۱۶۶۷۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اجرای مهریه بهانه‌ای برای سر کار رفتن

زنی در دادگاه خانواده گفت که اجرا گذاشتن ۴۱۴ سکه طلا بهانه‌ای برای سر کار رفتنش است.

زنی در دادگاه خانواده گفت که اجرا گذاشتن ۴۱۴ سکه طلا بهانه‌ای برای سر کار رفتنش است.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* پول ندهد می‌روم سر کار

این زن در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه چنانچه شوهرم پولی ندهد، سر کار می‌روم، اظهار داشت: مهریه‌ام ۴۱۴ سکه بهار آزادی است که شوهرم با توجه به اینکه وضع مالی خوبی دارد می‌تواند از عهده پرداخت مهریه‌ام بر‌آید.

وی ادامه داد: قصد جدایی نداشته و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم تا در صورت نپرداختن آن، بهانه‌ای برای سر کار رفتن داشته ‌باشم و شوهرم با این موضوع موافقت کند.

* تمام پول‌های دنیا را به پایش می‌ریزم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه تمام پول‌های دنیا را به پای همسرم می‌ریزم ولی حاضر نیستم او به سر کار برود، گفت: اگر همسرم درخواست دیگری جزء مهریه‌اش دارد، می‌تواند داشته باشد چون می‌خواهم بداند که هیچ موضوعی باعث رضایت دادنم در این خصوص نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۸ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، عنوان کرد: نمی‌توانم با سر کار رفتن همسرم کنار بیایم چون معتقدم که کار بیرون از خانه برای مرد است.

* شغل بیرون از خانه و عدم رسیدگی به تربیت فرزند

مرد بار دیگر با اشاره به اینکه یک فرزند ۴ ساله‌ داریم، گفت: اگر همسرم به سر کار برود نمی‌تواند به تربیت فرزندم رسیدگی کند و از امور خانه عقب می‌افتد.

وی افزود: از نظر مالی فرزند و همسرم را تأمین می‌کنم بنابراین لزومی ندارد که همسرم به سر کار برود و از محیط خانه دور شده و خسته شود.

* ماهیانه نفقه فرزندم و همسرم در حسابشان است

مرد با بیان اینکه ماهیانه، نفقه همسر و فرزندم در حسابشان است، گفت: همسرم به چیزی نیاز ندارد و حتی او در ۲ کلاس تفریحی ثبت‌نام کرده است.

وی ادامه داد: در واقع همسرم بیرون از منزل هم برای تفریح می‌رود و محدود نیست ولی نمی‌دانم چرا اصرار برای سر کار رفتن دارد و دائم می‌خواهد در شرکت دوستم منشی شود.

* می‌خواهم منشی شرکت دوست شوهرم شوم

زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه می‌خواهم منشی شرکت دوست شوهرم شوم، اظهار داشت: قصد ناراحت کردن شوهرم را ندارم بلکه تنها می‌خواهم سر کار بروم و مهریه را بهانه قرار دادم.

وی افزود: شوهرم را به دادگاه کشانده‌ام تا به واسطه مهریه و در صورتی که این حق را به من ندهد، رضایت سر کار رفتن را از او بگیرم ولی نمی‌دانم چه کاری انجام دهم.

* شوهرم باید با دل من راه بیاید

زن با اشاره به اینکه شوهرم باید با دل من راه بیاید، اظهار داشت: می‌دانم که اگر سر کار بروم از عهده تربیت فرزندم نیز بر می‌آیم، در واقع از شوهرم می‌خواهم که اجازه دهد مدت کوتاهی در شرکت دوستش کار ‌کنم.

وی ادامه داد: محیط کاری شرکت دوست شوهرم مرا به کار علاقه‌مند کرد و در حال حاضر از شوهرم می‌خواهم که بگذارد به سر کار بروم و بینمان با مخالفتش اختلاف به وجود نیاورد.

* حکم پرداخت مهریه و اصرار زن برای رفتن به سر کار

مرد با بیان اینکه نمی‌توانم با سر کار رفتن همسرم موافقت کنم، عنوان کرد: خسته شدم از اصرار همسرم و این رفتارش باعث شده است که به او شک کنم.

وی ادامه داد: با اصرار همسرم، من بیشتر مخالفت می‌کنم بنابراین در حال حاضر مهریه‌اش را داده و با درخواست سر کار رفتنش موافقت نمی‌کنم.

* ۴۱۴ سکه‌ طلا و قهر زن با مرد

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، با توجه به اموال مرد او را محکوم به پرداخت مهریه زن که ۴۱۴ سکه بهار آزادی بود، کرد و جلسه را خاتمه داد.

بعد از صدور این حکم، زن با فاصله زیاد از مرد به شکلی که گویی آن دو از هم جدا شده‌اند و با چهره‌ای که نشان‌دهنده قهر او با شوهرش بود، از "در" اتاقک قاضی دادگاه خارج شد.



منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اجرای مهریه بهانه‌ای برای سر کار رفتن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرت میخوای بری منشی شی؟؟ شوهرت پول داره برو عشق و حال کن

    • سميرا

      عجب زنهايي پيدا ميشن.يه ريگي تو كفشش هست!بابا من دارم سركار ميرم انقدر خستم و از خونه و زندگيم عقب افتادم كه ....!
      نميدونه چقدر سخته

    • تبسم

      سميرا جون وقتى كه خيلى پول داشتى وحس خوب داشتن استقلال رو از دست دادى، عاشق اون خستگى كار وچايى خوش طعمى ميشى كه بعد از يه روز پر مشغله، حس عاليه مفيد بودن رو به ادم ميده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج