۱۶۶۷۳۱
۵۱۲۹
۵۱۲۹
پ

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

اگر سر تان بزرگ‌تر از بدن‌تان است، به این پیشنهاد‌ها عمل کنید.

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟
مجله سیب سبز:

اگر سر تان بزرگ‌تر از بدن‌تان است، به این پیشنهاد‌ها عمل کنید.

به سبك دهه شصت!

اپل‌ها وارد ميدان مي‌شوند

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

سريال‏هاي دهه شصت را ديده‌ايد؟ پوشيدن لباس‌هاي اپل‌دار يكي از وجوه مشترك بيشتر اين سريال‏ها بود. يك اپل ابري هميشه روي سرشانه‌ها قرار داشت كه وظيفه كوچك نشان دادن سر خانم‏هاي بازيگر نسبت به بدن‌شان را به بهترين حالت ممكن ايفا مي‌كرد! با اين جمله حتما متوجه شديد ماجرا از چه قرار است.

سرشانه‌هاي بزرگ‌تر

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

وقتي سرشانه‌هاي كوچكي داريد هم مي‏توانيد از روش «اپليزه» كردن استفاده كنيد! سراغ اپل‏ها برويد و يادتان باشد كه لازم نيست حتما اپل‏هاي ابري را انتخاب كنيد. خيلي از طراحان قيد اين روش را زده‌اند و به جاي كار گذاشتن اپل در داخل لباس، آن را روي سرشانه‌ها و بيرون از لباس طراحي مي‌كنند. با اين مدل‌ها مي‏توانيد سرشانه‌ها را بزرگ‌تر و سرتان را كوچك‌تر نشان دهيد.

حجيم شدن به نفع شماست

پف‌دار و تو پر!

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

بيشتر كساني كه سرشان بزرگ‌تر از بدن‌شان به نظر مي‌رسد، قفسه سينه و استخوان ترقوه‌شان هم كوچك و باريك است، به همين خاطر پيشنهاد مي‌كنيم براي ايجاد تعادل سراغ لباس‌هايي برويد كه به شما حجم داده و توپر نشان‌تان مي‌دهد. لباس‌هاي شلوغ، پف‌دار و لايه‌لايه براي رسيدن به اين هدف ايده‌آل هستند.

با خطوط بازي كنيد

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

بهتر است بيشتر از اينكه سراغ خطوط عمودي برويد با افقي‌ها بازي كنيد. خطوط افقي قسمت فوقاني بدن‌تان را پهن‏تر نشان مي‌دهد و از اين طريق باعث مي‏شود بزرگي سر چندان به چشم نيايد در حالي كه خطوط عمودي‏ ظرف چند ثانيه بالاتنه را لاغر و كشيده و سر را بزرگ‌تر نشان مي‌دهد.

كدام يقه به شما مي‌آيد؟

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

حالا كه هوا سرد است مي‌توانيد لباس‌هاي يقه اسكي را انتخاب كنيد به شرط اينكه يقه‌شان پهن و ضخیم باشد. اين‌جور يقه‌ها بين سر و گردن و ساير اجزاي بدن تناسب ايجاد مي‌كنند. در بقيه فصل‌ها هم از يقه‌هاي شلوغ و طرحدار كمك بگيريد. بهتر است سراغ يقه‌هاي آجري يا گرد و بزرگ نرويد. اين يقه‌ها سرتان را بزرگ‌تر نشان مي‌دهند.

گردن‌پوش‏هاي شلوغ

فرمول يكسان با يقه

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

ممكن است فرم يقه كت يا پالتوي زمستانه‏تان مناسب نباشد. در چنين شرايطي به جاي اينكه يك مدل تازه تهيه كنيد و توي خرج بيفتيد مي‏توانيد با اضافه كردن يك شال‌گردن ضخيم و پهن به لباس‏هاي‌تان، ظاهري متناسب پيدا كنيد. پيچيدن اين شال‏ها دور گردن‌تان باعث مي‏شود اندازه سر شما متناسب با اندام‌تان و در اندازه كوچك‌تر به نظر برسد.

با دستمال‌گردن‏ها دوست شويد

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

گردن‌پوش‌هاي شلوغ‌پلوغ به درد فصل سرما مي‏خورند اما اگر هوا گرم‌تر بود يا به ‌مهماني رفتيد و لباس يقه اسكي نداشتيد استفاده از شال‌هاي نخي چروك و طرحدار را فراموش نكنيد. اين شال يا دستمال‌گردن‏ها اول از همه به گردن‌تان حجم مي‌دهند و بين سر و بالاتنه تعادل ايجاد مي‌كنند و بعد از طريق شلوغ بودن حواس بيننده را به خودشان جلب خواهند كرد. به همين سادگي!

نكته‌هاي تركيبي

چه رنگي بپوشيم؟

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

حقيقت اين است كه معمولا پوشيدن پليور يا بلوزهاي تيره‌رنگ انتخاب خوبي براي شما نخواهد بود. سعي كنيد تا حد امكان سراغ بلوزهايي با رنگ‏هاي روشن‌تر و طرح‌هاي بزرگ‌تر برويد؛ مثلا گل‏هاي بزرگ يا خطوط افقي براي شما كاربردي‌تر از ساير طرح‌ها هستند.

خلاقانه عمل كنيد

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

با نگاهي به مدل‌هاي اين بخش متوجه مي‌شويد براي هرچه متناسب به نظر رسيدن مي‌توانيد چند نكته را با هم تركيب كنيد؛ مثلا لباسي روشن با خطوط افقي انتخاب كنيد يا سراغ مدلي برويد كه علاوه بر اين دو نكته اپل هم داشته باشد.

گردن‌آويزهاي متعادل‌كننده

رنگين‌تر از هميشه

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

گردنبند شما بايد بزرگ باشد و ترجيحا خيره‌كننده. از اين طريق مي‌توانيد توجه بيننده را به جاي سر به گردنبندتان جلب كنيد. اين گردنبندها علاوه بر اينكه بزرگ هستند بهتر است رنگ‌هاي شاد داشته باشند؛ ملايم يا تند بودن بر عهده شماست!

براق در شب

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

لباس‏هاي رنگي و سايه‌روشن هم براي شب و هم براي روز مناسب هستند اما اگر قرار است مدلي انتخاب كنيد كه فقط به كار ‌مهماني شبانه بيايد بهتر است سراغ گردنبندي برويد كه از همه مدل‌هاي موجود در كشوي‌تان پهن‏تر و براق‏تر است. انعكاس نور و درخشندگي بخش بزرگي از عمليات تناسب ظاهر را براي‌تان تكميل خواهد كرد و توجه همه پيش از اندازه سر شما به گردنبند جلب مي‌شود.

مثلث پوشها

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

گاهی وقتها هم هست که نه علاقه ای به گردنبند دارید و نه از دستمال گردنهای پهن خوشتان می آید. پیشنهاد ما در این مواقع رفتن به سراغ دستمالهای سه گوش است!این مدلها شبیه گردنبندهای پارچه ای هستند و حتی گاهی وقتها میتوانید خودتان هم به آنها شکل بدهید. خوبیشان این است که نه خیلی ضخیم هستند و نه خیلی بلند. یک مثلث ساده اند که متناسب نشان دادن سر شما را وظیفه خودشان میدانند!

شل نباشيد!

هرچه محكم‌تر بهتر!

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

پليورهاي شل و ول، بلوزهاي نخي و آزادو كت‌هاي بافتني نرم و نازك، هيچ‌كدام از اينها بدون رعايت نكاتي كه تا اينجا گفته‌ايم انتخاب مناسبي براي شما نيست در عوض مي‌توانيد سراغ لباس‌هايي برويد كه شق‌ورق مي‌ايستند؛ مدل‌هايي كه به بالاتنه حجم مي‌دهند و سر را كوچك‌تر نشان خواهند داد.

برش‌هاي كليدي

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

يادتان باشد اهميت نوع برش لباس شما دست كمي از جنس لباس ندارد. سراغ مدل‌هايي برويد كه خوش‌برش هستند چون اين خطوط مي‌توانند نظم ظاهري‌تان را بيشتر كنند و استايل لباس را بهتر نشان دهند. همه اينها چيزهايي است كه بايد به دنبال‌شان باشيد.

نكته مهم

چرا باید یقه اسکی بپوشید؟

در كنار انتخاب فرم لباس بايد به يك مسئله اساسي توجه داشته باشيد؛ مدل موهاي شما! دقت كنید مجري معروف، اپرا وينفري هم دچار دغدغه شماست و سرش كمي درشت به نظر مي‌رسد. نكته‌اي كه خوب است شما هم به كار ببريد، توجه به مدل موهاست. مدل موهاي اپرا معمولا لايه‌لايه و خرد شده است و كمتر پیش می‌آید تمام موهایش را از صورت كنار بزند و جمع كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج