۱۶۶۰۹۶
۵۰۸۵
۵۰۸۵
پ

پیشنهادهایی برای خیره كردن چشم‌ها

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

زیورآلات جای خودشان را درمیان خریدهای همیشگی خانم‌ها باز كرده‌ است. خیلی از ما حالا دیگر پا به پای لباس‌های مختلفی كه می‌پوشیم، به انتخاب گردنبند، دستبند، انگشتر و. . . متناسب با آنها فكر می‌كنیم.

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!
مجله زندگی ایده آل: زیورآلات جای خودشان را درمیان خریدهای همیشگی خانم‌ها باز كرده‌ است. خیلی از ما حالا دیگر پا به پای لباس‌های مختلفی كه می‌پوشیم، به انتخاب گردنبند، دستبند، انگشتر و. . . متناسب با آنها فكر می‌كنیم. ما هم خیال داریم برای همراهی با این روحیه زیباپسند، مدل‌هایی را به شما پیشنهاد می‌كنیم.

محسن حق‌پرست به اعتبار دانش جواهرسازی در هر كدام از این كارها كه طرح‌هایی به روز شده از زیورآلات دوره صفوی و ساسانی هستند، به این ایده‌های خلاقانه دست پیدا كرده است. اگر خیال دستچین كردن بهترین‌ها را دارید، با پیشنهادهای ما همراه باشید.

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

نگاهی تازه به طرح‌های قدیمی ایرانی

طرح‌های این مجموعه الهام گرفته از طرح‌های قدیمی ایرانی و تلفیق آنها با طرح‌های ذهنی خود هنرمند است كه هدف‌شان زنده كردن هنرهای قدیمی ایران مثل كاشیكاری، معماری، مینیاتور و. . . و رها شدن از كپی كردن از كارهای خارجی است. جنس این زیورآلات از نقره و گاهی برنج و مس برای از بین بردن نرمی و لطافت فلز مس است.

در تكمیل این كارها می‌توان از سنگ‌های قیمتی مثل فیروزه، عقیق، زمرد و... استفاده كرد. این زیورآلات فقط با دست و اره‌كاری ساخته می‌شود و هیچ ابزار برقی در ساخت آنها دخالت ندارد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید كه نظاره‌گر یك كار دست تمام‌عیار هستید.

از خجالت خودتان دربیایید

همیشه كه قرار نیست برای دیگران هدیه بگیرید یا منتظر بمانید آنها به شما هدیه بدهند. گاهی لازم است خودتان دست به كار شوید و از خودتان قدردانی كنید؛ برای هدیه دادن چه چیزی زیباتر از این انگشترهای زیبا كه زیبایی شما را دو چندان می‌كند.

نظیر آنها را پیدا نمی‌كنید

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

اگر طرفدار ظرافت هستید، این آویزها خواسته شما را برآورده می‌كند. این آویزهای زیبا را هیج جای دیگر نخواهید یافت. زیبایی آنها در سادگی‌شان است. صاحب هر سلیقه‌ای كه باشید نمی‌توانید منكر زیبایی این آویز شوید.

روی شاخه تاریخ

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

یكی دیگر از متفاوت‌ترین ایده‌ها، همین دكمه سردست است. در این دكمه‌ها، المان‌ها و هنرهای قدیمی معماری ایرانی زنده شده است و برگرفته از طرح‌های دوره ساسانی است. این طرح‌ها در دكمه‌های سردست باعث شده جلوه بیشتری داشته باشد و مورد استقبال زیاد مردم قرار بگیرد.

از دل تاریخ

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

یكی دیگر از آویزهایی كه در میان این زیورآلات توانسته امتیاز زیادی را به خودش اختصاص دهد، همین آویز است كه برگرفته از نقاشی‌های مینیاتور ایرانی و طرح‌های اسلیمی است. این محصول این بار هم در قالب تركیبی از نقره و مس و تركیب آن با برنج ظرافت خود را نشان می‌دهد.

سبك و چشم‌نواز

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

حق با شماست؛ این آویز بزرگ است اما لازم نیست نگران وزن آن باشید چون كاملا سبك است. این آویز با طرح‌های كاشیكاری صفوی از جنس نقره عیار ۹۲۵ است و در عین حال می‌توان آن را با انواع و اقسام سنگ‌ها تزئین كرد.

اگر جلوه می‌خواهید...

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

باز هم طراحی دیگری از كاشیكاری صفوی ظرافت این آویز باب طبع خانم‌های جوان و البته دخترخانم‌هاست كه می‌توان آن را با سنگ‌های زمرد، عقیق و فیروزه به یك انتخاب مجلسی تبدیل كرد.

خیره‌كننده

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

خاص بودن را می‌توان در این گردنبند دید؛ یك نمونه گردنبند شكیل با طرح‌های اسلیمی كه می‌خواهد هنر جواهرسازی معاصر را نشان دهد. این گردنبند را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از فضاهای اسپرت تا ‌مهمانی‌ها استفاده كنید و خوش‌سلیقگی خودتان را نشان دهید.

جلب‌توجه

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

این آویزها یك كار هنری دست‌ساز و متفاوت است كه طرفداران خاص خود را دارد. جنس آن از نقره و طرح ویژه آن توجه هر بیننده را به خود جلب می‌كند. اگر دوستدار سادگی هستید می‌توانید این آویز را انتخاب كنید.

منحصر به فرد

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

اگر دوست دارید از زیورآلات منحصر به فرد استفاده كنید، این آویز فوق‌العاده به سلیقه شما پاسخ می‌دهد. تركیب خاص و ویژه نقره، مس و برنج در كنار طراحی زیبا و متفاوت، این آویز را كاملا متمایز كرده است.

پرنده به نشانه صلح

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

این آویز از فرم‌های آشنایی است كه در زیورآلات به جا مانده از جواهرات دوره ساسانی بسیار به چشم می‌آید. البته پرنده سیمرغ نماد صلح طراحی‌های آقای حق‌پرست در این طرح دیده می‌شود. این آویز تركیبی است از نقره آبكاری شده و مس و مناسب برای خانم‌هایی است كه به كارهای ظریف علاقه‌مندند.

برای طرفداران سنتی

این طرح‌های ایرانی به دل میشینه!

خانم‌هایی كه طرفدار طرح‌های سنتی هستند می‌توانند روی این مدل انگشتر حساب كنند. این انگشتر كه برگرفته از طرح‌های دوره ساسانی است، جلوه زیبایی روی دست دارد و توجه همه را جلب می‌كند. در اصطلاح جواهرسازی، سطح این انگشتر كوبیده است كه زیبایی خاص خودش را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج