جاباما
۱۶۶۳۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی برای کمک آمده بود، نه پول

علی کفاشیان این روزها کمتر مصاحبه می‌کند‌؛ در آستانه جام ملت‌ها ناگهان علی کریمی اردوی تیم‌ملی را ترک کرده و بحث‌های حاشیه‌ای زیادی به وجود آمده است.

خبر ورزشی: علی کفاشیان این روزها کمتر مصاحبه می‌کند‌؛ در آستانه جام ملت‌ها ناگهان علی کریمی اردوی تیم‌ملی را ترک کرده و بحث‌های حاشیه‌ای زیادی به وجود آمده است. رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید از دو جهت اطمینان دارد: «او به خاطر پول یا بسته نشدن قراردادش نرفته است.» رئیس در گفت‌وگو با خبرورزشی از جادوگر می‌خواهد که مصاحبه کند و دلایل کناره‌گیری‌‌اش را شفاف توضیح بدهد.

آقاي كفاشيان پس از جدايي علي كريمي، با او تماس گرفته‌ايد؟

نه تماسي نداشته‌ام و هنوز با هم حرف نزده‌ايم. به او يك بار زنگ زدم كه موبايلش خاموش بود و اس‌ام اس دادم كه تماس بگير. منتها با من تماسي نگرفته است. بالاخره تصميم گرفته كه از تيم‌ملي جدا شود و اين مربوط به خودش است. بعداً شايد درباره‌‌اش حرف بزند و دلايلش را توضيح بدهد. من البته روز قبل از رفتنش با او صحبت كرده بودم.

درباره همين مسائل؟

بله، يك روز قبل از اينكه برود، در كمپ با او حرف زدم. درباره قراردادش هم بود. گفتم كه هر شرط و شروطي داري بگو كه در قرارداد بگذاريم كه گفت من حرفي ندارم و هرچه خودتان نوشتيد. يعني اصلاً در اين زمينه مشكلي نداشتيم. بعد هم او چكي را كه حسين هدايتي براي كمك به تيم‌ملي داده بود، به من داد كه به حساب ريختيم و بعد بين بچه‌ها تقسيم كرديم.

ظاهراً كريمي دوست نداشت اين پول را به فدراسيون بدهد و علاقه‌مند بود كه خودشان در تيم آن را تقسيم كنند.

آقاي هدايتي چك را به او داده بود. مبلغش هم ۹۰۰ ميليون تومان بود. ما هم اين پول را گرفتيم و بابت پاداش‌هاي عقب‌افتاده بازيكنان تقسيم كرديم. با اين كار به تيم‌ملي كمك زيادي شد. بچه‌ها پاداش‌هايشان را گرفتند و با خيال راحت از ايران رفتند. وقتي كريمي پول را داد، مشكلي نبود ولي فرداي آن روز ديگر در تمرين حاضر نشد. همان شب هم من تماس گرفتم ولي موبايلش روشن نبود. شايد دليل ديگري داشته كه اردوي تيم‌ملي را ترك كرده و رفته.

گويا مشكل همان قرارداد بوده است. تا لحظه آخر منتظر بوده كه قرارداد را براي امضا برايش بياورند ولي قراردادي در كار نبوده است.

من و كريمي در اين باره حرف زده بوديم و اصلاً مشكلي وجود نداشت. قرارداد هم آماده بود. او گفت كه از نظر مالي هم مشكلي ندارد و هر قدر كه ما بخواهيم امضا مي‌كند. كريمي به خاطر پول نرفت. او از روز اول براي يادگيري آمده بود و اصلاً انگيزه مالي نداشت. آمده بود كه به تيم‌ملي كمك كند و دنبال پول نبود.

پس دليل جدايي او چه بود؟

من چه بدانم؟ ولي اصلاً ربطي به قراردادش نداشت. امكان ندارد به خاطر اين موضوع از اردو رفته باشد. او چيزي هم در اين باره نگفت. مي‌گويم گفت؛ هرچه شما بگوييد.

بحث همين است كه توقع داشته قرارداد را قبل از سفر برايش بفرستيد.

نه او از روز اول دنبال پول و قرارداد نبود. همان‌طور كه گفتم از روز اول هدفش كمك بود. قطعاً دليل جدايي‌‌اش پول و قرارداد نبود. اميدوارم خودش مصاحبه كند و در اين باره شفاف توضيح بدهد. چون در اين صورت ما هم دلايلش را مي‌فهميم.

آيا جانشيني براي علي كريمي خواهيد داشت؟

بله، به طور قطع يك مربي ايراني به كادرفني اضافه مي‌شود. فعلاً كه نه، اما بعد از جام ملت‌ها اين اتفاق مي‌افتد.

بازيكنان و مربيان نسبت به هتل و زميني كه رزرو كرديد، اعتراض داشتند.

نه بابا، هم هتل و هم زمين خوب است. فقط تيم‌ملي در جايي كه تمرين مي‌كند، تردد زياد است. هتل هم كمي كوچك است و كلي كيفيت خوب دارد و امكانات رفاهي‌‌اش بد نيست.

جاسوس‌ها هم كه آزادانه از تمرين تيم‌ملي فيلم مي‌گيرند.

جاسوس چيست؟! مگر جاسوس‌بازي مي‌كنيم؟ ول كنيد، شما اين مسائل را مي‌نويسيد.

ماجراي استعفاي شما چيست؟

درست نيست. من اصلاً استعفا نكرده‌ام.

ولي وزير ورزش درباره‌‌اش حرف زده و گفته اگر برسد، بررسي مي‌كنيم.

اين شيطنت يك خبرنگار است كه خواسته به وزير ورزش يك‌دستي بزند و آقاي گودرزي هم جواب خوبي داد.

پس استعفا نمي‌دهيد؟

نه بابا، نه استعفا داده‌ام و نه استعفا مي‌دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج