۱۶۵۸۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دستگیری توزیع‌کننده عمده هروئین پایتخت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر و هروئین در جنوب پایتخت و کشف ۵ کیلوگرم هروئین از مخفیگاه وی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به دستگیری یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر و خصوصاً هروئین در جنوب تهران اظهار داشت: چندی پیش به دنبال اقدامات اطلاعاتی و همچنین گزارش‌های مردمی در خصوص فعالیت یک قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت، مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از بررسی‌های اولیه، مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، توانستند صحت اطلاعات و گزارش‌های واصله را تأیید کنند.

وی افزود: پس از تأیید صحت گزارش‌های واصله، مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر مأمور شدند تا ضمن مشخص کردن اقدامات این فرد و دایره اقدامات وی، او را دستگیر کنند.

بخشنده ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی تکمیلی و مشخص شدن ابعاد و زوایای اقدامات این فرد، مقام قضایی در جریان اقدامات این قاچاقچی قرار گرفت که پس از صدور مجوزهای لازم، مأموران دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ساعت ۱۶ چهارشنبه، در عملیاتی غافلگیرانه توانستند این قاچاقچی را در مخفیگاه خود در محدوده خیابان خیام دستگیر کنند که ضمن دستگیری این فرد موفق به کشف ۵ کیلوگرم هروئین با لفافه و ۲ عدد ترازو از مخفیگاه وی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج