۱۶۵۹۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ کمپ ترک استیضاح!

راست می گویند که عادت طبیعت ثانی انسان است، انسان وقتی به کاری عادت کرد به سختی می تواند آن را ببوسد (فقط آقایان) و کنار بگذارد. مثلا در حال حاضر ایرانیان به چیزهای عجیب و غریبی عادت کرده اند؛ مثل اینترنت پر سرعت، فیس بوک، واتس آپ، قلیان و خیلی چیزهای ممنوع و فیلتر دیگر.

طنز؛ کمپ ترک استیضاح!





مجله خط خطی - صادق رضازاده: راست می گویند که عادت طبیعت ثانی انسان است، انسان وقتی به کاری عادت کرد به سختی می تواند آن را ببوسد (فقط آقایان) و کنار بگذارد. مثلا در حال حاضر ایرانیان به چیزهای عجیب و غریبی عادت کرده اند؛ مثل اینترنت پر سرعت، فیس بوک، واتس آپ، قلیان و خیلی چیزهای ممنوع و فیلتر دیگر.

یکی از راه های ترک عادت این است که به تدریج و با مرور زمان از آن دست بکشید و همانطور یکهو نمی شود مثل بعضی از تصمیمات دولتمردان سابق شب بخوابی و صبح بیدار شوی و ببینی عادت را ترک کرده ای و به قول دهخدا کاملا از سرت افتاده است.

برخی از این عادت ها را هر کسی نمی تواند داشته باشد و مخصوص نمایندگان مجلس و بهارستانی هاست، مانند عادت به استیضاح، عادت به جلسات پرسش و پاسخ، عادت به کارت زرد، عادت به احضار، عادت به لابی.

البته برای هر عادتی یک راه علاج هم وجود دارد. ما از سر دلواپسی به چند مورد از عادات می پردازیم و متعاقبا راه علاج آنها را نیز پیشنهاد می دهیم.

عادت: عدم اعتماد

توضیح + تعریف: این عادت عبارت است از دلواپسی نمایندگان که برای انجام کارهای سخت، مثل پایین آوردن نرخ تورم و آشتی با کل دنیا، به هر کس و ناکسی اعتماد نمی کنند که خدای نکرده سرمایه های عظیم این مملکت که همان جوانان و دانشجویان هستند، به فنا نرود. البته این عادت از 24 خرداد به بعد سراغ نمایندگان می آید و هر 3 ماه در درون نمایندگان تشدیدتر می شود.
راه علاج: مراجعه به داروخانه و ناصرخسرو و تهیه و مصرف قرص «اعتمادآوری» که باعث اعتماد بیشتر می شود. در صورت عدم جواب، پیوستن به کمپ های ترک عادت توصیه ماست!

عادت: احضار و پرسش

توضیح: این عادت از قدیم الایام وجود داشته است و بنا به گفته روانشناسان یکی از عادت های خوب تلقی می شود که باعث جمع شدن حواس و در پاره ای از موارد، سبب نرساندن وزرا می شود.

راه علاج: راهکار آنچنانی پیشنهاد نمی شود و فقط به وزرا تاکید می کنم جواب جاهای خالی و سوالات نسبی را با دقت بدهند که نمره را کامل بگیرند. در صورت عدم جواب صحیح، خود وزرا را به کمپ ها برده و آنها را به تخت می بندیم.

عادت: دادن کارت زرد

توضیح: روانشناسان بر این باورند که این عادت در کوتاه مدت خوب است اما در دراز مدت باعث می شوداثرات روحی منفی هم روی نمایندگان و هم روی وزرا بگذارد که ممکن است منجر به افسردگی شدید و در نهایت به استیضاح ختم شود.

راه علاج: یکی از راه های درمان این است که فرد مبتلا شونده به این عادت در روز چندت بار پیش خود بگوید «تدبیر و امید» و در صورت عدم درمان فقط پیوستن به کمپ های ترک عادت پیشنهاد می شود و بس.

عادت: استیضاح

توضیح: این عادت، همیشه به سراغ نمایندگان نمی آید. فقط زمانی نمود پیدا می کند که وزرا پایشان را از گلیمشان درازتر کنند و بخواهند در امور حساس و مهمی سرک بکشند و بعضا آنها را افشا کنند.

راه علاج: کسانی که به استیضاح عادت دارند را مستقیما به کمپ ترک استیضاح راهنمایی می کنند و در آنجا ایشان را مجبور به استفاده از قرص «ضد استیضاح» و کپسول «با من همراه شو» می کنند که باعث همکاری هر چه بیشتر وزرا با نمایندگان می شود و در صورت عدم جواب و معالجه دیگر راهکاری پیشنهاد نمی شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج