۱۶۶۰۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ پرتقالِ گاز زده به جای اپل در ایران!

گویا قرار است شرکت آمریکایی اپل رسما وارد بازار ایران شود و به فروش تلفن های همراه آیفون بپردازد، با این اوضاع و احوالی که برای فعالیت شرکت های معتبر خارجی در کشورمان وجود دارد، گمان می کنم پس از مدتی سیب گاز زده «اپل» کاملا خورده یا به سایر میوه ها مثل پرتقال و موز تبدیل شود!

طنز؛ پرتقالِ گاز زده به جای اپل در ایران!




مجله خط خطی - بهروز قطبی:

علامت اپل به پرتقال و موز تبدیل می شود!

گویا قرار است شرکت آمریکایی اپل رسما وارد بازار ایران شود و به فروش تلفن های همراه آیفون بپردازد، با این اوضاع و احوالی که برای فعالیت شرکت های معتبر خارجی در کشورمان وجود دارد، گمان می کنم پس از مدتی سیب گاز زده «اپل» کاملا خورده یا به سایر میوه ها مثل پرتقال و موز تبدیل شود!

طنز؛ پرتقالِ گاز زده به جای اپل در ایران!

انتقال آب دریای خزر به دریای عمان و بالعکس!

به نظر می رسد هر مسئولی که بی کار می شود، به سراغ دریای خزر می رود و طرح انتقال آب آن را ارائه می دهد که پس از طرح انتقال آب خزر به سمنان و دامغان و ورامین تا نقاط مرکزی ایران، حالا رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با ایرنا پیشنهاد داده است که آب خزر از منطقه خلیج گرگان به طول ۶۰۰ کیلومتر به مشهد مقدس انتقال یابد.

وقتی یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره انتقال آب دریای خطر اظهارنظر می کند، بنده هم حق خود می دانم که پیشنهادهای دیگری در زمینه انتقال آب به شرح زیر ارائه دهم.

- انتقال آب زرینه رود به سیمینه رود و از آنجا به رود ارس و از آن طریق به دریای خزر و آنگاه از این دریاچه به دریاچه ارومیه.

- انتقال آب اقیانوس هند به بندر چابهار و ادامه آن به وسیله لوله کشی به دریاچه هامون!

- انتقال باتلاق اوخونی به باتلاق دریاچه قم و بالعکس، زیرا متاسفانه از تالاب گاوخونی و دریاچه قم بر اثر خشکسالی آبی باقی نمانده است که منتقل شود!

- انتقال آب رودخانه کارون به زاینده رود و فراهم آوردن امکان پرورش و صید انواع ماهیان در این رودخانه!

- اتصال آب دریاچه خزر و دریای عمان به یکدیگر و انتقال آب آنها به اقصی نقاط کشور!

خلاصه برای انتقال آب دریاچه ها و رودخانه ها طرح های بسیار دیگری هم وجود دارد که فقط ظرف چند دقیقه می توان آنها را روی کاغذ نوشت و به خبرگزاری ها داد تا به نام پیشنهاد دهنده منتشر شود، خلاصه آنکه این پیشنهادها نه به بودجه های کلان مصوب نیاز دارد و نه دانش و تکنولوژی های خاص را می طلبد بلکه صرفا نیازمند یک برگ کاغذ و یک خودکار و نوشتن چند کلمه مانند پیشنهاد و انتقال آب دریای خزر به مشهد مقدس است!

راهکار رأی اعتماد گرفتن وزیر علوم از مجلس!

از آنجا که اکثریت نمایندگان به اسم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حساسیت پیدا کرده اند و به هر کسی که دولت به عنوان وزیر این وزارتخانه معرفی کند، رأی عدم اعتماد می دهند، به نظر من بهتر است دولت اسم این وزارتخانه را تغییر دهد و به عنوان مثال وزارت پرورش آبزیان در قعر دریاها و اقیانوس ها بگذارد، شایدبه این وسیله بدون آنکه در ترکیب و وظایف وزارت علوم تغییری داده شود، وکلای محترم مجلس به وزیر آن رأی اعتماد بدهند!

عقاب طلایی در ایران!

قطار گردشگران خارجی با نام «عقاب طلایی» با ۶۳ سرنشین وارد ایران شدند و مورد استقبال شدید قرار گرفتند. در ابتدای این مراسم چند رأس گاو و گوسفند برای گردشگران خارجی قربانی شد و سپس برایشان اسفند دود گردید که چشم نخورند. سپس با انواع اطعمه و اشربه از این عزیزان پذیرایی به عمل آمد و در ادامه نماینده وزارت گردشگری ترکیه به نمایندگی از لااقل ۲۴ میلیون نفر گردشگر خارجی که هر سال از آن کشور دیدن می کنند، اظهار امیدواری کرد که ترکیه هم مانند ایران بتواند با راه اندازی تورهای ۶۳ نفره قطارهای گردشگری، از نظر صنعت توریسم پیشرفت کند.

طنز؛ پرتقالِ گاز زده به جای اپل در ایران!

در ادامه مراسم حاضران یکجا با شعارهای «باریکلا ماشالا، چشم نخورین ایشالا» از مسئولان برگزاری تور گردشگری ریلی، تشکر و قدردانی کردند و سپس به هر یک از گردشگران تعدادی سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا شد!

از دکل نفت تا قطعات گمشده هواپیما!

چندی پیش ۱۴ نماینده مجلس خواستار پیگیری وضعیت یک دکل نفتی شده بودندکه در سال ۹۰ به قیمت ۸۷ میلیون دلار به وسیله یک شرکت ترکیه ای به یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت فروخته شده اما هنوز تحویل این شرکت نشده است!

اخیرا هم مؤید حسینی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرده در شرایط تحریم یک نفر برای واردات قطعات هواپیما ۴۰۰ میلیون دلار از دولت اعتبار گرفته اما این قطعات هیچگاه وارد کشور نشده است! با این حساب می شود گفت تحریم ها اگر برای ملت ایران آب نداشته، برای عده ای نان دارد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج