۱۶۵۸۵۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

باقی ماندن همه روحانیون در قم اشتباه است

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: باقی ماندن همه روحانیون در قم اشتباه است و آنان باید به شهرهای خود عزیمت کرده و به تبلیغ دین بپردازند.

ایسنا: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: باقی ماندن همه روحانیون در قم اشتباه است و آنان باید به شهرهای خود عزیمت کرده و به تبلیغ دین بپردازند.

این مرجع تقلید در دیدار مدیر مرکز خدمات حوزه افزود: کسانی که تا مقدار مناسب تحصیل کردند و می‌توانند در شهرستان خود تاثیرگذار باشند باید از قم مهاجرت کنند.

وی ادامه داد: حضور علما و روحانیت در بلاد مختلف باعث مصون ماندن دین از انحرافات و فساد می‌شود، البته شما هم باید به طلاب عزیز شهرستان‌ها خدمات بیشتری ارائه کنید تا اشتیاق آنها برای ماندن در آنجا بیشتر شود و مسیر تبلیغ هموارتر شود.

وی گفت: روحانیون، خدمتگزاران حضرت بقیة الله الاعظم(عج) هستند و خدمت به آنها، خدمت به آن حضرت است که شما الحمدالله در این کار موفق بوده و به لطف خداوند موفق خواهید بود.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در ادامه با اشاره به وضعیت سخت معیشتی طلاب در زمان گذشته اظهار کرد: در زمان گذشته وضع معیشت و زندگانی آقایان طلاب بسیار سخت و غیر قابل تصور بود اما الان الحمدالله به لطف خدا و عنایات حضرت ولی عصر (عج) این وضعیت به طور نسبی بهبود پیدا کرده است که باید سعی کنید بهتر از این شود.

وی با بیان اینکه خدمت به طلاب را برای خود افتخار بدانید، گفت: در این زمینه هرچه انسان بتواند اسباب خودکفایی و بی نیازی این قشر را فراهم آورد و موجبات استقلال و مناعت طبع این افراد فراهم شود که آنها با خیالی آسوده درس بخوانند و به تبلیغ دین مبین اسلام بپردازند، اجر و ثواب بسیار زیاد دارد.

وی در خاتمه از مسئولان خدمات حوزه و تمام کسانی که برای آسایش و رفاه طلاب زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر کرد و برای مزید توفیقات آنان در خدمت به حوزه‌های علمیه دعا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی به عمل کار برآید به سخندانی نیست... حاج آقا با توجه به فقاهت و مرجعیتی که شما دارید بهتر است در این زمینه طلاب به شما اقتدا نمایند، ایدکم الله انشاءالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج