۱۶۶۷۲۰
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

لطفا جزئيات لباس‏ها را فراموش نكنيد!

درفصل سرما، پوشیدن لباس‌های روی هم، لطافت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد اما اگر واهمه دارید که چاق به‌نظر برسید یا لباس‌های‌تان به شما نیاید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم سراغ کدام بافت‌ها بروید.

لطفا جزئيات لباس‏ها را فراموش نكنيد!
مجله سیب سبز - تارا ذکایی: درفصل سرما، پوشیدن لباس‌های روی هم، استفاده از ژاکت‌ها یا بافت‌های ریز، لطافت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد اما اگر واهمه دارید که چاق به‌نظر برسید یا لباس‌های‌تان به شما نیاید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم سراغ کدام بافت‌ها بروید. بعد از انتخاب لباس جلوي آينه بچرخيد و از ديد يك منتقد به خودتان نگاه كنيد؛ آیا رنگ پوست‌تان را باز كرده؟ شكم‌تان را بيرون انداخته؟

یا گردن‌تان را كوتاه نشان مي‌دهد؟ همه اين نكات هنگام خريد اصلي به شما كمك مي‌كنند و نمي‏گذارند اشتباه كنيد! كاري كه ما در اين مطلب انجام مي‏دهيم شبيه همين گشت‌و‌گذار اصولي است؛ با اين تفاوت كه نكته‌ها را حاضر و آماده مي‏كنيم تاشما همين‌طور كه در منزل مشغول نوشيدن چاي هستيد از آنها باخبر ‏شويد!

يك دسته بنفشه!

بنفش، رنگ محبوب بسياري از خانم‏هاست. اين رنگ از لحاظ روانشناسي نه خيلي شاد است و نه خيلي ناراحت! اما در عين متعادل بودن نوعي رمز و راز به همراه دارد كه خانم‏ها را شيفته خودش مي‌كند. پس از اين رنگ زيبا و تناژهاي متفاوتش براي ساختن ظاهري زیبا و پر رمز و راز استفاده كنيد.

لطفا جزئيات لباس‏ها را فراموش نكنيد!

- اگر به‌خاطر داشته باشيد قبلا درمورد خنثي بودن رنگ سفيد به شما گفته بوديم. اين رنگ در كنار بنفش، ايده‌آل به‌نظر مي‏رسد و يك ظاهر زيبا به‌وجود مي‏آورد؛ چيزي شبيه يك دسته گل بنفشه روي برف‏هاي زمستاني.

- پيشنهاد ما براي خريد پليور زمستانه انتخاب مدل‌هايي است كه قديمي نمي‏شوند. مدلي كه در تصوير مي‏بينيد را هم بر همين اساس انتخاب كرده‌ايم. اين طرح‌ها تا مدت زيادي در دنياي مد و لباس باقي مي‏مانند و از آنجايي كه جنس پليورها معمولا با دوام است مي‏توانيد تمام روزهاي سرد سراغ اين سبك لباس‏ها برويد.

- وقتي ظاهرتان ساده است يك نشانه رنگين و پرزرق و برق انتخاب كنيد تا به مجموعه لباس‏هاي‌تان جان بدهد. النگويي كه براي اين ست انتخاب كرده‌ايم دقيقا همين نقش را ايفا مي‌كند.

- اگر شلوارتان آزاد است ترجيحا سراغ نيم‌بوت‏ها نرويد و در عوض به كفش‏هاي تخت فكر كنيد.

گرما در سرما!

تنها جنس لباس در گرم بودن آن تاثير ندارد بلكه رنگ‏ها هم در ذهن شما و بيننده نقش بازي مي‌كنند. استفاده از نارنجي تيره و روشن در اين ست بازي با بمب انرژي رنگ‌هاست. نارنجي رنگ آدم‌هاي پرتحرك، شاد، اجتماعي و خونگرم است.

لطفا جزئيات لباس‏ها را فراموش نكنيد!

- به اين لباس «جواب سرخود» مي‌گويند! يعني وقتي از خودتان مي‌پرسيد براي كارديگان چه رنگي انتخاب كنم با نگاهي به‌ رنگ‌هاي به‌كار رفته در لباس‌تان جواب را مي‌گيريد. علاوه بر نارنجي مي‏توانيد از سبز تيره هم استفاده كنيد. البته اين انتخاب در گرو اين است كه به رنگ‌هاي زنده زياد عادت نداشته باشيد.

- يكي از اصولي كه بايد رعايت كنيد توجه به اين نكته است؛ وقتي لباس شما دقيقا سايز شماست و آزاد نيست بهترين كار استفاده از كارديگان‌هاي آزاد و به اصطلاح عاميانه شل است. اين تركيب نوعي تضاد ذهني زيبا ايجاد مي‌كند و شخصيت شما را محكم و انعطاف‌پذير نشان خواهد داد.

- اگر لباس‏تان بافتني است بهتر است به جاي كارديگان بافتني سراغ مدل‌هاي نخي و سبك‏تر برويد، به‌خصوص اگر اضافه‌وزن داريد، اين پيشنهاد را فراموش نكنيد.

يا رومي رومی يا زنگي زنگی!

سياه و سفيد دو قطب كاملا متضاد هستند. اما جالب اينجاست كه اين دو قطب تكميل‌كننده همديگرهستند. با انتخاب اين ست سعي كرده‌ايم بازي با اين دو رنگ را نشان دهيم.

لطفا جزئيات لباس‏ها را فراموش نكنيد!

- به فرم سر آستين و يقه نگاه كنيد. وقتي يقه‌تان فرم بسته دارد و سر آستين‏ها هم بسته هستند، بهتر است به جاي انتخاب گردنبند و دستبند سراغ انگشتر برويد. باتوجه به علاقه‌تان مي‏توانيد مدل‌هاي زرق و برق‌دار يا ساده را انتخاب كنيد. پيشنهاد ما اين است كه انگشترتان هم تركيبي از سياه و سفيد باشد.

- رنگ‌هاي سياه و سفيد روي چاق و لاغر نشان دادن افراد تاثير زيادي مي‏گذارند. اين مدل با طرح‌هاي ريز براي خانم‏هايي كه مي‌خواهند لاغرتر به‌نظر برسند گزينه خوبي خواهد بود.

- استفاده از عينك را منحصر به ضعف چشم نكنيم. اگر فريم‏هاي مشكي به چهره‌تان مي‌آيد، مي‏توانيد از آنها براي زيباتر به‌نظر رسيدن استفاده كنيد.

اين‌طور آرايش كنيد

براي آرايش نمي‏شود سراغ مشكي و سفيد رفت اما مي‏شود از يك رنگ تيره و يك رنگ روشن استفاده كرد تا كاركردي شبيه سياه و سفيد ايجاد شود. انتخاب اين رژلب تيره و مداد يا خط چشم روشن براي رسيدن به همين ايده بوده است. نقره‌اي با رگه‌هاي تيره مي‌تواند نگاهي جذاب‌تر به شما هديه دهد و قرمز تيره هم ظاهرتان را از يكنواختي در مي‏آورد.

بي‌حوصله‌هاي شيك‌پوش

بعضي آدم‏ها طوري لباس مي‏پوشند كه انگار خسته‌اند! اما در عين خستگي خيلي هم جذاب هستند. اين آدم‏ها معمولا انتخاب‏هاي ساده‌تري دارند؛ انتخاب‏هايي شبيه خودشان. اگر شما هم كسي را دور و برتان داريد كه از نظر ظاهري اين‏طور به‌نظر مي‌رسد بد نيست بيشتر از او حرف بكشيد! اصلا تعجب نكنيد اگر متوجه شديد ذهن شلوغي دارد و حرف‏هاي زيادي براي گفتن. اين آدم‏ها بيشتر تلاش مي‌كنند از طريق تيپ شخصيتي‌شان ارتباط برقرار كنند تا از طريق لباس‏ها.

لطفا جزئيات لباس‏ها را فراموش نكنيد!

- سادگي و شلخته بودن به يك معني نيستند. اگر با شانه ميانه خوبي نداريد و لباس‏هاي‌تان دلتنگ گرماي اتو هستند لطفا حساب خودتان را از پاراگراف‌های قبلي‏ جدا كنيد و كمي به خودتان برسيد.

- زرشكي تيره و سرمه‌اي دو رنگ مكمل و زيبا هستند كه مثل تكه‌هاي پازل با هم چفت مي‌شوند. از اين دو رنگ بيشتر استفاده كنيد، به خصوص اگر هوا بس ناجوانمردانه سرد است!

- كفش‏هاي پاشنه بلند حالتي رسمي دارند كه نيم‌بوت‏هاي لژدار ندارند. اين نيم‌بوت‏ها از كفش‏هاي پاشنه‌دار راحت‏تر هستند و ظاهرتان را هم اسپرت‏تر مي‌كنند.

- به فاصله‌ها دقت داشته باشيد. مثلا اگر اين ست پازل باشد، وجود يك فاصله مكمل بين رنگ قرمز پليور و كفش لازم است. سعي كنيد رنگ‏هاي شبيه هم را با فاصله كنار هم بنشانيد.

- قهوه‌اي سوخته هم با قرمز تيره ست مي‏شود و هم با سرمه‌اي. داشتن كيفي به اين رنگ در كمد شما دست كمي از سرمايه‌گذاري بلندمدت ندارد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج