۱۶۵۸۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جرارد: سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم

کاپیتان تیم فوتبال لیورپول با تأیید خبر جدا شدن خود از این تیم در پایان فصل، تصمیمش برای ترک قرمزپوشان مرسی‌ساید را به عنوان سخت‌ترین تصمیم زندگی‌اش توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: استیون جرارد با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی باشگاه لیورپول خبر صبح امروز (جمعه) رسانه‌های انگلیسی مبنی بر جدایی وی از قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان فصل جاری را تأیید کرد.

جرارد گفت: این سخت‌ترین تصمیم زندگی من است، تصمیمی که ذهن من و خانواده‌ام را برای مدتی است درگیر خود کرده. امروز اعلام می‌کنم که پایان این فصل از لیورپول جدا می‌شوم تا ذهن سرمربی و بازیکنان تیم درگیر شایعاتی که درباره آینده دوران بازیگری من منتشر می‌شود، نباشد. تیم فوتبال لیورپول برای مدتی طولانی بخش بزرگی از زندگی من بوده است و به همین دلیل خداحافظی با آن سخت خواهد بود اما من فکر می‌کنم تصمیمی که گرفته‌ام به نفع طرفین است، هم به نفع من و خانواده‌ام و هم به نفع باشگاه.

جرارد درباره برنامه‌‌های خود پس از خروج از آنفیلد هم اظهار داشت: من به حرفه بازیگری خود ادامه خواهم داد. اگرچه نمی‌توانم در این مقطع بگویم که کدام تیم مقصد بعدی‌ام خواهد بود اما می‌توانم بگویم که این تیم رقیب لیورپول نخواهند بود و بنابراین من به تیمی که روبه‌رو لیورپول بخواهد قرار بگیرد ملحق نخواهم شد. رودرروی لیورپول بازی کردن چیزی است که من هرگز به آن فکر نکرده‌ام.

کاپیتان لیورپول ادامه داد: تصمیمی که گرفته‌ام در راستای رسیدن به یک تجربه متفاوت در دوران بازیگری‌ و زندگی شخصی‌ام است اما در عین حال می‌خواهم مطمئن شوم مقصدی که انتخاب می‌کنم باعث پشیمانی من به هنگام بازنشستگی نخواهد شد. لطف‌هایی که برندان راجرز، مالکان و تمام اعضای باشگاه در حق من داشته‌اند آنقدر زیاد است که نمی‌توانم بابت‌شان تشکری شایسته داشته باشم. من همچنین باید از هم‌تیمی‌‌هایم و تمام اعضای کادر فنی به خاطر حمایت‌های همیشگی‌شان تشکر کنم.

جرارد تصریح کرد: این خواسته قلبی من است که روزی دوباره به لیورپول برگردم تا در هر پستی و به هر اندازه که می‌شود، به این تیم خدمت کنم. لازم می‌دانم به نکته‌ای مهم اشاره کنم و آن این است که از همین حالا تا آخرین ضربه‌ای که تا پایان فصل به توپ خواهم زد، کاملاً به تیم متعهد خواهم بود و مانند همیشه با تمام توانم برای کمک به پیروزی لیورپول تلاش خواهم کرد. پیام آخر من برای مردمی است که لیورپول را به بزرگترین باشگاه دنیا تبدیل کرده‌اند. می‌خواهم به آنها بگویم جنگیدن برای شما به عنوان یک بازیکن و کاپیتان، مایه افتخار من بود. من از ثانیه ثانیه حضورم در لیورپول لذت برده‌ام و دوست دارم پایان راه همکاری‌ام با این تیم درخشان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابي لندن

      اي كاش فرانك لمبارد هم از تو ياد مي كرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج