۱۶۵۸۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خمسه و پورحسینی در یک سریال پلیسی

سریال میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم هم چنان در جزیره قشم پیگیری می‌شود. تصویربرداری سریال میکائیل به مرز هشتاد در صد رسید.

خبرگزاری فارس: سریال میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم هم چنان در جزیره قشم پیگیری می‌شود. تصویربرداری سریال میکائیل به مرز هشتاد در صد رسید.

این سریال که یکی از گزینه های احتمالی برای پخش در ایام نوروز است، هم اکنون روزهای پایانی تصویربرداری را در جزیره قشم سپری می کند.

همچنین گفته شده قرار است محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما در روزهای پایانی ضبط از لوکیشن و مراحل تولید میکائیل بازدید کند.

میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت اله در ابتدا قرار بود در ۲۰ قسمت تولید شود، اما با توجه به اینکه یکی از گزینه های احتمالی نوروز است، در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای شبکه یک سیما در حال تولید است.

در این سریال بازیگرانی چون: کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند و اخیرا حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی هم به جمع بازیگران اضافه شدند.

این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و...

این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه های تلویزیونی این شبکه تولید می‌شود.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از تهیه کننده: الهام غفوری،مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان: محمد بدرلو، دستیار کارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، عکس: شهاب احمد لو و رضا امینیان، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج