۱۶۵۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توسعه کسب و کار از طریق فروشگاه هاي اينترنتي

خريد و فروش اينترنتي به كوچك ترين كسب و كارها نيز اين امكان و فرصت را مي‌دهد كه به مخاطبان خود در سطح جهاني و با حداقل هزينه دسترسي پيدا كنند.

توسعه فناوري اطلاعات و مشکلات شهر نشيني در سال هاي گذشته، ضرورت گسترش فعاليت فروشگاه هاي اينترنتي را بيش از پيش نمايان کرده است. علي اكبر اميري رييس فرهنگسراي فناوري اطلاعات با اشاره به کاهش مشكلات از جمله مشكل آلودگي هوا، ترافيك و ديگر موارد در ارايه خدمات به صورت اينترنتي معتقد است: خريد و فروش اينترنتي به كوچك ترين كسب و كارها نيز اين امكان و فرصت را مي‌دهد كه به مخاطبان خود در سطح جهاني و با حداقل هزينه دسترسي پيدا كنند.

توسعه کسب و کار از طریق فروشگاه هاي اينترنتي

وی درباره مزاياي استفاده از فروشگاه‌هاي اينترنتي مي گويد: دسترسي آسان الكترونيكي به محصولات و اينكه محصولات با آسيب كمتري به مشتريان ارايه مي شود و دسترسي عمده در هر ساعت از شبانه روز از مزاياي استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي است.
وي با بيان اينکه فروشگاه‌هاي اينترنتي راهي به سوي توسعه كسب و كار اينترنتي است، ادامه مي دهد: امروزه استفاده از فناوري‌هاي نوين در ارايه خدمات شهري از جمله ارايه يارانه ها، كارت‌هاي سوخت، ارايه خدمات شهري و ديگر موارد به خوبي ديده مي‌شود و استفاده از اين فناوري‌ها در نهايت موجب بهبود مديريت شهري، ارايه بهتر خدمات شهري و دسترسي آسان به خدمات ارايه شده خواهد بود.
اميري بيان مي کند: طريقه پرداخت درفروشگاه های اينترنتي كشور به گونه اي است كه خريدار بايد هزينه آن را از طريق پيك و يا از طريق كارت‌هاي بانكي پرداخت كند که اين خود يک مزيت بانکي نيز مي باشد.
همچنين احسان گلابگير مديرعامل مرکز خريد اينترنتي البسکو دات کام(albasco.com)، در اين خصوص اظهار داشت: خريد اينترنتي بدين معني است که فروشگاه هايي که متصل به اين سيستم هستند محصولات خود را در سايت هاي اينترنتي عرضه مي کنند و خريداران با توجه به طبقه بندي موجود مي توانند محصولات مورد نياز خود را از طريق اينترنت خريداري کنند.
وي در ادامه با بيان اينکه فضاي توسعه و پيشرفت کشور اقتضا مي کند تا از نوآوري ها و امکانات جديد بهره برداري شود، ادامه مي دهد: علاوه بر تسهيل در امر خريد کالاها در محيطي امن، اين موضوع مي تواند به بسياري از اقدامات انجام گرفته در خصوص کاهش مشکلات ترافيکي و هزينه هاي سرسام آوري مصرف انرژي کمک شاياني کند.
اين مدير موفق فروشگاه اينترنتي کشور، در ادامه بيان مي کند: شلوغي فروشگاه هاي سنتي مخصوصا در فصل تعطيلات، احتمال تمام شدن کالاهاي موجود در انبار، وجود فروشندگان غير ماهر و بي تجربه، نياز به صرف وقت نسبتا زياد براي انجام خريد و ... نيز از عوامل ديگري است که مي تواند منجر به افزايش حمايت هاي مادي و معنوي مسئولان و خود مردم از فروشگاه هاي اينترني شود تا بسياري از امور روزانه تسهيل شود.
مديرعامل فروشگاه البسکو دات کام با اشاره به اينکه امروزه رقابت هاي بانکي به سمت و سوي ارائه خدمات الکترونيکي بيشتر به مشتريان سوق پيدا کرده است، اضافه مي کند: رشد و توسعه فعاليت بانکداري الکترونيکي موجب شده است که مشتريان با انتقال راحت وجوه کالاهاي مورد نظر خود را خريداري کنند که اين موضوع مي تواند ضمن گردش مالي صحيح به اقتصاد ملي و بانکداري کشور نيز کمک شاياني نمايد.
طي چند سال گذشته با توجه به رشد و توسعه فناوري ها اقدامات قانوني براي حمايت از فناوري هاي نوين رشد مناسبي گرفته است که اين موضوع نيازمند توجه ويژه برنامه ريزان و تصميم گيران مي باشد که با توجه به تدوين برنامه پنجم توسعه کشور ضرورت دارد که اين موضوع از سوي نمايندگان مسئول در اين برنامه اعمال شود.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک مشتری ناراضی

      شخصا ناخوشایندترین تجربه خرید اینترنتیم به این سایت بر می گردد. به شکلی که هرگز کالایی از آن نخواهم خرید.
      سایتی که با تعلل بسیار در آن به سفارشات رسیدگی می شود ، پاسخگویی کند بوده و امکان درج نظر در آن وجود ندارد.

      شخصا به این نتیجه رسیده ام که سایتهای فروشگاهی که در آنها امکان درج نظرات خریداران قرار داده نشده است ، قابل اعتماد نبوده و دارای مشکلاتی در زمینه پاسخگویی و خدمات هستند.

      البسکو دات کام عنوان پرطمطراقی دارد اما به هیچ وجه آن چیزی که در ابتدا فکر می کنید نیست ، شاید بقدری درآمد این مجموعه بالاست که دیگر نظرات مشتریان برایش مهم نیست

      شخصا خرید از این وب سایت را توصیه نمی کنم زیرا همانند من هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ مالی متضرر خواهید شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج