلیل مشکلات از تیم بروند. درواقع مسئولان ارزش معنوی تیم را پایین آوردند. در زمان ما هم می‌خواستند تیم را منحل کنند اما ما مقاومت کردیم. متاسفانه مدیریت تیم را به کسانی دادند که به دنبال منافع خود هستند. از همان روز اول به خادم گفتم که این راه به نابودی پرسپولیس ختم می‌شود اما او گفت که این تیم را به اوج می‌رسانیم.

‌ نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل را مثبت ارزیابی می‌کنید؟

همان‌طور که گفتم، باشگاه صاحب نداشت و نتوانست از این فرصت هم استفاده‌ای کند. نفراتی که جذب تیم شده‌اند، قطعا نمی‌توانند کمکی به پرسپولیس کنند. با این وضع حتی رده‌های میانه جدولی برای پرسپولیس در انتهای فصل رتبه خوبی است، اگر شانس بیاوریم و تیم به دسته اول نرود.

‌ پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هست و هواداران امید زیادی به تیمشان دارند؟

اگر الان من کاره‌ای در پرسپولیس بودم، اجازه نمی‌دادم این تیم در آسیا شرکت کند زیرا با حضور در آسیا پرسپولیس بیشتر از این ضربه می‌خورد و طرفدارانش را از دست می‌دهد. متاسفانه به جایی رسیدیم که کمتر از استقلال طرفدار داریم، درحالی‌که سال‌ها قبل هواداران پرسپولیس ٢ برابر استقلال بودند.

‌ درخشان نمی‌تواند به‌عنوان سرمربی کاری برای خروج از این وضع انجام بدهد؟

درخشان به عقیده من به خاطر رزومه خودش باید استعفا می‌داد. او باید با مردم هم شفاف باشد و بگوید که تیم پرسپولیس چه مشکلاتی دارد تا محبوبیتش را از دست ندهد. درخشان هم نمی‌تواند به این تیم کمک کند و بهتر بود که خودش را نجات می‌داد. البته یکسری از پیشکسوتان پرسپولیس که از دوستان ما هم هستند، اکنون در باشگاه حضور دارند اما هیچ استفاده‌ای از آنها نمی‌شود. به نظرم پیشکسوتان پرسپولیس نباید به این باشگاه می‌رفتند تا حداقل تلنگری به مسئولان بزنند و وضع پرسپولیس مشخص می‌شد. همین باعث ایجاد دودستگی در میان پیشکسوتان شده که برای پرسپولیس خوب نیست.

‌ در پایان فکر می‌کنید سرنوشت این پرسپولیس به کجا بیانجامد؟

برای این فصل به این تیم هیچ امیدی نیست. فعلا باید مدیریت بحران کرد و با وارد کردن پیشکسوتان فضا را برای سال‌های آینده آماده کرد. اگر این ماجرای خصوصی سازی جدی باشد و به درستی انجام بگیرد، قطعا می‌توان گفت اتفاقات خوبی در راه است. باید سهام این باشگاه بزرگ که پشتوانه اصلی‌اش هوادارانش هستند، هر روز از تعدادشان کم می‌شود، عادلانه تقسیم شود. امیدوارم که روزهای بد پرسپولیس پایانش خیلی زود باشد زیرا واقعا از این وضع فقط می‌توانیم حسرت بخوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج